Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Aventura het volgende:
Ik zie trouwens de capribroek en het truitje niet bij mijn besteloverzicht staan, klopt dat?
Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat vestje met het lint vind ik ook erg mooiIk wilde het ook bestellen, maar het kan pas half februari geleverd worden
![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen en de gratis set (capribroek en vest)..Ik vind de vestjes die ik besteld heb niks, dus die gaan weer terug..Maar wat doe ik dan met de set?![]()
Dat hoop ik maar, want als ik ervoor moet betalen stuur ik 'm terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, zo jammer!! Ik heb de capribroek en vestjebij mijn bestelling gevoegd, ik dacht dat he automatisch ging. Ik denk dat jij die set gewoon mag houden hoor.
Preciesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef Aventura het volgende:
Die set zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar hij lijkt me wel handig voor om in huis in rond te keutelen of om daadwerkelijk in te gaan sporten
Wanneer heb je je bestelling geplaatst??quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef MissFrodo het volgende:
Mijn bestelling is inmiddels in behandeling!!!
Was vandaag even in een aantal H&M winkels in Amsterdam en weet nu ook meteen weer waarom in de online shop zo fijn vind. In de winkels kon ik het allemaal niet vinden en, omdat het uitverkoop is, was het superdruk!
Hoe dan ook ik was/ben op zoek naar jurk 4 en jurk 6 van de OP (jurk 6 in groen), weet iemand of deze artikelen nog moeten binnenkomen ofzo?
Ik had mijn bestelling op vrijdag 29 december geplaatst en hij is gisteren in behandeling genomen. Vind ik behoorlijk snel, gezien het feit dat er een weekend en een nieuwjaarsdag tussen zatquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Wanneer heb je je bestelling geplaatst??
Ik vroeg me namelijk al af hoelang het ongeveer duurt voordat ze een bestelling in behandeling nemen![]()
36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Oh welke maat heb je dan besteld?
Ik krijg mn pakje denk ik vandaag of morgen
Ah, net gecheckt en mijn bestelling is in behandelingquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef niksan het volgende:
Ik heb gisteren besteld, dus ik moet mssn nog een paar dagen wachten als ze alles van het weekend nog moeten verwerken
Hm ik 40 onder en 38 boven, en ik heb maat 40/42 besteld. Dus dat zou dan precies goed moeten passen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
36/38, ik heb meestal 36 onder en 38 boven, en beide delen zitten bij mij een beetje strak (maar nog wel goed), dus het lijkt eerder op maat 36 dan op 38...
Divided valt volgens mij idd ongeveer een maatje of 2 kleiner. Wel geweldig dat je m nog gevonden hebtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
In het vorige topic was ik op zoek naar dit truitje van de H&M (Divided):
[afbeelding]
En ik heb hem gevonden , yesss.
Divided valt altijd wat kleiner toch?
Zal wel goed zitten denk ik.. ja, was zo blij dat ik het even kwijt moest.
Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaaktquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Setambre het volgende:
[..]
Kijken naar al dat moois dat H&M heeft gemaakt
Jij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |