Ik vond 'm niet echt geweldig eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
"Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Volgens mij begreep bijna niemand in het publiek deze, want niemand lachte.
Ja, het was toen angstvallig stil.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
"Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Die is gewoon zo slap. Bij Theo kan ik het alleen wel waarderen; hij brengt het zo droog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die is gewoon zo slap. Bij Theo kan ik het alleen wel waarderen; hij brengt het zo droog.![]()
Precies, met je hand in je broek op de rand van het toneel gaan zitten kunnen we allemaal, goed over dingen nadenken, beschrijven en op hoog tempo associëren is een heel ander verhaal. Ik baal nu nog erger dat ik te laat was om kaartjes te versieren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De serieuzere stukken zijn ook altijd treffend.
Dat was al grappiger!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...
Het is aan de cabaretier...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...
maar als jij het doet komt er niemand kijken, laat staan lachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
met je hand in je broek op de rand van het toneel gaan zitten kunnen we allemaal
....en dus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef Asics het volgende:
[..]
maar als jij het doet komt er niemand kijken, laat staan lachen![]()
Ik zeur verder niet, viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het is aan de cabaretier...![]()
Al dat gezeur over publiek...![]()
Ja, viel me ook wel op maar ik zou er niet snel het publiek de schuld van geven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeur verder niet, viel me gewoon op.
Dat was wel op meer momenten zo. Saai publiekquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
Dat was zo kansloos dat het gaaf werd, en dat wist hij goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb zelfs hard om het scheetkussenstuk moeten lachen.
"Achteraf is makkelijk wonen."quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef TrenTs het volgende:
Maar ja... dit is allemaal praten achteraf...![]()
Inderdaad. De eerste twee zits waren niet funny. Maar daarnaquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat was zo kansloos dat het gaaf werd, en dat wist hij goed.
Alsof hij de enige is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Best ballen om die Moslimsbashes te maken eigenlijk,
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat was zo kansloos dat het gaaf werd, en dat wist hij goed.
Dat vond ik bij Functioneel Naakt ook al eigenlijk, vanaf toen heeft-ie pas echt een koers gevonden ofzo, meer cohesie in het geheel. Dat vind ik dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind hem trouwens wel vunziger en harder geworden. Ben ik de enige die dat vind?
Niet dat ik het erg vind, ik kan dat ook nog wel hebben.
Zeg ik dat?quote:
Mwah, hij had het nu op vrouwen, buitenlanders, kinderen, gelovigen (met name christelijke) enzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vond ik bij Functioneel Naakt ook al eigenlijk, vanaf toen heeft-ie pas echt een koers gevonden ofzo, meer cohesie in het geheel. Dat vind ik dan.
Zo breng je het wel.quote:
Hij kreeg ook zo ongeveer een ovatie na dat liedje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, hij had het nu op vrouwen, buitenlanders, kinderen, gelovigen (met name christelijke) enzo.
Dat is wel een behoorlijke grote groep![]()
.
En ik vind dat ie vaker liedjes moet doen. Die was namelijk briljant.
Onbegrijpelijk wordt het nu.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo breng je het wel.
Daarnaast hou ik al die klonen die tegenwoordig overal vandaan komen en vooral zichzelf hilarisch vinden niet bij, dus ik heb geen idee waar tegenwoordig alle VMBO-ers een grote plasser van krijgen en wat er 'hot' is of zou moeten zijn.
Ja, het liedje was simpel dus dat was voor het publiek nog wel te snappen. *gniffelt*quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij kreeg ook zo ongeveer een ovatie na dat liedje.Zo slecht gezongen met zo'n ge-wel-di-ge tekst.
Ik zie tegenwoordig haast elke cabaretiers moslims of de islam bashen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo breng je het wel.
Daarnaast hou ik al die klonen die tegenwoordig overal vandaan komen en vooral zichzelf hilarisch vinden niet bij, dus ik heb geen idee waar tegenwoordig alle VMBO-ers een grote plasser van krijgen en wat er 'hot' is of zou moeten zijn.
En alsof hij alleen Moslims gebasht heeft... Ik vond dat stuk waarbij hij Jezus ging tepellikken erger dan alles wat hij over Moslims zei eigenlijk. En grappigerquote:
Dat preken deed en doet ie in al zijn shows. Ik vind het ook bij zijn 'stijl' horen aangezien hij het toch maar even mooi verwoord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef NDAsilenced het volgende:
De imam grap vond ik een beetje flauw, pak dan echt iets gevoelig mbt de islam. Stond niet gelijk aan het jezus gedeelte.
Verder mis ik een beetje de types en de verhalen van een paar shows terug.
Het preken binnen de cabaret word een beetje oud, iedereen doet het lijkt het. Gisteren Javier Guzman nu Theo.
Ja. Die ga ik echt wel onthoudenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef TrenTs het volgende:
'Is er iets?' vond ik trouwens ook prachtig.
Ik heb dat zelf nog nooit zo uitgebreid en op/over het randje zien gebeuren, maar zoals gezegd hou ik niet alles bij. Daarnaast is hij natuurlijk wel één van de grootste van dit moment en dan sta je sowieso al meer in de kijker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig haast elke cabaretiers moslims of de islam bashen.
Mja, dat is eigenlijk vergelijkbaar met wat Hans Teeuwen met z'n hand in z'n broek op de rand van het podium deed. (quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En alsof hij alleen Moslims gebasht heeft... Ik vond dat stuk waarbij hij Jezus ging tepellikken erger dan alles wat hij over Moslims zei eigenlijk. En grappiger
Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Het is namelijk een van de functies van cabaret. Op een grappige manier inspelen op de actualiteit en het becommentarieren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef NDAsilenced het volgende:
Het preken binnen de cabaret word een beetje oud, iedereen doet het lijkt het. Gisteren Javier Guzman nu Theo.
Eh?quote:
Inderdaad. Ik had wel een boe uit het publiek verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En alsof hij alleen Moslims gebasht heeft... Ik vond dat stuk waarbij hij Jezus ging tepellikken erger dan alles wat hij over Moslims zei eigenlijk. En grappiger
Publiekbasheres/-in.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, het liedje was simpel dus dat was voor het publiek nog wel te snappen. *gniffelt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |