Och als normaal zo hoog staat schrik ik nergens meer van.quote:
Die heeft ook veel meer betekend voor de popmuziekquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft ook veel meer betekend voor de popmuziek
Afgelopen dinsdag was dat op Veronica. Was inderdaad erg leuk, ik heb alleen naar Elvis volgens de Presleys gekeken.quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb laatste de hele avond Elvis nog gekeken (weet niet eens meer op welke zender het was).
Was wel weer kippenvel af en toe. De comeback special is helemaal geweldig.
Past wel beetje goed bij dezer dagen, weet niet is wel zo'n oudjaarsliedje.quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet een slecht nummer overigens, maar toch geen top 100 waard?
Pas geleden ook nog dat concert van een paar jaar geleden gezien. Elvis zingt dan via een groot scherm zijn nummers. Onvoorstelbaar mooi was het toen Lisa Marie opkwam en 'Don't cry Daddy' samen met haar vader zong.quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag was dat op Veronica. Was inderdaad erg leuk, ik heb alleen naar Elvis volgens de Presleys gekeken.
Als Rood erin staatquote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef Vogel87 het volgende:
Mwoah, ik vind deze top 100-notering wel terecht hoor
Klinkt als een types kippenvel momentquote:Op zondag 31 december 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pas geleden ook nog dat concert van een paar jaar geleden gezien. Elvis zingt dan via een groot scherm zijn nummers. Onvoorstelbaar mooi was het toen Lisa Marie opkwam en 'Don't cry Daddy' samen met haar vader zong.
Als Rood erin staat mag heel veel er wel inquote:Op zondag 31 december 2006 15:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als Rood erin staatmag Henk "waar is toch die schildpad" Westbroek er zeker in staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |