abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9198213
Goedemorge.. ben er weer na 5 dagen beurs Cebit 2003 sommige zullen wel de verhalen kenne van mij en mijn liefdes leven maar goed hier het ehm vervolg naja het einde van de laatste relatie....

Ze is dus vreemd gegaan... ik had het al een beetje in de gaten ze was de laatste tijd zo afstandelijk en wilde me niet zovaak meer zien. Ik dacht dat komt wel goed maar toch vaak dacht ik er is iets.... ik durfde het alleen niet te vragen want dat had ik al 2 x gedaan en toen zei ze dat er nix aan de hand was. Maar toch bleef het maar knagen.

Woensdag voor ik naar de Cebit 2003 ging was ze bij me... we hadden nix te doen dus ik ging effe een film halen.. Ze ging wel effe msne terwijl ik een film aan het halen was. Ik kwam terug en zag dat ze met iemand aan het msne was... nix mis mee maar op het laatst toen ze weg klikte stuurde die gozer een hartje... ik had zoiets van hmmm.

Maar goed wilde er effe niet aandenke moest 5 dagen naar duitsland dus ik had er effe geen zin in om er over te praten. Ik had de naam wel onthouden van die gozer.. Toen ik gisteravond terug kwam zag ik het briefje ligge met die msn naam... Maar goed ik dacht er is nix ik maak me weer veel te druk.. ik haar belle dat ik terug was maar ze had geen zin om langs te komen ze was moe... 5 dagen mekaar niet gezien en mevrouw is moe... Ik denk tja dan toch maar effe kijke wie die gozer nou is...

Hotmail account aangemaakt als vrouw omdat hij toch nix tegen een man zegt ik een beetje met die gozer gepraat een of andere foto gestuurd. Heel lul verhaal dat ik een vriendin van mijn vriendin was blabla... toen kwam het er dus uit dat ze al 2 x met die gozer was uitgeweest en gezoend had.. tja dat komt hard aan.... ik haar gebeld en naar haar geraced...

Ik kan dan alleen niet boos zijn kan ik niet tegen een vrouw dus we hebben rustig gepraat ze was niet meer verliefd zei bla bla maar goed lekkere thuiskomer.. ben niet boos op haar of zo het lag ook wel een beetje aan mezelf ik ben zoals ik al vaker gemeldt heb niet mezelf.. ik moet eerst vrienden worden met iemand voordat ik mezelf kan zijn..

Maar daar ga ik aan werke tis wel raar ben niet zo down als bij mijn vorige vriendin toen het uitging ben best vrolijk raar maar goed volgens mij wen ik er aan de een of andere manier aan en wordt ik er harder door

-
pi_9198254
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:42 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Dat is klote voor je Gijs. maar wel mooi dat je het toch zo goed oppakt.. Succes verder !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_9198272
Ik was dus echt wel boos geworden
Ik zou me verraden voelen...

Maar leuk is het in iedergeval niet Sterkte ermee

pi_9198273
ook al zeg je dat t jou schuld is... ik zou zoiets dus nooit flikken! dit kan ze ook gewoon niet maken! vind t knap van je dat je niet boos bent! Kom op, er zijn 10.000 meer leukere vrouwen als deze ene die je belazerd!

edit: waarom is t trouwens jouw schuld? iemand kan zich toch ook wel ana jou aanpassen of niet soms?

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  dinsdag 18 maart 2003 @ 09:47:40 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9198304
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vrouwen die vreemd gaan zouden gevierendeeld moeten worden

The truth was in here.
pi_9198337
Sjezus wel zwak van haar
pi_9198339
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:47 schreef Bastard het volgende:

[..]Vrouwen die vreemd gaan zouden gevierendeeld moeten worden

Mannen dus net zo goed he! dat even terzijde!

[Dit bericht is gewijzigd door sabientje op 18-03-2003 09:50]

dinsdag 18 maart 2003 @ 09:49:56 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9198348
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:49 schreef sabientje het volgende:

[..]

Mannen dus net zo goed he! dat even terzijde!

Ook ok
The truth was in here.
pi_9198349
Wel zielig van je dat je via een hotmail-kloon erachter komt. Vraag het gewoon eerlijk aan je vriendin. Dit vind ik ook heel zielig van jou.
pi_9198362
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:45 schreef sabientje het volgende:
ook al zeg je dat t jou schuld is... ik zou zoiets dus nooit flikken! dit kan ze ook gewoon niet maken! vind t knap van je dat je niet boos bent! Kom op, er zijn 10.000 meer leukere vrouwen als deze ene die je belazerd!

edit: waarom is t trouwens jouw schuld? iemand kan zich toch ook wel ana jou aanpassen of niet soms?

Hey Sabine

Ja ehm mijn schuld naja moeilijk uit te leggen als ik met iemand verkering krijg ben ik nog gewoon mezelf.. Na een tijdje ga ik dan denke ik kan haar kwijt raken omdat ik steeds meer van haar ga houden en dan ga ik raar doen... onzeker weg zelfvertrouwen heb dan nergens meer zin in ben dan stil en saai niet vrolijk zoals ik normaal ben tja dat had ik bij de vorige en nu weer de vorige was ook niet meer verliefd op me en deze ookniet meer. En dat komt door mijn onzekerheid ik ben dan totaal anders als ik normaal ben...

Maar ik ga eraan werken want ik kom er altijd pas later achter nu ga ik er gewoon goed opletten zodat ik nu wel de kans heb om het te verandere of gewoon niet te laten gebeuren..

En het komt allemaal goed

-
pi_9198373
Ho stop, het ligt absoluut niet aan jou hoor!
Dat ze niet tevreden is over hoe jij je gedraagt geeft haar toch nog absoluut geen reden om achter je rug om iets met iemand anders te beginnen?
Je hebt alle recht om boos op haar te zijn want ze heeft je voorgelogen. Beetje onvolwassen om niet eerlijk te zijn, en dus mag je maar blij zijn dat je van haar af bent.

Verder veel succes. Ik heb een tijdje meegelurkt in oa jou topics en vind het heel jammer dat het niet gelukt is. Je vind vast nog wel een lief meisje!

pi_9198380
Ik zou het direct uitmaken, als mij dat zou overkomen.

Vreemdgaan vind ik onvergevenlijk.

pi_9198389
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:42 schreef Gijsje het volgende:

Hotmail account aangemaakt als vrouw omdat hij toch nix tegen een man zegt ik een beetje met die gozer gepraat een of andere foto gestuurd. Heel lul verhaal dat ik een vriendin van mijn vriendin was blabla... toen kwam het er dus uit dat ze al 2 x met die gozer was uitgeweest en gezoend had.. tja dat komt hard aan.... ik haar gebeld en naar haar geraced...

Ten eerste is het natuurlijk niet netjes wat ze gedaan heeft. Misschien dat daar je makkelijke verwerking vandaan komt. Zo'n meisje daar wil je geen relatie mee opbouwen, maar waarschijnlijk wilde zij dat ook niet. Anders was ze niet zo snel vreemd gegaan, maar had zich wel bedacht.

Ik vind jouw actie die hier boven gequote staat trouwens ook afkeurenswaardig. Je bent haar wel heel obsessief aan het controleren. Had je er niet gewoon over kunnen beginnen?

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_9198395
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Wel zielig van je dat je via een hotmail-kloon erachter komt. Vraag het gewoon eerlijk aan je vriendin. Dit vind ik ook heel zielig van jou.
Ehm Dennis dat durfde ik niet meer omdat ik al vaker dat had gevraagd en dan zei ze er is nix doe niet zo onzeker dat vond ze kut.. Ze zei ook als je zo onzeker doet maak ik het uit.... Tja wat moet je dan ?? ok het is nu tochj uit maar ik wilde dus niet meer onzeker overkomen misschjien was er wel nix aan de hand.....

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 18-03-2003 09:55]

-
pi_9198417
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:50 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Hey Sabine

Ja ehm mijn schuld naja moeilijk uit te leggen als ik met iemand verkering krijg ben ik nog gewoon mezelf.. Na een tijdje ga ik dan denke ik kan haar kwijt raken omdat ik steeds meer van haar ga houden en dan ga ik raar doen... onzeker weg zelfvertrouwen heb dan nergens meer zin in ben dan stil en saai niet vrolijk zoals ik normaal ben tja dat had ik bij de vorige en nu weer de vorige was ook niet meer verliefd op me en deze ookniet meer. En dat komt door mijn onzekerheid ik ben dan totaal anders als ik normaal ben...

Maar ik ga eraan werken want ik kom er altijd pas later achter nu ga ik er gewoon goed opletten zodat ik nu wel de kans heb om het te verandere of gewoon niet te laten gebeuren..

En het komt allemaal goed

Hoop t voor je ja! en zoals al eerder gezegd nu: Ze had zich ook wel eens aan jou mogen aanpassen! dara heeft ze de moeite niet eens voor gedaan! En ze had op z'n minst eerlijk kunnen zijn! Kan me hier zo kwaad om maken, sorry! Heb t zefl meegemaakt en ik was er toen helemaal kapot van. Moet er niet aan denken dat me huidige vriend vreemd zou gaan...:'(
pi_9198424
quote:
Ik vind het toch wel lollig aangepakt, hehe
pi_9198431
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:52 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ten eerste is het natuurlijk niet netjes wat ze gedaan heeft. Misschien dat daar je makkelijke verwerking vandaan komt. Zo'n meisje daar wil je geen relatie mee opbouwen, maar waarschijnlijk wilde zij dat ook niet. Anders was ze niet zo snel vreemd gegaan, maar had zich wel bedacht.

Ik vind jouw actie die hier boven gequote staat trouwens ook afkeurenswaardig. Je bent haar wel heel obsessief aan het controleren. Had je er niet gewoon over kunnen beginnen?

Nope zie hieronder

Ehm Dennis dat durfde ik niet meer omdat ik al vaker dat had gevraagd en dan zei ze er is nix doe niet zo onzeker dat vond ze kut.. Ze zei ook je zo onzeker doet maak ik het uit.... Tja wat moet je dan ?? ok het is nu tochj uit maar ik wilde dus niet meer onzeker overkomen misschjien was er wel nix aan de hand.....

-
pi_9198454
Echt heel volwassen hoe je gereageerd hebt in plaats van boos zijn.
Je moet het zo zien, ze is het je niet waard en je kunt wat beters krijgen.
Greek Godess of the Earth
  dinsdag 18 maart 2003 @ 09:57:03 #19
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9198488
quote:
Heeft iemand misschien ff een teiltje? wat een moraalridderige *kots* reactie

Hij heeft meerdere keren aan haar gevraagd wat er aan de hand was, telkens stuurde ze hem met een kluitje in het riet. Je denkt toch niet werkelijk dat het beter was geweest als ie nog wel 6 keer had doorgevraagd om er dan pas achter te komen dat ze vreemdging en dan pas van die onzekerheid afkomt?

Ik vind eerlijkheid erg belangrijk in een relatie, zijn was niet eerlijk en het is niet meer dan normaal als hij zijn begrijpenlijke vermoedens even op een andere manier checked dan op zo'n manier. Dat was niet nodig geweest als zij eerlijk was geweest, hij is niet fout en zij wel klaar uit.

Edit: Bij de weg, ik zou persoonlijk hebben getracht om onder mijn 'vrouw' account een date met hem te regelen, hem laten wachten en daar een paar mooie foto's van maken en die foto's + correspondentie naar jouw ex sturen
Maar ja, wie ben ik he?

[Dit bericht is gewijzigd door KingCold op 18-03-2003 10:00]

pi_9198490
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:52 schreef Gijsje het volgende:
Ehm Dennis dat durfde ik niet meer omdat ik al vaker dat had gevraagd en dan zei ze er is nix doe niet zo onzeker dat vond ze kut.. Ze zei ook als je zo onzeker doet maak ik het uit.... Tja wat moet je dan ?? ok het is nu tochj uit maar ik wilde dus niet meer onzeker overkomen misschjien was er wel nix aan de hand.....
Als ze van je zou houden zou ze dat niet zeggen maar vragen waarom je zo onzeker bent en je gerust proberen te stellen. Kinderachtig van haar ook wel trouwens hoor, begrijp me niet verkeerd.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 09:57:56 #21
39446 303
(C) Roland
pi_9198504
quote:
Jij bent zielig door zo'n reactie te geven. Maar het zal vast wel lekker voelen nu je weer eens iemand hebt afgekraakt. Denk eens na voordat je iets post.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_9198537
errug lullig voor je!

internet brengt een hoop mensen bij elkaar, maar drijft net zoveel mensen ook weer uit elkaar.....

sterkte i.i.g.

voer eendjes, geen oorlog...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:03:07 #23
39446 303
(C) Roland
pi_9198612
Vergeet niet even je profiel aan te passen van Fok trouwens (nu de relatie over is...)
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:03:46 #24
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9198621
quote:
Wat een onzin! Alsof ze daar een eerlijk antwoord op gegeven zou hebben.
Als ze zo eerlijk was, had ze het hem toch al direkt verteld?

Gijs, goed gedaan.

Sterkte met het verwerken.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_9198671
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:57 schreef 303 het volgende:

[..]

Jij bent zielig door zo'n reactie te geven. Maar het zal vast wel lekker voelen nu je weer eens iemand hebt afgekraakt. Denk eens na voordat je iets post.

Hoe zo zielig? Ik vind het een begrijpelijke reactie. Als je iemand met wie je een relatie hebt op zo'n slinkse wijze moet controleren, omdat je diegene niet vertrouwd dan zit er bij voorbaat al iets fout in je relatie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een slechte actie van haar, maar een beetje relatie is gebaseerd op vertrouwen en dat was er bij hem ook niet. Hij stelde al eerder vraagtekens bij haar trouw.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')