Want hij speelt niet graag voor Ajax?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:20 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Vaart wil terug, volgens Die Welt.
[..]
Grygera is één van de betere Profs die er nu bij Ajax rondlopen. Misdraagt zich nooit en doet nooit stomme dingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Que?quote:
Ik denk dat van der Vaart vooral in zijn eerste jaar heeft bewezen een topclub waardig te zijn.quote:
Van der Vaart is geen Braziliaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van der Vaart is meer dan welkom![]()
Of ga anders naar PSV![]()
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Alleen in de 1ste helft van het seizoen was hij goed daarna was het of kut of geblesseerd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...![]()
Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
Tweede beste speler van de Bundesliga gekozen, achter Klose. En dat terwijl hij bijna de helft van het seizoen heeft moeten missen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...![]()
Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
In de zomer gelijk Boulahrouz halen als vervanger! Het schijnt dat hij weg mag van Mourinho omdat hij hem openlijk bekritiseert heeft.quote:
Ik zou t prima vinden maar vind t niet reeël.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Klopt, hij weigert al 1,5 jaar bij te tekenen. Dan mag je van mij oprottenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Was te verwachten. En Raffie komt écht niet terug. Geloof ik geen snars van.quote:Van Gaal wil Kanu naar AZ halen
02-01-07
Ajax mag dan voorlopig afzien van Kanu, AZ daarintegen ziet de komst van de Nigeriaan wel zitten. Volgens insiders heeft Louis van Gaal (de voormalige coach van Kanu bij Ajax en de man die Kanu naar Ajax haalde destijds) aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa aangegeven Kanu er graag bij te willen hebben. AZ zou wel willen wachten tot eind volgend seizoen, als het contract van de Nigeriaan bij Portmouth is afgelopen en de Nigeriaan transfervrij is.
Scheringa zal het advies van Van Gaal dit keer waarschijnlijk wel serieus nemen. Eind 2004 drong Van Gaal er op aan bij de rijke voorzitter om Klaas Jan Huntelaar aan te trekken. Scheringa vond dat echter maar niks. Eerder haalde Van Gaal ook al een andere ex-Ajacied; Shota Arveladze met succes naar Alkmaar.
Kanu wil dolgraag naar Ajax (zie bericht) maar Barbara Barend wist gister te melden dat Ajax vooralsnog niet geinteresseerd zou zijn in de lange Nigeriaan (zie bericht). Met Huntelaar, Rosenberg en Babel zou Ajax al ruim genoeg in de spitsen zitten. Bovendien kan ook de onlangs aangetrokken Leonardo op die positie uit de voeten. Mocht Marcus Rosenberg vertrekken dan is Kanu wellicht wel in beeld maar Ajax gaf onlangs al aan dat er geen spelers meer aangetrokken zullen worden in de winterstop tenzij er mensen vertrekken.
Levante wil Van Gaal
Overigens is het maar de vraag of Van Gaal, als Kanu komt, hij dat zelf nog mee zal maken in Alkmaar. Van Gaal staat in de belangstelling van het Spaanse Levante. Dat meldt de Spaanse krant Superdeporte. Behalve van Gaal staan ook Jupp Heynckess en Raynald Denouix op het lijstje van Levante maar volgens de Spaanse krant staat Van Gaal bovenaan.
quote:Boulahrouz in belangstelling Ajax
Dinsdag 2 januari, door ronaldinho, Amsterdam, 12.41u GMT+01.00, Soccernews
Khalid Boulahrouz mag bijna vertrekken bij Chelsea, althans, zo melden de Engelse media. De centrumverdediger uitte de afgelopen maand openlijk kritiek op trainer José Mourinho, waarna hij nog amper aan spelen toekwam.
Na het puntverlies van Chelsea tegen Fulham hekelde Mourinho zijn centrale verdedigers Geremi en Paulo Ferreira. Volgens de Portugese oefenmeester waren de verdedigers in de lucht te weinig de baas.
De Engelse bladen denken nu dat als Boulahrouz nog geen kans krijgt, zijn toekomst bij Chelsea nagenoeg voorbij is.
Ajax zou in Boulahrouz de perfecte opvolger zien van Grygera, die komende zomer transfervrij gaat vertrekken uit Amsterdam.
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |