quote:Op zondag 31 december 2006 19:55 schreef SilverBullet het volgende:
Ik dacht al, het kan die ene kneus toch niet zijn.
Ja maar.... ik ben 23. Das illegaal !!! (jammer genoeg)quote:Op zondag 31 december 2006 20:11 schreef MPG het volgende:
Gast, weet je wel hoeveel breezahsletjes nu zitten te huilen naar aanleiding van dit topic? Al hun dromen over jou, in 1 klap in duigen!
Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 20:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Is deze Sandstorm de echte Mixer trouwens?
Dus ik denk idd dat ie wel br33z3rs doet ja.quote:Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.
Neen. Deze gebruik ik al jaren.quote:Op zondag 31 december 2006 20:19 schreef Ezgaroth het volgende:
je zou natuurlijk ook kunnen concluderen dat jij gewoon wat orgineler had moeten zijn met het verzinnen van een nick.
Ga ff muziek maken kan je misschien dj worden ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 20:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen. Deze gebruik ik al jaren.
Jaquote:Op zondag 31 december 2006 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik moet mijn complimenten geven voor zo'n geweldige jaarmix.
Dan moet je je nick even veranderen naar -djjean-quote:Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dit is mijn laatste post van dit jaar. Nu ga ik draaien in een br33z3rclub en meisjes van 15 verkrachten.
Groetjes !
quote:Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu ik zo aan het luisteren ben naar 3Fm denk ik toch wel dat ik die gast ben
Dit is mijn laatste post van dit jaar. Nu ga ik draaien in een br33z3rclub en meisjes van 15 verkrachten.
Groetjes !
Je hebt wel 4 posts. Wat een vermelding waard, jij bent een échte diehard fokker zie ik wel weer.quote:Op zondag 31 december 2006 21:06 schreef DJ_Sandstorm het volgende:
De enige echte DJ Sandstorm moet niks hebben van breezers, heeft een lieve vriendin en draait vannacht in Goes!:p
Veel plezier allemaal met de jaarwisseling!
Groeten, Sander (DJ Sandstorm)
Beetje me topic kapen he nepperquote:Op zondag 31 december 2006 21:06 schreef DJ_Sandstorm het volgende:
De enige echte DJ Sandstorm moet niks hebben van breezers, heeft een lieve vriendin en draait vannacht in Goes!:p
Veel plezier allemaal met de jaarwisseling!
Groeten, Sander (DJ Sandstorm)
Nee, andersomquote:Op maandag 1 januari 2007 13:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Dus -Sandstorm- is wel die DJ en DJ_Sandstorm niet..
Inderdaad. Ik erken hem gewoon niet als DJ Sandstorm. Nee, voor mij is de TS de échte!quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt wel 4 posts. Wat een vermelding waard, jij bent een échte diehard fokker zie ik wel weer.
Inderdaad, dat heb ik ookquote:Op maandag 1 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik erken hem gewoon niet als DJ Sandstorm. Nee, voor mij is de TS de échte!
Jij bent echt goed man!quote:Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
FOK!ker maakt jaarmix voor 3FM
En sinds deze message heb ik al talloze PM's gehad met complimenten over een of andere jaarmix. Dus ik al denken WTF waar hebben ze het over. Blijkt ene Sandstorm zonder de - - zeg maar DJ op 3FM te zijn en hier ook wel eens te posten.
Ik wil rust met nieuwjaar eikels![]()
![]()
Dus nog 1 keer: Ik ben DJ SANDSTORM NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Schijnbaar willen sommigen het niet begrijpenOK, ik ben DJ Sandstorm dan maar en nu opgetyft
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik erken hem gewoon niet als DJ Sandstorm. Nee, voor mij is de TS de échte!
Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef washandje het volgende:
Hij was goed man, die remix. Klasse gedaan, keep up the good work.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef Toad het volgende:
Waar heeft de echte DJ zandstorm in Goes dan gedraaid vannacht?
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef retteketet het volgende:
Ik heb met open mond geluisterd naar die remix. Ongelofelijk. Ben jij dat écht, Sandstorm? Dat had ik niet achter je gezocht, doch wij elkaar al een tijdje kennen. Ik herinner me nog dat we elkaar ontmoetten in de wachtkamer van de sociale dienst, waar we ettelijke liederen van Gerard Joling ten gehore brachten. Niet lang, maar toch een tijdje.
Toen werd opeens een man in de wachtkamer verkracht door een doldwaze octopus, waarbij hij gedeeltelijk arbeidsongeschikt raakte. Dat was koren op de molen van de bebrilde muchacho die op dat moment binnenkwam en een foto maakte van het geheel, die hij opstuurde naar ons aller favoriete krant De Telegraaf.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef retteketet het volgende:
Ik heb met open mond geluisterd naar die remix. Ongelofelijk. Ben jij dat écht, Sandstorm? Dat had ik niet achter je gezocht, doch wij elkaar al een tijdje kennen. Ik herinner me nog dat we elkaar ontmoetten in de wachtkamer van de sociale dienst, waar we ettelijke liederen van Gerard Joling ten gehore brachten. Niet lang, maar toch een tijdje.
Toen werd opeens een man in de wachtkamer verkracht door een doldwaze octopus, waarbij hij gedeeltelijk arbeidsongeschikt raakte. Dat was koren op de molen van de bebrilde muchacho die op dat moment binnenkwam en een foto maakte van het geheel, die hij opstuurde naar ons aller favoriete krant De Telegraaf.
Minuut ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef nietzman het volgende:
De mix was wel okay, op de eerste anderhalf uur aan sneue "This is DJ Sandstorm and his mix." aankondiging met James Earl Joneswannabee-stemgeluiden na.
Dat is nog kortquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vier dagen en geen seconde korter.
quote:Op zondag 31 december 2006 19:55 schreef SilverBullet het volgende:
Ik dacht al, het kan die ene kneus toch niet zijn.
Ach, Fok! trekt graag alles naar zich toequote:Op maandag 1 januari 2007 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef washandje het volgende:
Hij was goed man, die remix. Klasse gedaan, keep up the good work.
HEY, BEN JIJ NIET DIE DJ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:PUUS YUR HENDS HUP FOR DJAY !!!11__ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSandSTORM !
Zag hem pasgeleden nog draaien.
Stond je voor een spiegel?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:PUUS YUR HENDS HUP FOR DJAY !!!11__ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSandSTORM !
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:PUUS YUR HENDS HUP FOR DJAY !!!11__ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSandSTORM !
Het aantal mensen dat DJ-grapjes maakte in KLB werd wat laag, dus dat vraagt om drastische maatregelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]Het is wel heel erg met je gesteld als je je eigen topics moet gaan kicken, -SS-.
deze user is de kloon van lulhannes sandstormquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef de_boswachter het volgende:PUUS YUR HENDS HUP FOR DJAY !!!11__ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSandSTORM !
Ah, Sherlock heeft dit topic gevonden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
deze user is de kloon van lulhannes sandstorm
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ah, Sherlock heeft dit topic gevonden.
[..]
Misschien is professionele hulp een goed idee..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoi,
Mijn eerste post in dik een jaar tijd. Lees het forum wel nog, maar post niet meer aangezien ik het erg druk heb met vanalles en nog wat.
Ik waardeer wel dat ik nog geadoreerd wordt hier. Zal alleen een comeback maken als er een petitie komt voor een terugkeer
Groetjes en tot draais,
-Sandstorm-
Niet hopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoi,
Mijn eerste post in dik een jaar tijd. Lees het forum wel nog, maar post niet meer aangezien ik het erg druk heb met vanalles en nog wat.
Ik waardeer wel dat ik nog geadoreerd wordt hier. Zal alleen een comeback maken als er een petitie komt voor een terugkeer
Groetjes en tot draais,
-Sandstorm-
[..]
Die comment!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef -Willempie- het volgende:
Hier is ie dan onze held! Het is die kale btw
Knap dat je eerst toegeeft dat je de fokker Sandstorm bent en nu iemand anders aanwijst.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
sandstorm was toch een kloon van sr_firewire ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |