de draak steken met de 'wij zijn tegen alle verandering' mentaliteit van de Fransen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat daar nu het nut van is...
De hoekstenen van ons juridisch en politiek bestel; helaas wordt hier de laatste tijd maar al te vaak aan voorbijgegaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Redelijkheid en billijkheid
ik ben in voor het stichten van een verlichte samenleving.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef Reya het volgende:
[..]
De hoekstenen van ons juridisch en politiek bestel; helaas wordt hier de laatste tijd maar al te vaak aan voorbijgegaan.
Ik ben conservatief; ik ben voor het behoud van onze huidige institutiesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik ben in voor het stichten van een verlichte samenleving.
Ik ben tegen 2006; laten we dat jaar uit de geschiedenisboeken schrappen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben tegen 2008.
zo'n belangrijk jaar was het niet, toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben tegen 2006; laten we dat jaar uit de geschiedenisboeken schrappen.
Les 1 van het internet: geloof NOOIT Ynetnews.com voordat je een geloofwaardige andere bron kunt vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
WHAT .... THE .... FUCK..... ??
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3347309,00.html
the man's got a pointquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Monidique het volgende:
Het was tenminste een even jaar! In tegenstelling tot2007
.
A top advisor to Iranian President Mahmoud Ahmadinejad claimed in an interview with Iranian website Baztab that Nazi leader Adolf Hitler's parents were both Jewish and that Hitler himself was one of the founders of the State of Israel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Les 1 van het internet: geloof NOOIT Ynetnews.com voordat je een geloofwaardige andere bron kunt vinden.
En verwijderen en dan 98SE installeren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:29 schreef zakjapannertje het volgende:
zometeen maar eens Windows ME defragmenteren
ynetnews was naar mijn weten ook de bron van het 'in Iran willen ze dat joden een ster gaan dragen'-nieuwsartikel van paar jaar terug en zo hebben ze er wel meer gehad. Ik heb eens op een internationaal forum rondgehangen en daar was een israeliër die bij wijze van spreke elke week wel met een of ander bullshit verhaal aankwam van deze site wat achteraf nergens op bleek te slaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
A top advisor to Iranian President Mahmoud Ahmadinejad claimed in an interview with Iranian website Baztab that Nazi leader Adolf Hitler's parents were both Jewish and that Hitler himself was one of the founders of the State of Israel.
Tenzij je Farsi kunt lezen hebben we geen andere bron vrees ik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |