I lol'edquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Windows kan het bestand omg, niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.
18quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:18 schreef Slarioux het volgende:
Sorry hoor, maar lees dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Command_Prompt
Je kan alles invoeren bij start->run, als het maar werkt. Hoe oud ben je eik?
Neeheeee....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef welkominspace het volgende:
maar kun je iemand anders zijn computer ermee besturen en dan bedoel ik alleen het opstarten van programma's en niet het downloaden van virussen enzo
Hahaha, ik lig in een deuk!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Windows kan het bestand omg, niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.
Dat commando doet 't niet......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
tvp
ja maar ik ben ooit bezig geweest met het testen van de beveiliging van een systeem en dan moest ik een bestand in kladblok maken en daar iets in zetten en opslaan als naam.bat(vb)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neeheeee....
Het is een commandline, daar kan je dat niet mee. Zucht. Met een commandline kan je programma's opstarten en (goh) commando's uitvoeren.
Wat je wel kan, is een programma opstarten om een computer over te nemen. Windows heeft er eentje. Het heet Remote Desktop en het zit onder Start-> Programma's -> Bureau-accessoires -> Communicatie.
Vergelijk de commandline maar met een butler. Als je tegen de butler zegt dat je koffie wilt, gaat ie koffie voor je zetten. Hij pist het niet uit ofzo. Zo is het ook met de commandline. Die kan zelf *niks*, maar voert alleen dingen uit
Handig, die lijst heb ik maar even opgeslagenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef philipnorth het volgende:
hier ff een rijtje met wat je allemaal op start > uitvoeren kan invullen.
... hele lijst...
Veel Plezier!
hihi, jij gebruikt boomarksquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:28 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Dat commando doet 't niet......[afbeelding] wél
De command line doet niks, dat batch bestandje doet wat. Je kan dus zo via de command line (doordat die applicatie - je .bat bestand - dat ondersteund) remote opdrachten (commands) uitvoeren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar ik ben ooit bezig geweest met het testen van de beveiliging van een systeem en dan moest ik een bestand in kladblok maken en daar iets in zetten en opslaan als naam.bat(vb)
en dan iets in uitvoeren doen de naam van de computer invoeren en dan was ik in die computer.
Of ik moest dat bestandje gewoon openen![]()
Anders typ je even cmd en daarna helpquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:35 schreef Adfundum het volgende:
Handig, die lijst heb ik maar even opgeslagen
Waar wil je heen vluchten dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef welkominspace het volgende:
ik probeer mijn getaway ip te veranderen iemand enig idee hoe dat moet?
1 2 3 | dir > directoryinhoud.txt type directoryinhoud.txt |
1 |
The horror.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:40 schreef Morpheu$ het volgende:
omg, dit is de generatie die niet meer weet dat er een command prompt is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |