Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dan:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
Jij bent dan ook speciaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dit geld blijkbaar inderdaad niet altijd. Ik heb al 2 keer een bestelling van meer dan 500 euro geplaatst, welke gewoon geleverd is. En ook al meerdere malen dingen aan een bestelling toegevoegd welke dan echt niet 7 dagen hoefde te wachten.
Het begint er steeds meer op te lijken dat het er gewoon vanaf hangt welke persoon je bestelling behandeld.
Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
Waar kun je de kortingscode invoeren bij je bestelling??
De site zegt: bij stap 2, maar ik kan niet vinden waar ik die korting kwijt kan
Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef Roeji het volgende:
Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.
Dat 2e kan kloppen, mijn huidige bestelling is nu ook al meerdere malen verschoven. En mijn laatste retourzending is idd nog onderweg.
Ach ja ik zie het wel. Mn betalingen van de gestuurde maandfactuur waren iig ruim op tijd binnen bij h&m, dat zou het dus niet kunnen zijn, lijkt me.
Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedragquote:
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje staat nu al op geleverd. Niet dat track & trace al een pakje vindt, maar het betekent in ieder geval dat H&M mijn zending al heeft aangemeld. Echt vlot, ik heb vrijdag besteld
.
Bel dan gewoon naar de klantenservicequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:37 schreef EyesOpen het volgende:
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...
Thanks!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.
[afbeelding]
In elk is mn retourzending aangekomen en dus al verwerkt. Blijkt nu dus dat ik veel te veel heb betaald afgelopen maand, toen ik de maand factuur heb overgemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:19 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedrag![]()
Zeg slimpie, je vergeet even dat wanneer je altijd iets in bestelling hebt staan wat pas over een aantal weken/maanden geleverd kan worden, je nooit meer verzendkosten betaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Burbujas het volgende:
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gek![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf welke bedrag je geen verzendkosten meer betaalt? Kan het zo snel niet vinden op de site.
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegensprekenquote:Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef Coconut het volgende:
Je betaald altijd verzendkosten.
Ow anders ga je even ergens anders zo kinderachtig doen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:
[..]
[..]
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken![]()
, wie is er nou de slimmerd, jij of ik
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken![]()
, wie is er nou de slimmerd, jij of ik
![]()
Oh welke maat heb je dan besteld?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De trui/capbribroek set (en de rest van mijn bestelling natuurlijk) is binnen en hij zit heerlijk! Hij valt eerder klein van groot vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |