Dat zal Live Songs uit 1973 wel zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Er staat mij iets bij van een live-album samen met Jennifer Warns. Klopt dat? En zo ja hoe heet die? Daar zat wel een mooie sfeer in als ik het me goed herinner, ben geen echte fan.
Ze zingt ook op Field Commander Cohen van de '79 tour.quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef fripper het volgende:
[..]
Dat zal Live Songs uit 1973 wel zijn.
Denk dat je wel zult genieten .......quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Ergens in september ga ik met m'n vader en twee vrienden van hem naar Leonard Cohen in Mönchengladbach. Zal wel de jongste zijn aangezien leeftijdsgenoten hem ''een schorre kerel'' noemen, maargoed
.
Aha, ik begon al mijn geheugen te twijfelen. Had zelf ook al even gezocht maar dan typte ik waarschijnlijk warns in in de zoekfunctie van mijn browser.quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef fripper het volgende:
[..]
Dat zal Live Songs uit 1973 wel zijn.
Dat is balen idd, angezien e ook nog een extra dag hebben ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Wij hadden dus die in Monchengladbach omdat Amsterdam er toen nog niet bij stond. Nu heb ik verplichte werkgroepen en kan ik niet heen![]()
Als we wat later op die site hadden gekeken hadden we Amsterdam genomen en had ik wel gekund. Echt balen![]()
Er zijn nog kaarten hoor! Net nog een voor morgen (woensdag) gekocht...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik kan hier maar beter niet meer meelezen
Hm ja maar dan zit ik daar in m'n eentjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:45 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten hoor! Net nog een voor morgen (woensdag) gekocht...
4 uur 's ochtends inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef Wepeel2 het volgende:
Heerlijke muziek voor in de ochtend en avond.
Vraag je of je ouders meegaan, die kunnen het vast ook wel waarderen .. Zijn gelijk je kosten gedekt hoop ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja maar dan zit ik daar in m'n eentjeEn ik woon in het noorden des lands, ben net 18 dus geen auto/rijbewijs en kan ik weer de volle pond voor de trein dokken
. Wel kut
M'n vader stelde het voorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je of je ouders meegaan, die kunnen het vast ook wel waarderen .. Zijn gelijk je kosten gedekt hoop ik
Leuk. Jullie zullen genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n vader stelde het voorDus dat zit wel goed.
Vast wel ja. Het gaat me niet een tweede keer gebeuren dat ik niet heen kan. Gelukkig konden ze in september makkelijk een vervanger vinden die hem wel wilde overnemen, dus geen geld verspild ofzo.quote:
Volgens had ie zoiets in 2008 ook al in Amsterdam. ook een avondvullend programmaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef DO2 het volgende:
Sodeknetter, dat zijn nogal wat nummers bij elkaar, zeg. En 3 encores,. Toe maar.
Die maken geen nieuwe albums meer maar hebben hun repertoire van 50-60 jaar terug ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef DO2 het volgende:
Het is wel opvallend dat juist de 'oude knarren' van die avondvullende concerten lijken te geven.
Zij zelf zijn dan ook vaak de enigsten die al die nummers kunnen herinnerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef DO2 het volgende:
Ja, het enorme repertoire waaruit ze kunnen kiezen speelt wel mee, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |