Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.
Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord
Maar ik ben dan ook wel een slecht voorbeeld eik
Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
Geef niet toe aan jaloezie, dat kan alles slopen wat je lief hebt.
er is niets raars aan ..en het klinkt ook niet echt fris :S maar als je vreindin van e hod vertelt ze je wel de waarheid. ..
quote:Misschien ben je wel jaloers. Ze voelt zich gevlijdt door die ander, misschien voelt ze zich daar rot over, of misschien weet ze niet zeker of ze gevoelens voor hem heeft die boven vriendschap uitkomen.. dat is af en toe heel lastig te bepalen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:42 schreef SandStorm het volgende:
Of niet![]()
Het zit zo, mijn vriendin is laatst op vakantie geweest op een plek waar ze al langer komt. Nu kent ze daar natuurlijk een paar mensen en 1 ervan is helemaal weg van haar. Ze heeft zelfs tegen me gezegd dat hij een liefdes verklaring had gegeven en dat ze heeft gezegd dat ze alleen vrienden wilde zijn.
Nu ze terug is bellen ze elke dag met elkaar, ze loopt dan de gang op en staat daar te giechelen.
Ook spreken ze elkaar geregeld op msn, als ik langsloop klikt ze angstvallig het scherm weg. Toevallig een paar regels gelezen, hij: You are so beautiful en I miss you so much. Zij: I miss you 2!! en dat een heel scherm vol. Ik heb ook wel vriendinnen maar die zeggen zoiets nooit.
Dan is er natuurlijk ook nog e-mail. Het rare is dat ze alle sms'jes (ja die krijgt ze ook), e-mails en log bestanden van msn gelijk verwijderd, bang dat ik ze lees denk ik. Als ik er iets over vraag is haar enige antwoord: Doe niet zo jaloers! Of ze zegt niks.
Zin in seks heeft ze eigelijk ook niet meer, buikpijn, hoofdpijn enz. je kent het wel. Wel toevallig dat ze daar altijd pas last van krijgt als we naar bed gaan.Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het echt niet meer, ik hou wel van haar, maar als ik erover begin krijg ik toch geen normaal antwoord
quote:Oeps moest de edit knop hebbe
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
mijn verhaal En toen ging ze vreemd.....
Zelf ben ik ook best wel een beetje heel erg jaloers, en nouja, na een goed gesprek ben ik het meestal in ieder geval kwijt, weet mijn 'vriendje' waar hij in het vervolg misschien een beetje op zou kunnen letten en ben ik weer helemaal zeker van mezelf... *grins*
Misschien heeft het helemaal niets om het lijf, maar ik zou het zeker wel aankaarten dat je je er niet echt prettig bijvoelt.
Heeft imho ook wel iets met respect voor je partner te maken...
quote:Ik zou je vriendin idd in eerste instantie vertrouwen.. en het haar vragen. Achter haar rug om geintjes uithalen om zo'n gast uit te horen zal haar vertrouwen in jou denk ik ookwel schaden(en het zal jullie relatie waarsch ook niet veel goeds doen). Ik wens je iig veel geluk en ik hoop voor je dat er niks aan de hand is
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:46 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige vriendin naja precies zoiets iig meegemaakt. Niet iedere meid is hetzelfde natuurlijk maar mijn ex wilde ook niks zeggen en er was niks aan de hand volgens haar. Ik zag haar toen met een gozer op MSN bij mij thuis ik was even een videofilm halen. Ik las toevallig nog net zijn hotmail adres en volgens mij heb jij dat ook van die gozer.Heb toen mezelf als vrouw uitgegeven en die gozer uitgehoord misschien zou je dat ook kunnen doen. Maar ik zou eerst nog eens met je vriendin proberen te praten.
Succes iig
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 12:54]
Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.
quote:En als t niet meer is dan een beetje flirten dan is je relatie naar de haaien omdat je achter haar rug om (zonder haar te vertrouwen achterbaks naar haar toe) allemaal dingen hebt lopen doen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:53 schreef Trinity77 het volgende:
Nou sorry, maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen, dan maar jaloers.Het feit dat ze nu ineens geen sex meer wil is natuurlijk wel erg opvallend, nu ze elke keer met die jongen zit te chatten. Als ik jou was zou ik nog even niks zeggen, en letten op alle signalen die je krijgt. En misschien ook achter zijn e-mailadres proberen te komen zodat je daar iets mee kunt.
Als je het haar rechtstreeks vraagt zal ze blijven ontkennen, totdat jij met keiharde bewijzen op de proppen komt.
daar zou ik het iedergeval proberen het er over te hebben, je zult haar wel moeten vertouwen dat ze niets met die jongen wilt. ze heeft hem zelf afgewezen op vakantie en dat ook nog tegen je gezegt.
wat ook een oplossing zou kunnen zijn is :
zorg voor romantisch etentje, lekker warm bad met kaarsjes, en heb het lekker gezellig met elkaar. maar begin niet over die kerel van msn, behalve als zij dat aansnijd.
suc6 hiermee
greetz Louis
quote:Lijkt mij een beetje overdreven. Als je een relatie hebt waarin dat nodig is om elkaar te vertrouwen.. Dan is de basis van de relatie niet echt goed. Als je dr antwoord nieteens vertrouwd als je dr iets zou vragen b.v.. dan straalt dat ook nietecht super veel goeds uit over de relatie zegmaar..
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:54 schreef DJ_Scuff het volgende:
misschien is een keylogger een idee, weet je i.i.g wat zij getikt heeft.....
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 19-08-2003 13:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |