Ja, dat is een goed idee!!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die het totaal niet over het nieuws van het jaar gaat hebben, maar gewoon grappen gaat vertellen.
Tja, ik vond de zijne nu eenmaal echt leukquote:
Noem het dan geen oudejaarsconference, maar gewoon 'een cabaretshow zo aan het eind van het jaar'.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die het totaal niet over het nieuws van het jaar gaat hebben, maar gewoon grappen gaat vertellen.
Dat zou een verademing zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noem het dan geen oudejaarsconference, maar gewoon 'een cabaretshow zo aan het eind van het jaar'.
de Panters zijn de laatste tijd sowieso een beetje snot. al weet ik nog weinig van die laatste show.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks dan nog.
Ik vind De Vliegende Panters geniaal, maar ik denk niet dat ze een oudejaarsconference zouden kunnen doen. En dat moeten ze ook niet (willen) doen.
Niks snot. De Grote Drie was niet zo goed als Sex en Hype, maar nog steeds tien keer beter dan wat er tegenwoordig wordt gemaakt door schele sbs'ers en linkse lullers.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
de Panters zijn de laatste tijd sowieso een beetje snot. al weet ik nog weinig van die laatste show.
Want hij staat erom bekend dat de actualiteiten onder de loep te nemen natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
Herman.
Net wat van Wilko Terwijn gekeken op de Variatee site van de VARA, dramatisch gewoon.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Wilko Terwijn!
.
Theo Maasen zou leuk zijn. Youp vind ik ook nog wel een aardige keus..
http://www.zwartekat.nl/oudejaarsconference/timvandersluijs.phpquote:Op maandag 1 januari 2007 20:54 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Wie is die knakker rechtsonder?
Dat hoofd komt me bekend voor.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.zwartekat.nl/oudejaarsconference/timvandersluijs.php
Wat is er mis met Guido? Xipnao pas geleden gezien en hij was echt briljant....quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Guido!
Nee dat is natuurlijk een grapje!!!11einzwei!1drei:d:d![]()
![]()
Theo Maassen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee!!
Nieuws zuigt sowieso en is veel te serieus.
Het is toch zo? Al die programma's die zich veel te veel fixeren op het nieuws en telkens hetzelfde keer op keer aanhalen, zijn allemaal echt een stuk saaier geworden. Het cabaret van Kopspijkers/Koppensnellers is totaal niet meer grappig. Dit Was Het Nieuws wordt met de aflevering saaier.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noem het dan geen oudejaarsconference, maar gewoon 'een cabaretshow zo aan het eind van het jaar'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |