Idd, laat mensen lekker de keuze.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
Ik kwam net binnenvallen, beetje zielig hoe de redactie alleen maar hongerig lijkt te zijn rondom "de hoofdrolspelers". alsof een verhaal in het AD interessant is. hoe de reactie van Blablacia ook zou zijn geweest, was nooit interessant.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kijk echt nergens meer van op bij haar, dat wijf spoort niet helemaal. Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
Wááát??? Vertel! Daar wist ik niets van.. (één reactie offtopic tussendoor mag toch wel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
quote:
Ik vind met name die pukkel onder haar ooglip mysterieus. Voor de rest vind ik er niet zo veel mysterieus aan hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Bagheera het volgende:
Huub en Sylvia hebben het over de populariteitspoll.
Huub: ''je bent gewoon de mysterieuze chick. Jij hebt meer inhoud dan al die mensen boven bij elkaar'' (Bart, Brian en Sathaneal dus).
Helemaal mee eens.
Ze vertelde dat ze bij haar toemalige vriend/man, pijnstillers in zijn soep had gedaan. Hij vertrouwde het niet en liet haar eerst proeven. Ze werden beide niet goed, hij op zijn werk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wááát??? Vertel! Daar wist ik niets van.. (één reactie offtopic tussendoor mag toch wel?)
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
Ging idd over .NLquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:08 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Heb ik ook nog meegekregen, hoewel ik dacht dat het om Sataneal ging.
Mijn God. Hoe is het mogelijk dat zij nog vrij rond loopt... of... is DGK soms een geheim TBS-project van de overheid in samenwerking met JDM? Krijgt hij er subsidie voor en is dat meteen de enige reden dat het programma nog draait?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze bij haar toemalige vriend/man, pijnstillers in zijn soep had gedaan. Hij vertrouwde het niet en liet haar eerst proeven. Ze werden beide niet goed, hij op zijn werk.
Verteld ze met een lachend gezicht![]()
Loosers, ze moeten eens stoppen met dat sturen van de bewonersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
WTF: De redactie geeft op scherm aan: Iets actiever Huub, als hij onderuit gezakt zit.
Ik krijg echt SIMS-beelden nu. This is Reality -TV toch ?
Als je Nena alleen al hoort praten, val je in slaap.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:22 schreef tipsch het volgende:
exact, over Nena hoor je nooit iets
Maar zij is de ster daar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je Nena alleen al hoort praten, val je in slaap.
Idd, als Nena ergens aan het woord is, ga ik meestal naar een andere camera. Tenzij ze ruzie maakt met Brian, das dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je Nena alleen al hoort praten, val je in slaap.
Tja, is al te lang erg zielig. Ik hoop trouwens dat ze de zangles van Nena zullen uitzenden - met al haar onredelijk trieste opmerkingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zij is de ster daar.
Net als die Natasia,Bart,NL en Brian.
Huub word gewoon gebruikt door hun.
Zielig figuur.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weblog Nathanael
02 januari
We gaan even terug ...Primeur
Hiya
Tja, om te voorkomen dat ik het in deze Blog alleen maar over Meneer Meloen heb, zal ik dit stukje kort houden. Maar ik kan jullie toch echt niet onthouden dat Joep afgelopen Zaterdag een 'dame van lichte zeden' op bezoek heeft gehad.Toch? De dame op zich was een (ogenschijnlijk-) aardig en bescheiden meisje 'dus niets mis mee', denk ik. Wat mij wel fascineert is natuurlijk het feit dat Joep all the way (primeur op een Nederlands reality programma ?) is gegaan.. Ooopphhh, dit is er één met een lang staartje....
De Gouden Billen (spierwit in dit geval-) is wellicht iets dat meneer nog op kan pakken. Hiernaast hebben we hem ook direct geadviseerd om de domein naam www.tenelikker.nl of tenenlikker.tv oid vast te leggen. Na ja, grappig is natuurlijk dat wij in onze (micro-) wereld van iedereen die hier langskomt (voornamelijk het personeel) toch wel even een opmerking te horen krijgen. Ik zou zeggen oordeel zelf er is volgens mij genoeg te zien op de De Gouden Kooi site.
`Joep Diggler´ live in action! .
Dagdoegdug .nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |