I second that. Eng gewoon. Ze voelt zich superieur. Een kind van twaalf is het nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:34 schreef Roy_vdm het volgende:
Oke.... oke. Dit is echt de eerste keer dat ik de streams heb MOETEN uitzetten omdat ik er kriebelig van werd. Ik heb er nog rillingen van. Ik ben nu 100% serieus.
Ok, maar ik kijk er niet meer van opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Laat ik mijzelf parafraseren: ik blijf van de ene verbazing in de andere vallen.
Ach, net gemist, deze hoogstaande uiting van Natasia...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:36 schreef Black_king het volgende:
Natasia tegen Huub : Tegen die lelijke graftak-kop van jou kan niets meer worden gedaan.....Ze draait weer eens door.....
Flauw he dit alle 4 de streams nu op "de hoofdrolspelers"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:58 schreef Bagheera het volgende:
Locks weer op streams bij gesprek tussen Huub, Ilona, Sylvia.
Jammer inderdaad. Er wordt kennelijk iets geheims besproken tussen Huub en consorten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flauw he dit alle 4 de streams nu op "de hoofdrolspelers"
de streams werden weggedraaid toen Huub vertelde hoe Bert tegen Huub doet (of liever: niet doet) - oftwel, dat Bert hem helemaa negeert. Toen gaf Huub ook aan dat dat hem niet zo veel kan schelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:02 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Er wordt kennelijk iets geheims besproken tussen Huub en consorten?![]()
Ik kijk niet zoveel streams vandaar.
Heb ik ook nog meegekregen, hoewel ik dacht dat het om Sataneal ging.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
de streams werden weggedraaid toen Huub vertelde hoe Bert tegen Huub doet (of liever: niet doet) - oftwel, dat Bert hem helemaa negeert. Toen gaf Huub ook aan dat dat hem niet zo veel kan schelen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef Black_king het volgende:
Maar misschien vindt een werkgever het juist wel leuk. Kan hij tegen zijn klanten zeggen: ‘Weet je wie ik in dienst heb?’.
Ik kwam net binnenvallen, beetje zielig hoe de redactie alleen maar hongerig lijkt te zijn rondom "de hoofdrolspelers". alsof een verhaal in het AD interessant is. hoe de reactie van Blablacia ook zou zijn geweest, was nooit interessant.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:08 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Heb ik ook nog meegekregen, hoewel ik dacht dat het om Sataneal ging.
UIteraard als 'grapje' bedoeld, maar uit Natasia's mond ronduit griezelig......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef Black_king het volgende:
En nog één waar ik rillingen van krijg:
Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef Black_king het volgende:
Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi.
Ik kijk echt nergens meer van op bij haar, dat wijf spoort niet helemaal. Maar dat wist ik al in de 1e week toen ze vertelde haar ex te hebben vergiftigd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef Black_king het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |