De eerste twee jaar oud&nieuw was het ook rustiger, maar nu wordt er weer volop geknald. Het was trouwens vooral rustiger in de buurt zelf waar ik trouwens toen woonde, we hadden in het jaar 2000 alleen maar fakkels in de tuinen staan.quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het in Enschede een stuk rustiger zou zijn sinds 2000
Overigens zit ik nu 15 km verderop
Helemaal mee eens.quote:
Neej, niet zo'n bolletje.quote:
Gejammerquote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, effe dat gejammer van Pink Floyd uitzetten. Lijkt wel muziek wat je bij die goedkope docu's ziet.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, effe dat gejammer van Pink Floyd uitzetten. Lijkt wel muziek wat je bij die goedkope docu's ziet.
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floydquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
touchequote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floyd
Soms is het terecht (de 1e groep, behalve The Stones) en soms niet (Pink Floyd)quote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floyd
Hmmz okequote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Imagine there's no music and no musicians tooquote:Op zondag 31 december 2006 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Soms is het terecht (de 1e groep) en soms niet (Pink Floyd)![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet ik me toch nog kwaad maken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou 'm stenigen . . .quote:
Ik heb er net weer 1 geopendquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
tja daar kom ik weer met mn "wijsheid" ieder heeft zn eigen smaak en voor ieder wat wils.
Het is oudjaarsavond. Waarom niet oliebollenen??quote:Op zondag 31 december 2006 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm stenigen . . .![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
Eerst om 0.00 uur Radiohead luisteren!quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef nipeng het volgende:
'Avond.
Peaceman, hootenanny opnemen?
Live kijken, muziek traditie. Jool's Hootennany 2006 op de BBC vanaf 23.50
Harddiskrecorder staat al ingesteld....quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef nipeng het volgende:
'Avond.
Peaceman, hootenanny opnemen?
Live kijken, muziek traditie. Jool's Hootennany 2006 op de BBC vanaf 23.50
Hey ThunderChild... dat is de tweede al vandaag... je zou er nog druk mee worden.quote:Op zondag 31 december 2006 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm stenigen . . .![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
Dat kan natuurlijk ook . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
Het is oudjaarsavond. Waarom niet oliebollenen??![]()
Er kunnen best twee man in één gat . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ThunderChild... dat is de tweede al vandaag... je zou er nog druk mee worden.![]()
Smullen Peaceman. Later in bed krijg je het toetje.quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En een lekker hapje waarvoor ik in de keuken heb gestaan....
quote:
In bedquote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef nipeng het volgende:
[..]
Smullen Peaceman. Later in bed krijg je het toetje.![]()
Hit me with your rhythm stick?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had me voor vanavond mooi aangekleed, maar ben geneigd om maar weer lekker mn huispak aan te doen, pantoffels aan
Ik zou het gewoon doen. Zit bij m'n ouders en heb me niet speciaal voor de gelegenheid wat aangetrokken . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had me voor vanavond mooi aangekleed, maar ben geneigd om maar weer lekker mn huispak aan te doen, pantoffels aan![]()
1 man en 1 vrouw toch? Dat gaat niet goed....quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er kunnen best twee man in één gat . . .![]()
(En dank je)
Ik doe het zo denk ik ook, tijdens de reclame/nieuws. Kan ik meteen Twan in zn eigen bed leggen, die heeft vanavond in ons bed dvd gekeken en in slaap gevallen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Zit bij m'n ouders en heb me niet speciaal voor de gelegenheid wat aangetrokken . . .![]()
Te Snacken.quote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zijn snekken?
Keuken?quote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef nipeng het volgende:
[..]
Gewoon in de keuken man. Jij was toch nieuwerwets?
Dat weet ik niet en daar mag ik door jullie geëmancipeer niet meer naar kijken . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
1 man en 1 vrouw toch? Dat gaat niet goed....
Touche!quote:Op zondag 31 december 2006 22:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en daar mag ik door jullie geëmancipeer niet meer naar kijken . . .![]()
Kleine kinderenquote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe het zo denk ik ook, tijdens de reclame/nieuws. Kan ik meteen Twan in zn eigen bed leggen, die heeft vanavond in ons bed dvd gekeken en in slaap gevallen.
Ow ja ben niet zo van die nieuwerwetse spellingquote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Te Snacken.
Gehakt balletjes met hot satesaus.
De vlag uit?quote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kleine kinderen![]()
M'n broertje (van 17) viert dit jaar voor het eerst oud & nieuw bij vrienden ipv bij ons . . .
![]()
Ow ik doe niet aan emancipatie...quote:Op zondag 31 december 2006 22:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en daar mag ik door jullie geëmancipeer niet meer naar kijken . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:46 schreef Zw0rld het volgende:
Ook zo mooi!
* Zw0rld IS een ouwe lul.....
is...quote:Op zondag 31 december 2006 22:46 schreef Zw0rld het volgende:
Ook zo mooi!
* Zw0rld wordt een ouwe lul.....
Jij misschien niet, maar de Dolle Mina's en de Nederlandse regering wel. Er moeten meer vrouwen dit, er moeten meer vrouwen dat dus ga jij maar samen met een man in één kuil . . .quote:
Tja deze Nederlandse regering is ook niet zo verstandig.... dat is bekend, maar okay, ik ga samen met een man in één kuil.... Kom maar op.quote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar de Dolle Mina's en de Nederlandse regering wel. Er moeten meer vrouwen dit, er moeten meer vrouwen dat dus ga jij maar samen met een man in één kuil . . .![]()
Lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik voor jullie nog even een rondje bier doen?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef Zw0rld het volgende:
Het mooiste nummer van Metallica......
Zijn Fritsflits en ik het een keer eens... is het weer niet goedquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn Fritsflits en ik het een keer eens... is het weer niet goed![]()
Daar moeten we volgend jaar campagne voor gaan voeren om Clocks & Avond uit de bovenste regionen te halen . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
Deze had wat mij betreft best een plaatsje of 6.000 lager mogen staan![]()
![]()
Avond is geen klassieker, daar is het te jong voorquote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef FritsFlits het volgende:
Clocks prima, maar Avond is een favoriet van me![]()
En dan Radiohead erin, oke? Liefst met Paranoid Android....quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar moeten we volgend jaar campagne voor gaan voeren om Clocks & Avond uit de bovenste regionen te halen . . .![]()
![]()
Avond mag staan tussen de 150-250... deal?quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Avond is geen klassieker, daar is het te jong voor![]()
Of Creep of Karma police . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
En dan Radiohead erin, oke? Liefst met Paranoid Android....
quote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:
Avond mag staan tussen de 1150-1250... deal?
Ach laten we dan maar alle 3 doenquote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of Creep of Karma police . . .
Gewoon eenvoud. Ik geloof in jou en mij. Betekent meer dan 'ik houd van jou', wat je in bijna alle liefdesliedjes tegenkomt. Daarnaast gaat 't ook over de onzekerheid die een relatie met zich mee kan brengen en dat je echt in elkaar moet geloven om wat moois te maken. Dat vind ik zelf heel erg mooi aan dit nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Avond is geen klassieker, daar is het te jong voor![]()
Gelukkig, Thank god for the commercialsquote:
Dan vind ik Ik heb je lief van Stef Bos toch mooier qua tekst.quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon eenvoud. Ik geloof in jou en mij. Betekent meer dan 'ik houd van jou', wat je in bijna alle liefdesliedjes tegenkomt. Daarnaast gaat 't ook over de onzekerheid die een relatie met zich mee kan brengen en dat je echt in elkaar moet geloven om wat moois te maken. Dat vind ik zelf heel erg mooi aan dit nummer.
Maar het past gewoon niet in het lijstje van nummers die al ruim 20/30 jaar oud zijn . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
Gewoon eenvoud. Ik geloof in jou en mij. Betekent meer dan 'ik houd van jou', wat je in bijna alle liefdesliedjes tegenkomt. Daarnaast gaat 't ook over de onzekerheid die een relatie met zich mee kan brengen en dat je echt in elkaar moet geloven om wat moois te maken. Dat vind ik zelf heel erg mooi aan dit nummer.
Heeft ook wel wat ja, maar mijn voorkeur gaat uit naar Boudjequote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan vind ik Ik heb je lief van Stef Bos toch mooier qua tekst.
Toen hield het idd abrupt op.quote:Op zondag 31 december 2006 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Vorig jaar waren er trouwens 40 topics, de laatste sloot om 22:21 uur, lijkt me niet helemaal goed... maar kan er niet meer vinden.
't Is een tijdloze tekstquote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar het past gewoon niet in het lijstje van nummers die al ruim 20/30 jaar oud zijn . . .![]()
Email me maar met je plan, dan zal ik eens kijken of we er iets mee zullen doenquote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef nipeng het volgende:
Ik zit te broeden op een leuk toernooi met de Radio2 lijst.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef Zw0rld het volgende:
nog een uurtje mensen.......
Ja baas.quote:Op zondag 31 december 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Email me maar met je plan, dan zal ik eens kijken of we er iets mee zullen doen
quote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef FritsFlits het volgende:
't Is een tijdloze tekstMaar je kunt 'm niet indelen in klassiekers als November Rain, Child in Time of iets dergelijks. Daar is de instrumentale vulling niet voor gemaakt. Blijkbaar vindt een groot deel van de stemmers Radio 2 mensen achter de schermen die de boel geflest hebben wel dat Avond prima tussen de andere klassiekers past.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
Peaceman schieten we af met een enorme vuurpijl naar de bovenste regionen van het wolkendek
Peaceman mompelt iets van Radiohead, Smiths.quote:Op zondag 31 december 2006 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het laatste uurtje van dit jaar, van deze jaargang van de top2000 en van nog veel erger van deze topicreeksen.
![]()
Kunnen we nog een afkicktopicreeks openen?? Ik zal jullie allemaal zóó gaan missen, op Peaceman na natuurlijk.
Heiligschennis !!!quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik ben juist blij dat het straks afgelopen is... weer een jaar rust...![]()
Broed jij maar even heel goed, zodat er wat moois uit het eitje komtquote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef nipeng het volgende:
Ik zit te broeden op een leuk toernooi met de Radio2 lijst.
Ach hij meent het niet zo...quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
Nou Diaan, je mag samen met Peaceman in de kuil zitten. Wordt nog gezellig daar, nu al drie man in de kuil . . .![]()
2 vrouwen hoop ik?quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
Nou Diaan, je mag samen met Peaceman in de kuil zitten. Wordt nog gezellig daar, nu al drie man in de kuil . . .![]()
Helaas wel.quote:Op zondag 31 december 2006 23:09 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch ook een verdomd lange tekst Nipeng....
Nee, 1 dame en 2 kerelsquote:
No no noquote:Op zondag 31 december 2006 23:09 schreef nipeng het volgende:
Meat Loaf, die die die.
Pearl Jam, Jeff Buckley, 16 horsepower, Belle & Sebastian, Tom McRae, Joy Division, enz.enz.quote:Op zondag 31 december 2006 23:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Peaceman mompelt iets van Radiohead, Smiths.
Nee, dat wil ze nietquote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, 1 dame en 2 kerels![]()
Diaan heeft de avond/nacht/whatever van d'r leven . . .![]()
Strijdt met Bob om de eer....quote:
Ze heeft niks te willenquote:
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat wil ik idd niet...
WOrdt daar Tom McRae![]()
genoemd? Daar maak ik een uitzondering voor
Jij vindt het ook niks he? Ik ook niet....quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef nipeng het volgende:
@ellen
Snij hem in de slaap de keel door moppie.
Afschuwelijk, is het.quote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij vindt het ook niks he? Ik ook niet....
goddank wel ja...quote:
Geeft niet, die is toch slecht gemixt.quote:
Time flies when you're having fun.quote:Op zondag 31 december 2006 23:18 schreef Zw0rld het volgende:
nog 40 minuten mensen.........
Het is nog geen 2007 hoor!quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef FritsFlits het volgende:
M'n voornemen om dit jaar niet nagel te bijten is helaas mislukt
quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef nipeng het volgende:
The end is nigh.
De lyrics van het laatste nummer staan alweer klaar.
Jammer van Guns 'n Roses (plaats 13).quote:Op zondag 31 december 2006 23:27 schreef peaceman het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Led Zeppelin, Deep Purple, Meatloaf, Eagles en Queen horen voor eeuwig in de top 10 te staan.
Dat is weer een note.quote:Op zondag 31 december 2006 23:29 schreef peaceman het volgende:
Ik moet bij dit nummer trouwens wel altijd denken aan Tribute van Tenadious D
En dat is??quote:Op zondag 31 december 2006 23:30 schreef Zw0rld het volgende:
Straks het mooiste nummer allertijden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | # # ###### ###### ##### # # # # # # # # ##### ##### # # # # # # ##### # # # # # ###### ###### ###### # ###### # # # # ##### ##### # ###### # # # # # # # # # # ###### # # # # # # # ##### # # # ##### ##### # # # # # # # # # # # #### # # # ###### ###### ##### # # # # # # ##### # # # # # # # # ###### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### # # # ###### ##### # # # # ## # # # # # # # # # # # ## # # # ####### # # # # ###### # # ## ## # # # # ## # ##### # # # # # # # # # # # # # # ###### |
Wow ....quote:
Je luistert de verkeerde muziek (hoewel dit erg goed is).quote:Op zondag 31 december 2006 23:36 schreef Zw0rld het volgende:
Dit is wat anders dan shit van tegewoordig.....
Wordt je opgedrongen......quote:Op zondag 31 december 2006 23:37 schreef nipeng het volgende:
[..]
Je luistert de verkeerde muziek (hoewel dit erg goed is).
* Zw0rld vindt Whitesnake ook zo goedquote:Op zondag 31 december 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:
Het is Jon Lord op de orgel.
Helaas is hij onlangs gestopt met DP.
En dan steken we peaceman afquote:Op zondag 31 december 2006 23:39 schreef Zw0rld het volgende:
nog 20 minuten mensen.....
Neeeeequote:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef peaceman het volgende:
Laten we wel zijn... ik denk dat iedereen die hier aanwezig is het er over eens is... Dit Meesterwerk hoort op 1!
Toch?
quote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef peaceman het volgende:
Laten we wel zijn... ik denk dat iedereen die hier aanwezig is het er over eens is... Dit Meesterwerk hoort op 1!
Toch?
Ik hoop het niet!quote:Op zondag 31 december 2006 23:41 schreef borisz het volgende:
en ook volgend jaar staat queen gewoon op 1 denk ik![]()
de "gemiddelde" nederlander zal wel op queen stemmen, terwijl op fok! (bijna) niemand voor queen stemtquote:
Dat is waar, wat de "gemiddelde" Nederlander niet of niet goed kent, daar stemt hij /zij niet op.quote:Op zondag 31 december 2006 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
de "gemiddelde" nederlander zal wel op queen stemmen, terwijl op fok! (bijna) niemand voor queen stemt![]()
Dat zeg ik...quote:Op zondag 31 december 2006 23:45 schreef Zw0rld het volgende:
Nog 15 minuten Mensen.....
Echt niet? Ik vind het wel mooi hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 23:49 schreef nipeng het volgende:
ik geloof, dat ik dit niet zo'n heel mooi nummer vind.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik peaceman, want de eagles schieten der geen fuck mee op
Ik mis Boudewijnquote:Op zondag 31 december 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
Niet meer commentaar op mijn alternatieve top 10?
Hans Schiffers is trouwens wel een fijne presentator
Goed idee . . .quote:Op zondag 31 december 2006 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen we niet ergens halverwege 2007 een reünie organiseren??![]()
Ik ookquote:
Leuk, Realmedia. Moet je dat wel hebben (cq. willen hebben) . . .quote:Op maandag 1 januari 2007 00:22 schreef Zw0rld het volgende:
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/artikel/108023/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |