abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44949194
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:

Ik kwam net binnenvallen, beetje zielig hoe de redactie alleen maar hongerig lijkt te zijn rondom "de hoofdrolspelers". alsof een verhaal in het AD interessant is. hoe de reactie van Blablacia ook zou zijn geweest, was nooit interessant.
Idd, laat mensen lekker de keuze.

Edit: de streams staan ook weer op Huub en Sylvia.
pi_44949249
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik kijk echt nergens meer van op bij haar, dat wijf spoort niet helemaal. Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
inderdaad, maar ze blijft drzelf overtreffen
pi_44949251
quote:

[..]

Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
Wááát??? Vertel! Daar wist ik niets van.. (één reactie offtopic tussendoor mag toch wel? )
Audite et alteram partem
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:15:46 #144
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44949266
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:11 schreef Bagheera het volgende:

[..]

UIteraard als 'grapje' bedoeld
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_44949274
Huub en Sylvia hebben het over de populariteitspoll.

Huub: ''je bent gewoon de mysterieuze chick. Jij hebt meer inhoud dan al die mensen boven bij elkaar'' (Bart, Brian en Sathaneal dus).

Helemaal mee eens.
pi_44949326
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Bagheera het volgende:
Huub en Sylvia hebben het over de populariteitspoll.

Huub: ''je bent gewoon de mysterieuze chick. Jij hebt meer inhoud dan al die mensen boven bij elkaar'' (Bart, Brian en Sathaneal dus).

Helemaal mee eens.
Ik vind met name die pukkel onder haar ooglip mysterieus. Voor de rest vind ik er niet zo veel mysterieus aan hoor.
Audite et alteram partem
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:18:02 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44949329
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Wááát??? Vertel! Daar wist ik niets van.. (één reactie offtopic tussendoor mag toch wel? )
Ze vertelde dat ze bij haar toemalige vriend/man, pijnstillers in zijn soep had gedaan. Hij vertrouwde het niet en liet haar eerst proeven. Ze werden beide niet goed, hij op zijn werk.

Verteld ze met een lachend gezicht ,omdat ze er trots op is.
pi_44949335
quote:

Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.
Dat wist ik niet!!!!!!

Het mens is psycho!
pi_44949374
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:08 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Heb ik ook nog meegekregen, hoewel ik dacht dat het om Sataneal ging.
Ging idd over .NL
pi_44949407
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ze vertelde dat ze bij haar toemalige vriend/man, pijnstillers in zijn soep had gedaan. Hij vertrouwde het niet en liet haar eerst proeven. Ze werden beide niet goed, hij op zijn werk.

Verteld ze met een lachend gezicht
Mijn God. Hoe is het mogelijk dat zij nog vrij rond loopt... of... is DGK soms een geheim TBS-project van de overheid in samenwerking met JDM? Krijgt hij er subsidie voor en is dat meteen de enige reden dat het programma nog draait?
Audite et alteram partem
pi_44949418
WTF: De redactie geeft op scherm aan: Iets actiever Huub, als hij onderuit gezakt zit.

Ik krijg echt SIMS-beelden nu. This is Reality -TV toch ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_44949444
DGK redactie stel je niet zo aan.Huub zat gewoon effe lekker.
Nena ligt meer horizontaal dan Huub.
Of gaan jullie ook lekker mee met jullie tv sterren en Huub bashen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:21:58 #153
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44949460
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
WTF: De redactie geeft op scherm aan: Iets actiever Huub, als hij onderuit gezakt zit.

Ik krijg echt SIMS-beelden nu. This is Reality -TV toch ?
Loosers, ze moeten eens stoppen met dat sturen van de bewoners
pi_44949463
exact, over Nena hoor je nooit iets
pi_44949511
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:22 schreef tipsch het volgende:
exact, over Nena hoor je nooit iets
Als je Nena alleen al hoort praten, val je in slaap.
pi_44949581
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

Maar zij is de ster daar.
Net als die Natasia,Bart,NL en Brian.
Huub word gewoon gebruikt door hun.
pi_44949609
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

Idd, als Nena ergens aan het woord is, ga ik meestal naar een andere camera. Tenzij ze ruzie maakt met Brian, das dan wel weer grappig.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:27:32 #158
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44949619
Weblog Nathanael

02 januari
We gaan even terug ...Primeur
Hiya

Tja, om te voorkomen dat ik het in deze Blog alleen maar over Meneer Meloen heb, zal ik dit stukje kort houden. Maar ik kan jullie toch echt niet onthouden dat Joep afgelopen Zaterdag een 'dame van lichte zeden' op bezoek heeft gehad.Toch? De dame op zich was een (ogenschijnlijk-) aardig en bescheiden meisje 'dus niets mis mee', denk ik. Wat mij wel fascineert is natuurlijk het feit dat Joep all the way (primeur op een Nederlands reality programma ?) is gegaan.. Ooopphhh, dit is er één met een lang staartje....

De Gouden Billen (spierwit in dit geval-) is wellicht iets dat meneer nog op kan pakken. Hiernaast hebben we hem ook direct geadviseerd om de domein naam www.tenelikker.nl of tenenlikker.tv oid vast te leggen. Na ja, grappig is natuurlijk dat wij in onze (micro-) wereld van iedereen die hier langskomt (voornamelijk het personeel) toch wel even een opmerking te horen krijgen. Ik zou zeggen oordeel zelf er is volgens mij genoeg te zien op de De Gouden Kooi site.

`Joep Diggler´ live in action! .

Dagdoegdug .nl
pi_44949642
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar zij is de ster daar.
Net als die Natasia,Bart,NL en Brian.
Huub word gewoon gebruikt door hun.
Tja, is al te lang erg zielig. Ik hoop trouwens dat ze de zangles van Nena zullen uitzenden - met al haar onredelijk trieste opmerkingen.
pi_44949680
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weblog Nathanael

02 januari
We gaan even terug ...Primeur
Hiya

Tja, om te voorkomen dat ik het in deze Blog alleen maar over Meneer Meloen heb, zal ik dit stukje kort houden. Maar ik kan jullie toch echt niet onthouden dat Joep afgelopen Zaterdag een 'dame van lichte zeden' op bezoek heeft gehad.Toch? De dame op zich was een (ogenschijnlijk-) aardig en bescheiden meisje 'dus niets mis mee', denk ik. Wat mij wel fascineert is natuurlijk het feit dat Joep all the way (primeur op een Nederlands reality programma ?) is gegaan.. Ooopphhh, dit is er één met een lang staartje....

De Gouden Billen (spierwit in dit geval-) is wellicht iets dat meneer nog op kan pakken. Hiernaast hebben we hem ook direct geadviseerd om de domein naam www.tenelikker.nl of tenenlikker.tv oid vast te leggen. Na ja, grappig is natuurlijk dat wij in onze (micro-) wereld van iedereen die hier langskomt (voornamelijk het personeel) toch wel even een opmerking te horen krijgen. Ik zou zeggen oordeel zelf er is volgens mij genoeg te zien op de De Gouden Kooi site.

`Joep Diggler´ live in action! .

Dagdoegdug .nl
Zielig figuur.
Moet wel lachen dat zo,n vent zijn eigen zo druk kan maken over Huub.
Zegt meer over NL dan over Huub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')