abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12547588
Of niet

Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.

Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord

dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:44:16 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12547622
Ik zou er niet tegen kunnen iig.

Maar ik ben dan ook wel een slecht voorbeeld eik

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12547646
Ja je bent jaloers
Maar niet geheel onterecht zo te zien.
Wat jij moet doen, weet ik niet.
Ik zou me terugtrekken, na een gepaste uitbarsting
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12547660
ik zou er ook niet tegenkunnen, maar ja...
het schijnt dat ik snel jaloers ben..
pi_12547665
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.

Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.

Succes iig

-
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:46:50 #6
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_12547670
Ik zou gewoon een goed gesprek met haar aangaan, lijkt mij de beste oplossing.
Als later blijkt dat ze toch loog, dan heb jij in ieder geval juist gehandeld.

Geef niet toe aan jaloezie, dat kan alles slopen wat je lief hebt.

SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:47:30 #7
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_12547683
.. k zou helemaal gek worden als ik zoiets zag .. k zou haar niets verwijten ofzo k zou het wel uit proberen te zoeken .. mijn vriendin is me te veel waard om ze kwijt te raken ..en als je van iemand houdt dan word je in jou geval zeker jalours .. tenminste 99% denk ik wel ..

er is niets raars aan ..en het klinkt ook niet echt fris :S maar als je vreindin van e hod vertelt ze je wel de waarheid. ..

Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_12547691
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:42 schreef SandStorm het volgende:
Of niet

Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.

Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord

Misschien ben je wel jaloers. Ze voelt zich gevlijdt door die ander, misschien voelt ze zich daar rot over, of misschien weet ze niet zeker of ze gevoelens voor hem heeft die boven vriendschap uitkomen.. dat is af en toe heel lastig te bepalen.
Geef haar tijd, en ga anders met haar praten over wat je hier ook gepost hebt. Waarschijnlijk komt ze dan wel met het antwoord als je dr iig tijd geeft om dat te bedenken.. etc
dus
pi_12547698
Nou volgens mij niet echt.
Misschien moet je eens een btje dreigen of ook met andere meiden gaan sjansen.. kijken wat ze daaro van vind..
pi_12547723
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.

Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.

Succes iig

mijn verhaal En toen ging ze vreemd.....

Oeps moest de edit knop hebbe foutje sorry
-
pi_12547740
Precies... gewoon duidelijk vertellen wat je dwars zit !

Zelf ben ik ook best wel een beetje heel erg jaloers, en nouja, na een goed gesprek ben ik het meestal in ieder geval kwijt, weet mijn 'vriendje' waar hij in het vervolg misschien een beetje op zou kunnen letten en ben ik weer helemaal zeker van mezelf... *grins*

pi_12547755
Ze zegt dus dat ze wel van me houd en dat er tussen hen niks is. Maar ze zijn wel vaak met z'n tweeen weggeweest terwijl ze haar vriendinnen daar liet zitten. Ik zeg altijd: vertrouwen is goed, controle is beter. Ik wil haar echt wel vertrouwen maar daar ben ik al te vaak mee op m'n bek gegaan. Ik denk dat ik nog maar eens ga proberen om met haar te prater hierover, maar ben bang dat ik toch weer hetzelfde antwoord krijg.
pi_12547779
ik zou het maar vast uitmaken. Zeg het met een bloem
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:51:57 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12547789
Ik zou denk ik ook overlopen van jaloezie in de situatie zoals TP die schetst.
Kijk: gezellig kletsen met een vriend via welk medium dan ook: prima. Maar als het het flirterige gehalte krijgt van 'ik mis je, ik jou ook' en er wordt ook nog eens erg geheimzinnig over gedaan, dan is dat toch een ander verhaal.

Misschien heeft het helemaal niets om het lijf, maar ik zou het zeker wel aankaarten dat je je er niet echt prettig bijvoelt.

Heeft imho ook wel iets met respect voor je partner te maken...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12547790
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:

Succes iig

Ik zou je vriendin idd in eerste instantie vertrouwen.. en het haar vragen. Achter haar rug om geintjes uithalen om zo'n gast uit te horen zal haar vertrouwen in jou denk ik ookwel schaden(en het zal jullie relatie waarsch ook niet veel goeds doen). Ik wens je iig veel geluk en ik hoop voor je dat er niks aan de hand is
ik heb ook bestwel vaak last van hoofdpijn enzo.. en nu weet ik gewoon dat mannen zich nogal snel inbeelden dat vrouwen dat expres doen ofzo.. terwijl dat gewoon meestal (bij mij iig) helemaal niet zo is. De man haalt zich ermee een waanbeeld in zn hoofd (vooral als de man jaloers is natuurlijk)
Als ik jaloers ben dan haal ik me ook altijd allemaal dingen in mn kop

[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 12:54]

dus
pi_12547793
Het beste is inderdaad een keer goed met haar praten. Niet te overhaast reageren natuurlijk. Wil ze nog niet praten en gaan de smsjes en het rare gedrag door tja dan zou je een onderzoekje kunnen overwegen.
-
pi_12547815
Nou sorry, maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen, dan maar jaloers.

Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:54:20 #18
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_12547831
misschien is een keylogger een idee, weet je i.i.g wat zij getikt heeft.....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_12547875
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:53 schreef Trinity77 het volgende:
Nou sorry, maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen, dan maar jaloers.

Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.

En als t niet meer is dan een beetje flirten dan is je relatie naar de haaien omdat je achter haar rug om (zonder haar te vertrouwen achterbaks naar haar toe) allemaal dingen hebt lopen doen.
Ga Aub eerst met haar praten en maak dr ook duidelijk dat je om dr geeft en dat je dr niet kwijtwil als je dat ook echt niet wilt.
dus
pi_12547882
ik denk niet dat je zo heel erg jaloers bent, maar dat je vriendin meer achterhoud dan ze je wil toegeven..als ze idd niks te verbergen heeft zou ze je het wel laten lezen ..aan de andere kant is er ook nog het stukje vertrouwen van jullie beiden.
en heeft ze recht op een zeker stukje privacy en het je in principe geen reet aangaat wat ze deelt met die persoon.
ik zou zelf ook zeer achterdochtig worden, en aangezien je nu toch best wel met een "prob" zit zou ik mezelf af gaan vragen of je wel genoeg vertrouwen in je relatie hebt.
en weinig zin in sex ach gebeurt in elke relatie wel eens maar als ze weer komt met ik heb hoofdpijn dan leg je een asperientje klaar met een glas water en deze mededeling...een orgasme is gooed voor je hoofdpijn
zonder gein nu
zou het er met haar duidelijk over gaan hebben en wil ze dat niet dan echt na gaan denken over jullie relatie ....
pi_12547901
In een relatie hoor je toch over dit soort dingen te kunnen praten ??
dat jij je niet prettig voelt bij deze situatie kan ik goed begrijpen, toen ik in het begin las over dat die jongen haar leuk vond maar zij hem afwees zegt toch eigenlijk genoeg, dat ze voor jou kiest, maar wat ik wel vreemd vind is dat zo "plots" misselijk is of hoofdpijn heeft.

daar zou ik het iedergeval proberen het er over te hebben, je zult haar wel moeten vertouwen dat ze niets met die jongen wilt. ze heeft hem zelf afgewezen op vakantie en dat ook nog tegen je gezegt.

wat ook een oplossing zou kunnen zijn is :

zorg voor romantisch etentje, lekker warm bad met kaarsjes, en heb het lekker gezellig met elkaar. maar begin niet over die kerel van msn, behalve als zij dat aansnijd.

suc6 hiermee

greetz Louis

pi_12547914
Je bent idd jaloers, maar terecht volgens mij.. Het wordt tijd voor een goed gesprek geloof ik
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12547932
Kijk wel uit. Ik vind dat je niet overdreven reageert. Ze doet naar ik lees wel geheimzinnig. Een beetje raar.... Als ik jou was zou ik haar direct confronteren en vragen wat ze nu wil. Wat ze voor hem voelt. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en heb haar ermee geconfronteerd. Ze wist niet helemaal wat ze voelde....blablabla.
Doe geen inbreuk op haar privacy, dat vind ik niet kunnen.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_12547935
Ik zou het niet vertrouwen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_12547936
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:54 schreef DJ_Scuff het volgende:
misschien is een keylogger een idee, weet je i.i.g wat zij getikt heeft.....
Lijkt mij een beetje overdreven. Als je een relatie hebt waarin dat nodig is om elkaar te vertrouwen.. Dan is de basis van de relatie niet echt goed. Als je dr antwoord nieteens vertrouwd als je dr iets zou vragen b.v.. dan straalt dat ook nietecht super veel goeds uit over de relatie zegmaar.. sry
Iedereen heeft recht op een prive-leven. Ik zou gek worden als mn vriend alles zou lezen... en me in alles zou volgen wat ik doe en deed etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 13:00]

dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')