quote:
Ik vond dat gedeelte dat hij hoofddoekjes bij vrouwen wel mooi vond zodat hij altijd iets had om z'n lul mee schoon te vegen wel een redelijk harde grap mbt de islamquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef NDAsilenced het volgende:
De imam grap vond ik een beetje flauw, pak dan echt iets gevoelig mbt de islam. Stond niet gelijk aan het jezus gedeelte.
Alhoewel laatst is bewezen dat vrouwen met hoofddoekjes van origine gewoon hoeren zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 13:16 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Ik vond dat gedeelte dat hij hoofddoekjes bij vrouwen wel mooi vond zodat hij altijd iets had om z'n lul mee schoon te vegen wel een redelijk harde grap mbt de islam![]()
Meesterlijke show, vooral dat stukje dat hij wel wat van zijn vader had maar ook toch wel weer van z'n moeder. De ogen van z'n vader en de anus van z'n moeder. Echt, als je die twee anussen naast elkaar ziet, das gewoon eng![]()
Die heb ik dus ook al gemistquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond de grap over Hans Teeuwen geweldig!
Bron?quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Alhoewel laatst is bewezen dat vrouwen met hoofddoekjes van origine gewoon hoeren zijn.![]()
Check de FP maar eens.quote:
Dat ie in 't Cathrien op bezoek ging bij een kankerpatientje, waarvan de ouders zeiden dat ie al zo lang een keer naar een show van Theo wilde, dat ze hem maar vroegen op bezoek te komen. Nu lag die dag het joch al de hele dag in een coma en wilde maar niet wakker worden. Stonden ze aan zijn bed, en zijn moeder maar roepen: Jochem, wakker worden, hij is er!! Uiteindlijk deed het jongetje zijn ogen open en zei toen: Ach nee, dan bedoelde ik toch Hans Teeuwen!!quote:
Die post ik net (had ik geupload)quote:Op zondag 31 december 2006 15:12 schreef mordradead het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3516830261139504757&q=theo+maassen+tegen+beter+weten
Carnal
Iemand zei het op msn en ik zag het op pagina 6 niet zo gauw staan dus bonquote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die post ik net (had ik geupload)
Als ik het me goed herinner dan zei hij eerst niet dat wat voor ziekte de jongen had. Wel dat'ie met een kaal hoofd in het ziekenhuis lag.quote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat ie in 't Cathrien op bezoek ging bij een kankerpatientje, waarvan de ouders zeiden dat ie al zo lang een keer naar een show van Theo wilde, dat ze hem maar vroegen op bezoek te komen. Nu lag die dag het joch al de hele dag in een coma en wilde maar niet wakker worden. Stonden ze aan zijn bed, en zijn moeder maar roepen: Jochem, wakker worden, hij is er!! Uiteindlijk deed het jongetje zijn ogen open en zei toen: Ach nee, dan bedoelde ik toch Hans Teeuwen!!
effe stilte......
Kankerpatientje!!
quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Iemand zei het op msn en ik zag het op pagina 6 niet zo gauw staan dus boniig bedankt
Hup, schiet opquote:Bestandsnaam video: Titel Status Uploaddatum
theo_maassen.wmv Theo Maassen - Tegen Beter Weten In (2006) Verwerken 31 dec 2006
Ruwe pit vond ik niks.quote:Op zondag 31 december 2006 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm nog steeds beter dan vrijwel al zijn concurrenten, maar de vorige 2 shows schatte ik toch net iets hoger in.
hehe nicequote:Op zondag 31 december 2006 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9195258833648701509
Ik stem voor.quote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef pleeborstel het volgende:
Maassen mag van mij volgend jaar de oudejaarsconference doen...
Nou, petitie starten, Guido wegpesten en Lebbis & Jansen afserveren.quote:
Je bedoelt natuurlijk: ik ga nu even in de stad zijn andere shows zoeken en kopenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:43 schreef welkominspace het volgende:
Dat begin met die bloemen alleen al
ik ga nu even op google zijn andere shows zoeken en bekijken!
nee ik bedoel: sterf stomme google met je kut regeltjes en nederland met zijn kutwettenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: ik ga nu even in de stad zijn andere shows zoeken en kopen?
Ja. Maar de volgende komt eraan.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:19 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij was dit z'n laatste show of niet?
quote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef pleeborstel het volgende:
Maassen mag van mij volgend jaar de oudejaarsconference doen...
Wie moet de oudejaarsconference 2007 doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |