met drequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef whizzer2250 het volgende:
2pac - California Love... Gruwelijke clip. Meer rap maar ja... Kan er ff zo snel geen online versie van vinden
en die staat hierquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik vind 99 Problems van Jay-Z erg mooi, maar klassiek is die nog niet he
die vind ik een beetjuhquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
en die staat hier
http://www.youtube.com/watch?v=RftUkNypHW4
et voilaquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef whizzer2250 het volgende:
die is leuk idd... Mo Murder is ook goed!
en ook die staat op youtubequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef CamelNL het volgende:
De la Soul - Me myself and I
Ja! Die!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef CamelNL het volgende:
De la Soul - Me myself and I
IPV dat je zelf nou eens met iets origineels komt moet je bij iedereen wel wat posten. ubernerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
en ook die staat op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=ElyUUxUNZq4
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:36 schreef CamelNL het volgende:
Niet verplicht, maar deze past wel bij je uiterlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:10 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
![]()
IPV dat je zelf nou eens met iets origineels komt moet je bij iedereen wel wat posten.
ik heb zelf ook gepost.
ubernerd![]()
ik heb dan ook een bril![]()
Ga je posts ergens anders opkrikken, ik kon de link naar youtube zelf ook nog wel vinden![]()
posts hoef ik niet zonodig op te krikken, althans die gedachtegang van kom laat ik vandaag eens mijn posts gaan opkrikken had ik niet . Dump die link dan ook zelf meteen
Oh en voor ik het vergeet, update je AVATAR eens ofzo, die stamt nog uit het jaar Chello![]()
good old chelloAvatar is dat verplicht dan?
Nou gefeliquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:22 schreef edjuh18 het volgende:
over mijn uiterlijk.. Ik zou zeggen open er eens een topic over hoe het in godsnaam mogelijk is dat iemand zo uit kan zien, zoals ik dat doe
op verzoek van camelNL, avatar eens geupdate..
daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef CamelNL het volgende:
P.S. Deze nieuwe AVA is helemaal edjuh hoor![]()
zekers een heerschende plaat , alleen is de video slecht te vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja! Die!
Of King Bee, Back by dope demand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |