Ik ga nu naar mijn bedjequote:Op maandag 1 januari 2007 06:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik verlang naar mijn bedje.
een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 1 januari 2007 07:51 schreef cultheld het volgende:
Wat een geweldige nacht heb ik achter de rug. Op het einde was 't ff kut om een taxi te vinden, maar dat is uiteindelijk goed gekomen. Dit gaat een goed jaar worden
![]()
![]()
Dat dacht een Ierse dame ook, totdat ik haar net wakker beldequote:
Jij ook de beste wensen jongenquote:Beste wenSCHen allemaal!
Ik doe een poging, maar een systeem in Ierland en Axel proberen mij daar van te weerhouenquote:Op maandag 1 januari 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
Ben je ook al aan het werk AZ?
ik vind het altijd wel leuk. en liever dan 80 miljoen aan dit soort onzin dan miljarden aan oorlogstuig.quote:Toch nog 2 doden gevallen vannacht
Heb echt niks met vuurwerk, staat iedereen blij te huppelen om 2 miljoen voor de landmijnenopruiming in Cambodja, schieten we zelf 80 miljoen aan onzin de lucht in
Dat wou ik even zeggen
dat wordt lastig klaverjassenbquote:Op maandag 1 januari 2007 10:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben samen met de portier de enige hier geloof ik
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben samen met de portier de enige hier geloof ik
Ik denk dat het in je hoofd zitquote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Iedereen ook lastig van foutmeldingen op FOK!? Onder FireFox zit FOK! alleen maar te kloten.
Jij ook gelukkig nieuwjaar Noca!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Noca het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
idemquote:Op maandag 1 januari 2007 12:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat het in je hoofd zitwant hier draait 'ie onder FF zonder problemen
Mwah hbo diploma halen dit jaar. Meer eigenlijk niet. Jij?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand trouwens goede voornemings?
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Iedereen ook lastig van foutmeldingen op FOK!? Onder FireFox zit FOK! alleen maar te kloten.
Heeft iemand trouwens goede voornemings? voornemens
Niet meer zoveel taalfouten corrigeren!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand trouwens goede voornemingsvoornemens?
Ik wens je veel succes met het vak Nederlands Rayquote:Op maandag 1 januari 2007 12:09 schreef RayMania het volgende:
Mijn god.
Maar goed: Afstuderen, niet meer chagerijnig zijn.
Eilanden is wakkerquote:Op maandag 1 januari 2007 12:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het vak Nederlands Ray![]()
![]()
Dan moet je eens gaan kappen met monopoly spelen en gaan neuken Sientjequote:Op maandag 1 januari 2007 12:10 schreef appelsientje het volgende:
Afvallen dit jaar (sporten enzo) is echt wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |