Hij komt erop terug en voegt er iets aan toe. Let op! En laat het even weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist.
Heeft ie dat grapje echt herhaald?
Ah! Mooi!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:52 schreef Bupatih het volgende:
TV Tip: Theo Maassen - Tegen Beter Weten In
Ach, kom...quote:Op maandag 1 januari 2007 01:54 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben duidelijk van een andere generatie. Dan jij/jullie, van dezelfde als Theo.
Frans Halsema! Gerard Cox! Fons Jansen!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, kom...
Ik ken ze allemaal, hoor.
Wie vind jij zo goed, dan?
Dat is het punt niet. Wat ik al zei:quote:Op maandag 1 januari 2007 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, kom...
Ik ken ze allemaal, hoor.
Wie vind jij zo goed, dan?
Toen demonstreerden we tegen kernwapens en gingen we naar de schouwburg om de mening van Freek de Jonge te horen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:46 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger was cabaret nog wel eens interessant omdat iemand dan tenminste eens zei waar het op stond. Dan was het goed dat het eens gezegd werd. Tegenwoordig is er een voortdurende overdaad aan meningen over àlles.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:57 schreef JAM het volgende:
Ik mis m'n vriendinnetje,. Lieve, lieve Mai-chan.
.
Zoveel jaar schelen we nu ook weer niet, Lien.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:57 schreef Lienekien het volgende:
Toen hadden we nog maar twee televisienetten. En geen internet.
Maar toen ik Freek voor het eerst live op een podium zag, was jij 8. Het verschil was toen groter. Freek was god.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zoveel jaar schelen we nu ook weer niet, Lien.
Freek was ooit mijn held, overigens...Hij is in de loop der jaren wat afgezwakt, helaas.
Geen idee.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:00 schreef JAM het volgende:
1. Man bevalt van baby.
2. Dit trekt de aandacht van een wetenschapper. De wetenschapper installeert een oppas bij de man thuis om het kind te observeren.
3. De oppas komt te overlijden. De wetenschapper probeert dit in verband te brengen met het kind om zo meer subsidie voor zijn onderzoek te krijgen.
4. ..?
quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Ga je nog wat aardigs zeggen?
quote:Op zondag 31 december 2006 21:09 schreef broer het volgende:
Een belediging van Lienekien moet je nog altijd koesteren als een aai over de bol.
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Jaaaah, gelukkig nieuwjaar!
Ha, eindelijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:33 schreef Augustina het volgende:
may all your wishes come true this year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |