abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:45:20 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44948268
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dan:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.

M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.
Dat 2e kan kloppen, mijn huidige bestelling is nu ook al meerdere malen verschoven. En mijn laatste retourzending is idd nog onderweg.

Ach ja ik zie het wel. Mn betalingen van de gestuurde maandfactuur waren iig ruim op tijd binnen bij h&m, dat zou het dus niet kunnen zijn, lijkt me.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:59:02 #27
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44948725
Waar kun je de kortingscode invoeren bij je bestelling??
De site zegt: bij stap 2, maar ik kan niet vinden waar ik die korting kwijt kan
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_44948767
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dit geld blijkbaar inderdaad niet altijd. Ik heb al 2 keer een bestelling van meer dan 500 euro geplaatst, welke gewoon geleverd is. En ook al meerdere malen dingen aan een bestelling toegevoegd welke dan echt niet 7 dagen hoefde te wachten.

Het begint er steeds meer op te lijken dat het er gewoon vanaf hangt welke persoon je bestelling behandeld.
Jij bent dan ook speciaal
pi_44948825
Van alles wat hier wordt genoemd is niet van mij op toepassing maarja.. we wachten het maar af ik heb idd best een grote bestelling liggen maar ik zie wel wat er gebeurt na 1 week.. ik heb al mailtje gestuurd naar klantenservice ben benieuwd wat ze zeggen..
pi_44949190
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef niksan het volgende:
Waar kun je de kortingscode invoeren bij je bestelling??
De site zegt: bij stap 2, maar ik kan niet vinden waar ik die korting kwijt kan
Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.

pi_44949397
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef Roeji het volgende:
Dat eerste lijkt me stug aangezien ik verleden maand in 2 weken tijd 3 of 4 bestelling heb ontvangen terwijl de betaling van de bestelling uit november nog niet was gedaan.
Dat 2e kan kloppen, mijn huidige bestelling is nu ook al meerdere malen verschoven. En mijn laatste retourzending is idd nog onderweg.

Ach ja ik zie het wel. Mn betalingen van de gestuurde maandfactuur waren iig ruim op tijd binnen bij h&m, dat zou het dus niet kunnen zijn, lijkt me.
Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.
amokaapjeeh O+
pi_44949419
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Burbujas het volgende:
Jij bent dan ook speciaal
Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedrag
amokaapjeeh O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:26:18 #33
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44949582
Mijn pakje staat nu al op geleverd . Niet dat track & trace al een pakje vindt, maar het betekent in ieder geval dat H&M mijn zending al heeft aangemeld. Echt vlot, ik heb vrijdag besteld .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_44949913
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje staat nu al op geleverd . Niet dat track & trace al een pakje vindt, maar het betekent in ieder geval dat H&M mijn zending al heeft aangemeld. Echt vlot, ik heb vrijdag besteld .
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...
pi_44950000
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:37 schreef EyesOpen het volgende:
jaa hier baal ik dus van ik wacht al weken op m'n bestelling en dan lees ik hier dat sommige wsl gewoon binnen een week hun bestelling binnenkrijgen...
Bel dan gewoon naar de klantenservice
amokaapjeeh O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:46:07 #36
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44950226
Ik heb nog nooit eerder wat besteld en mijn bestelling is niet zo groot. 100 euro. Misschien dat ze nieuwe klanten willen paaien met snelle service .

Dat je minstens 7 dagen niets moet wijzigen voordat je bestelling onder handen wordt genomen is echt onzin, ik heb vrijdagavond mijn bestelling afgemaakt.

EyesOpen, waarom bel je niet even met de klantenservice? Misschien dat je dan direct antwoord krijgt.

Edit: dat zegt de schrijfster boven mij ook al, wakker worden MaLo
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:56:48 #37
70004 niksan
net een beetje meer
pi_44950644
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Meteen nadat je op shoppingbag hebt geklikt.

[afbeelding]
Thanks!

[ Bericht 28% gewijzigd door niksan op 02-01-2007 20:34:08 ]
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:49:54 #38
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44952568
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:19 schreef Coconut het volgende:

[..]

Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf om wat voor bedrag het gaat wat je moet betalen, lijkt me dat dat voor zich spreekt.
In elk is mn retourzending aangekomen en dus al verwerkt. Blijkt nu dus dat ik veel te veel heb betaald afgelopen maand, toen ik de maand factuur heb overgemaakt.

Nog een klein handigheidje mbt de maandfactuur, ik heb m gewoon in 2 keer betaald (ik krijg nl nogal onregelmatig mn loon). Gaat prima, als je maar voor de vervaldatum hebt betaald.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44953069
ik ga even goed op dieet om in de jurk uit het vierde plaatje uit de OP te passen .
Tap tap tap
pi_44954322
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat doe je dom? Twee winterjassen, 2 pakken en nog wat kleine dingetjes en je zit zo aan dat bedrag
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gek
pi_44954813
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Burbujas het volgende:
Zogenaamd boven de 500 euro bestellen, maar niet weten dan je dan geen verzendkosten betaalt, mens wie hou je voor de gek
Zeg slimpie, je vergeet even dat wanneer je altijd iets in bestelling hebt staan wat pas over een aantal weken/maanden geleverd kan worden, je nooit meer verzendkosten betaald
amokaapjeeh O+
pi_44958325
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf welke bedrag je geen verzendkosten meer betaalt? Kan het zo snel niet vinden op de site.
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef Coconut het volgende:
Je betaald altijd verzendkosten.
Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken , wie is er nou de slimmerd, jij of ik
pi_44958766
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:

[..]

[..]

Eerst zeggen dat je altijd verzendkosten betaalt en vervolgens jezelf tegenspreken , wie is er nou de slimmerd, jij of ik
Ow anders ga je even ergens anders zo kinderachtig doen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44959011
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Burbujas het volgende:

Heb ik gezegd dat ik altijd verzendkosten betaal?
Ik dacht inderdaad dat wanneer je dit trucje niet toepast, je altijd verzendkosten betaald. Echter heb ik alleen bij m'n eerste twee bestellingen verzendkosten betaald en sindsdien zorg ik ervoor dat ik altijd iets in bestelling heb staan wat pas over langere tijd geleverd kan worden.
Volgens mij ben ik zelfs degene geweest die dit trucje om de verzendkosten te omzeilen heeft geopperd. Dus lees je voortaan eerst even goed in voordat je bijdehand gaat doen newbie
amokaapjeeh O+
pi_44960340
net voor het eerst online besteld, ben benieuwd
pi_44960361
Ok... anders gaan we gewoon even niet meer over de verzendkosten zeuren...
pi_44967918
De trui/capbribroek set (en de rest van mijn bestelling natuurlijk) is binnen en hij zit heerlijk! Hij valt eerder klein van groot vind ik.
Klussen deel 1 en 2
pi_44968427
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De trui/capbribroek set (en de rest van mijn bestelling natuurlijk) is binnen en hij zit heerlijk! Hij valt eerder klein van groot vind ik.
Oh welke maat heb je dan besteld?

Ik krijg mn pakje denk ik vandaag of morgen
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:10:30 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44969776
Ik haat pastels. Toch een bestelling geplaatst!

woensdag 3 januari 2007 @ 13:16:32 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44969957
Ik zie trouwens de capribroek en het truitje niet bij mijn besteloverzicht staan, klopt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')