De eerste twee jaar oud&nieuw was het ook rustiger, maar nu wordt er weer volop geknald. Het was trouwens vooral rustiger in de buurt zelf waar ik trouwens toen woonde, we hadden in het jaar 2000 alleen maar fakkels in de tuinen staan.quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het in Enschede een stuk rustiger zou zijn sinds 2000
Overigens zit ik nu 15 km verderop
Helemaal mee eens.quote:
Neej, niet zo'n bolletje.quote:
Gejammerquote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, effe dat gejammer van Pink Floyd uitzetten. Lijkt wel muziek wat je bij die goedkope docu's ziet.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, effe dat gejammer van Pink Floyd uitzetten. Lijkt wel muziek wat je bij die goedkope docu's ziet.
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floydquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
touchequote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floyd
Soms is het terecht (de 1e groep, behalve The Stones) en soms niet (Pink Floyd)quote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De één heeft het bij Borsato, Melua, Stones, Metallica, ik heb het bij Pink Floyd
Hmmz okequote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Imagine there's no music and no musicians tooquote:Op zondag 31 december 2006 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Soms is het terecht (de 1e groep) en soms niet (Pink Floyd)![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet ik me toch nog kwaad maken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou 'm stenigen . . .quote:
Ik heb er net weer 1 geopendquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
tja daar kom ik weer met mn "wijsheid" ieder heeft zn eigen smaak en voor ieder wat wils.
Het is oudjaarsavond. Waarom niet oliebollenen??quote:Op zondag 31 december 2006 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm stenigen . . .![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
Eerst om 0.00 uur Radiohead luisteren!quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef nipeng het volgende:
'Avond.
Peaceman, hootenanny opnemen?
Live kijken, muziek traditie. Jool's Hootennany 2006 op de BBC vanaf 23.50
Harddiskrecorder staat al ingesteld....quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef nipeng het volgende:
'Avond.
Peaceman, hootenanny opnemen?
Live kijken, muziek traditie. Jool's Hootennany 2006 op de BBC vanaf 23.50
Hey ThunderChild... dat is de tweede al vandaag... je zou er nog druk mee worden.quote:Op zondag 31 december 2006 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou 'm stenigen . . .![]()
HEILIGSCHENNIS !!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |