abonnement Unibet Coolblue
pi_45541193
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:44 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Is dit nu de hiphop waar jullie naar luisteren?
Nee, dit is te commercieel, er zitten halfnaakte wijven in de clip en er het klinkt niet als hiphop van 15 jaar geleden.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:05:01 #152
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45541766
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:44 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Is dit nu de hiphop waar jullie naar luisteren?
nope

Deze Hiphop daarentegen:

http://www.youtube.com/watch?v=Fclq2EGcSLo
If I had a Hammer...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:09:18 #153
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_45541937
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
dit lijkt wel een grap, vooral dat 2e nummer met die lelijke wijven
Ja, een ongelooflijk slechte grap...
Onvoorstelbaar zeg wat een troep
pi_45542615
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef SKETSj het volgende:

[..]

nope

Deze Hiphop daarentegen:

http://www.youtube.com/watch?v=Fclq2EGcSLo
Heel vet om te zien.

Nog een classic: http://www.youtube.com/watch?v=iQo2-VEG840
pi_45543694
Nog wat classics die ik zonder youtube nooit gezien zou hebben:

Fat Pat - Tops Drop
UGK - Use Me Up
UGK - It's Supposed To Bubble
E-40 - Sprinkle Me
Too Short - Life Is... Too Short


is er al een topic voor oude hiphop videos op youtube? Anders open ik er een.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:01:27 #156
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_45543770
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Nog wat classics die ik zonder youtube nooit gezien zou hebben:

is er al een topic voor oude hiphop videos op youtube? Anders open ik er een.
Is er wel ergens eentje!
pi_45543960
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:

[..]

Is er wel ergens eentje!
Okay ik ga ff zoeken!

Trouwens, ken jij dit album?


Zoek er al een tijdje naar, maar kan 'm nergens vinden, komt uit 1991 met producties van Premier en Easy Mo Bee, maar kennelijk nooit echt doorgebroken.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:47:02 #158
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_45545116
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Okay ik ga ff zoeken!

Trouwens, ken jij dit album?
[afbeelding]

Zoek er al een tijdje naar, maar kan 'm nergens vinden, komt uit 1991 met producties van Premier en Easy Mo Bee, maar kennelijk nooit echt doorgebroken.
J Rock... .. klinkt bekend.. 's even kijken of ik daar wat van heb.

Ik bedoel dit 'video-topic'. Tussen de foute posts door staan wat fijne links iig
  maandag 22 januari 2007 @ 13:26:48 #159
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45577204
Is er hier iemand zo aardig om The Clipse - Lord Willin' met mij te delen?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_45577327
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is er hier iemand zo aardig om The Clipse - Lord Willin' met mij te delen?
PM mij ff.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:43:20 #161
97111 ukga
Siewosie baas
  maandag 22 januari 2007 @ 15:47:54 #162
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45581418
Thnx voor de reacties, El_Rolando is zo vriendelijk geweest om het album naar me toe te sturen, waarvoor dank held.
320 kbps.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_45595602


pi_45595984
Wat een pathetische cover.
Aldus.
pi_45596050
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef Z het volgende:

Wat een pathetische cover.
Een bombastische cover, nou hoe bombastisch zeg.
pi_45596543
Ik vind hem op Lil' Eazy-E lijken.
pi_45603763
hij kijkt wel moeilijk
pi_45606699
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:07 schreef Hellrazor het volgende:
hij kijkt wel moeilijk
Hij heeft gewoon veel meegemaakt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:46:49 #169
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_45610189
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Oordeel zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=8PUi740fE_w

Of als je echt wil schrikken: http://www.youtube.com/watch?v=rgN-ExqBipc&mode=related&search=
Die 2e clip. :x Als ik niet beter wist had ik gezegd dat het een parodie was.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_45610285
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef VeX- het volgende:

[..]

Die 2e clip. :x Als ik niet beter wist had ik gezegd dat het een parodie was.
Is het écht serieus ?
pi_45624295
Wat is er nou weer mis met die hoes? Gewoon doorsnee raphoes lijkt me?

Als we 't over belachelijke hiphop hoezen hebben denk ik eerder aan:
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:17:24 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45624406
Ja, idd dat soort fotosoep hoezen zijn zwaar slecht , No-Limit en Cash Money waren daar vroeger zeer goed in, en dan was bij No-Limit de hoes daarnaast ooknog zwaar vernaggelt door alle features er op te zetten
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:28:24 #173
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45624728
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Nee, dit is te commercieel, er zitten halfnaakte wijven in de clip en er het klinkt niet als hiphop van 15 jaar geleden.
Overigens is deze topic serie ooit gestart omdat een aantal van ons dit soort opmerkingen zat waren, en gewoon op een normale manier over hiphop wilden discussieren. Ik geef toe dat ik geen liefhebber ben van die south/westcoast hiphop(wat uitzonderingen daargelaten) en meer van de expirimentele platen houd waarvan ik heel goed besef dat ze voor de liefhebber van de meer mainstream en zelfs voor de gemmiddelde underground liefhebber enorm ontoegankelijk zijn(Def Jux, Stones Throw, Rhymesayers, Galapagos4 en Big Dada als je het op labels aan laat komen bijvoorbeeld), maar dat betekend nog niet dat ik mij verlaag tot vergelijkbare opmerkingen als hierboven.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-01-2007 11:44:31 ]
pi_45625131
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Overigens is deze topic serie ooit gestart omdat een aantal van ons dit soort opmerkingen zat waren, en gewoon op een normale manier over hiphop wilden discussieren. Ik geef toe dat ik geen liefhebber ben van die south/westcoast hiphop en meer van de expirimentele platen houd waarvan ik heel goed besef dat ze voor de liefhebber van de meer mainstream en zelfs voor de gemmiddelde underground liefhebber enorm ontoegankelijk zijn(Def Jux, Stones Throw, Rhymesayers, Galapagos4 als je het op labels aan laat komen bijvoorbeeld), maar dat betekend nog niet dat ik mij verlaag tot vergelijkbare opmerkingen als hierboven.
Och kom nou, hoe vaak zijn er wel niet opmerkingen van dergelijk (of nog veel lager) niveau gemaakt over posts van Angelus. Of toen user MaartenHG een keer Get Rich Or Die Trying als topictitel aanmaakte vertikten sommige users het zelfs om in dat deel van de reeks te posten. Het gaat dus niet echt om respect voor elkaar, maar gewoon misplaatste arrogantie van een aantal users, die vervolgens dus blijkbaar pissig worden als ze het zelf op hun bord krijgen.

Oh en for the record, die labels zijn niet ontoegankelijk, maar gewoon te slecht om relevant te zijn imo (op Stones Throw na, al zijn zij eigenlijk ook alleen maar relevant op het internet). Ik ben geen liefhebber van mainstream of underground, maar luister beide en vind zelf het niveau van underground releases de laatste jaren echt dramatisch, maar daarom sluit ik dit deel van het genre nog niet uit, in tegenstelling tot sommige users die kennelijk mainstream hiphop zo weinig dulden, dat ze het vertikken om in een reeks te posten met een 50 Cent album als titel.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:01:57 #175
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45625586
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Och kom nou, hoe vaak zijn er wel niet opmerkingen van dergelijk (of nog veel lager) niveau gemaakt over posts van Angelus. Of toen user MaartenHG een keer Get Rich Or Die Trying als topictitel aanmaakte vertikten sommige users het zelfs om in dat deel van de reeks te posten. Het gaat dus niet echt om respect voor elkaar, maar gewoon misplaatste arrogantie van een aantal users, die vervolgens dus blijkbaar pissig worden als ze het zelf op hun bord krijgen.

Oh en for the record, die labels zijn niet ontoegankelijk, maar gewoon te slecht om relevant te zijn imo (op Stones Throw na, al zijn zij eigenlijk ook alleen maar relevant op het internet). Ik ben geen liefhebber van mainstream of underground, maar luister beide en vind zelf het niveau van underground releases de laatste jaren echt dramatisch, maar daarom sluit ik dit deel van het genre nog niet uit, in tegenstelling tot sommige users die kennelijk mainstream hiphop zo weinig dulden, dat ze het vertikken om in een reeks te posten met een 50 Cent album als titel.
Ik ben het met je eens dat er de laatste jaren qua underground hiphop releases bar weinig goeds uitkomt(mssn zo'n 5 albums die echt goed zijn en dan nog een stuk of 10 die je hooguit verrassend zou kunnen noemen), daarom luister ik ook steeds minder nieuwe hiphop aangezien de mainstream mij niet echt boeit en de trucjes aan de south/west coast allemaal wel al gedaan zijn.

Wat dat gedoen met die TT betrof, true dat was overtrokken(ik heb er zelf geloof ik ook aan meegedaan) maar dat kwam indirect ook omdat als je een topic over een wat minder bekende hiphop artiest wilde openen dat er meteen allerlei users op af kwamen(andersom ookwel maar dan waren het meer de users die helemaal niks met hiphop hadden een beetje rond gingen bashen) op een vergelijkbare manier reageerden zoals jij afgelopen zaterdag deed en er hier gewoon een groot aantal users zaten die dat gewoon zat waren, inderdaad respectloos(ookal is dat iets van 3 jaar geleden ofzo)

Wat -Angel-/-Angelus- betrefd kan ik kort zijn, hij opende onder zn eerste nick allerlei uitlokkerige topics(waarvan ik sommige nog steeds geniaal vind) over bepaalde artiesten waar hij ze de hemel in prijsde om daarna op de reacties heel selectief te reageren, waardoor hij al snel niet meer serieus genomen werd (en dat geldde niet alleen voor hiphop gerelateerde users/topics.)

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-01-2007 12:22:52 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')