Volgende keer dan maar, ik moest eerst nog tankenquote:Op zondag 31 december 2006 18:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Opschieten dan, het is bijna klaar!
Het scheelt hier nog, mijn vriendje zit achter de pc of Fok en ik op de bank hahaquote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lekker reese.com
Ik zit ook allenig, Vriendlief ligt uitgeteld op de bank en de koters slapen. Gesjellug hoor
Ach gossiequote:Op maandag 1 januari 2007 00:24 schreef Sjeen het
volgende:
Gelukkig Nieuwjaar dan maar... Vriendje is met buurman mee naar een binnenbrand en voor de rest sta ik gezellig tussen de koppels. Ben dus maar naar binnen gevlucht...
Hihihihihihi!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Het hageltonweer hier.... zegt Twan... Onweer met hagelbuien dus.
Ik wist het wel! Ik zag Morris met een meneer. Nou ken ik mr Snoopy niet en om nou op hem af te lopen vond ik ook zo ver gaanquote:Op maandag 1 januari 2007 12:40 schreef snoopy het volgende:
Morris is net al met zijn vader naar Artis geweest. Maar we hebben dan ook een jaarkaart. Ik ben thuisgebleven met Lis. Die is mij nog te snotterig voor dit weer.
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wist het wel! Ik zag Morris met een meneer. Nou ken ik mr Snoopy niet en om nou op hem af te lopen vond ik ook zo ver gaanDenkt ie ff rustig te kunnen lopen met zoon, komt er een wildvreemde vrouw op hem afgestormd "daag meneer snoopy, ik ben lois van Fok"
![]()
Ik heb dus maar niks gezegd![]()
ja wel hequote:
die mogen ook hoor m@xquote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef m@x het volgende:
Ik zal morgen eens boven op de computer kijken. Hier op de laptop staan alleen recente foto's
anytimequote:Op maandag 1 januari 2007 20:30 schreef Anitra het volgende:
Bar het knallen was vannacht he? Niet vandaag knallende koppijn hoorIssie weer een beetje weg de koppijn?
De beste wensen voor iedereen! Dat het een beter jaar mag worden dan 2006!
EvenstarWat was het ontiegelijk gezellig!!! Bedankt voor de super middag-avond-nacht en ochtend mijn voortand zit er nog steeds aan hoor
We hebben genoten! Jullie ook een beetje? Zal zo eens kijken of ik de foto's op de pc krijg.
thuiskomst was k*t, pa en ma waren er niet
Misschien met iets als Febreze (schrijf je dat zo?) of Oust spray... en anders ¤35 er tegen aangooien om de auto te laten reinigen, dan ruikt-ie weer als nieuw!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Even een vraagje van een "niet vaste klant" hier: Mijn dochter was vanochtend zo aardig om de auto onder te kotsen (goed begin van het jaar is het halve werk...) en nu vraag ik me af hoe ik de zure lucht uit de autostoel kan krijgen... iemand tips?
Ik heb dat ook altijd hoor. Ik tik zoals ik praat. En zo snel willen me vingers nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor, en is combinatie van met teveel dingen bezig zijn in de kop zodat ik letters ga omdraaien, ook op papier heb ik het. ik probeer er nog meer op te lettenen slaap wel
![]()
hier nog iemand die er geen last van heeft, ben dyslect dus ben bang dat er bij mij ook regelmatige 'rare'fouten in staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:27 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd hoor. Ik tik zoals ik praat. En zo snel willen me vingers nietEn als ik het nalees zie ik het vaak niet eens meer. Ik kan al die omgekeerde letters dan ook prima lezen
Te prima vrees ik
Yeps I know, maar ik heb het wel gehad met de kerstversiering en het naalden afvallen van de boom. Dus vandaag gaat ie eruit..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:40 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Die kerstbomen horen minstens te blijven staan tot driekoningen hoor!
Als je dyslect bent heb je dan niet 'extra' last met het lezen van stukken met spelfouten erin?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:00 schreef Stout het volgende:
[..]
hier nog iemand die er geen last van heeft, ben dyslect dus ben bang dat er bij mij ook regelmatige 'rare'fouten in staan.
maar ja, t is niet anders
Tot twee keer toe niks... Zou bijna zeggen helaas, maar dat zou wel heel erg ramptoeristerig zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 08:03 schreef chacama het volgende:
Fleur is vannacht ook buiten geweest met d'r papa. Ze heeft vuurwerk 'afgestolen' met d'r vader. Ik geloof dat ze bedoelt dat ze het heeft afgestoken. Dat hoop ik dan dus maar. Om 1 uur is ze gaan slapen en ze slaapt nu nog lekker. Net als papa en opa. Alleen Maud en ik zijn beneden.
Sjeen...alles goed gegaan met dat brandje.
Heerlijk! Gisteren zaten we nog op het strand, Christan in zwembroek lekker in het water aan het spelen... Foto's volgen nog, gelukkig ben ik vanmiddag vrijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
he hallo, ik vroeg me al af wanneer je terug zou komen
leuk geweest?
Geen kinderen misschien? Toen lukte het me nog nèt om het een beetje toonbaar te houdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef snoopy het volgende:
Ik snap het ook niet Livelink. Ik heb een vriendin waarbij het huis er altijd uitziet alsof het in de VT-Wonen staat. Geen rommel te bekennen, geen post, geen kranten... Geen idee hoe ze dat doen![]()
Hier wel een kind maar geen VT-wonen huis. Wel stapeltjes. Ik ben gek op stapeltjes. Het is een familietrekje geloof ik. Toen mijn oma overleed vonden we in alle kasten stapeltjes. Van gebruikte strippenkaarten tot hele oude tekeningen van mijn zus en mij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Geen kinderen maar ook geen VT-wonen huis.
Ik heb en hou altijd van die stapeltjes op de eettafel met post en dingen die ik wil onthouden enzo.
En dan ruim ik dat op en dan ligt er toch idd een paar uur later weer wat.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou daar 'Geen vrouw misschien?' van maken.
Vrouwen maken namelijk stapeltjes
van de rotzooi die de mannen laten slingerenquote:
haha herkenbaar, hier wordt de eettafel soms echt overwoekerd door die tot bergen verworden stapeltjes. vreselijk vind ik ze, maar ik weet er niks beters op. de laden en kastjes zitten al vol met andere belangrijke (?) dingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb en hou altijd van die stapeltjes op de eettafel met post en dingen die ik wil onthouden enzo.
Haha, die stapeltjes heb ik ook, en als die dingen van die stapel even niet zo belangrijk zijn maar toch nog niet definitief opgeruimd kunnen worden (want dan vergeet ik het bestaan compleet) verhuizen ze naar de "niet zo belangrijk" stapel. En die stapel groeit en groeit en groeit, maar ligt iiig niet zo in de weg als die eettafelstapelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En dan krijg je visite en dan verhuist alles naar de 'flikker maar zo lang in de kast stapel'. En dat is er dan idd zo een die omvalt als je het deurtje open doet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, die stapeltjes heb ik ook, en als die dingen van die stapel even niet zo belangrijk zijn maar toch nog niet definitief opgeruimd kunnen worden (want dan vergeet ik het bestaan compleet) verhuizen ze naar de "niet zo belangrijk" stapel. En die stapel groeit en groeit en groeit, maar ligt iiig niet zo in de weg als die eettafelstapel
stapeltjesje zou er bijna een sig van maken
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef easy-going het volgende:
Zal ik straks net als leah doen ... en de gegoogelde stapeltjesfoto weer weghalen?
en er eentje bijquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:16 schreef bixister het volgende:
[..]
haha herkenbaar, hier wordt de eettafel soms echt overwoekerd door die tot bergen verworden stapeltjes. vreselijk vind ik ze, maar ik weet er niks beters op.
Dan ben ik een hoge uitzondering...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
!
Vrouwen hebben gewoon al-le-maal een stapeltjes fetish.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef dutchie het volgende:
Hihi Swets, ik kan me nog zo'n discussie herinneren over stapeltjes op de trap.
ja, verwerk zelf eens wat swetsert!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef snoopy het volgende:
En waarom ruimt jouw vrouw jouw loonstroken op?
Omdat 1 persoon de administratie moet doen, omdat er anders geen enkel overzicht mkeer is. En Eloise ging dat regelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef snoopy het volgende:
Mijn man heeft ook stapeltjes hoor![]()
En waarom ruimt jouw vrouw jouw loonstroken op?
Maar het systeem werkt toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
'Lieverd, waar is mijn laatste loonstrook, die heb ik even nodig voor de aanvraag van de nieuwe ziektekosten verzekering'
'*zucht*... mannen.... *trekt ergens uit een onbestemt stapeltje een beduimelde loonstrook* *kijk triomfantelijk* Mannen kunnen nooit wat vinden'
De kranten en folders verdwijnen ook meestal wel binnen een paar dagen naar de "oudpapierdoos" die als hij vol is bij de voetbalclub in de oudpapiercontainer geleegd word.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef bixister het volgende:
sinds mijn 'administratiekast' op zolder staat (stomste zet die ik ooit heb kunnen doen maar er is beneden echt geen plaats meer voor) zit er een veel grotere verwerkingstijd tussen stapel en map. maar er zijn ook genoeg dingen die gewoon niet meteen verwerkt kunnen worden, die bijv. nog gelezen of uitgezocht moeten worden op een rustiger moment.![]()
hehheh easy, dat vind ik nog een heel bescheiden stapeltje. krantjes kunnen na 'n tijdje ook heel makkelijk opschuiven naar de oud-papier-zak.
Ik heb ook een stapel Allerhandesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef bixister het volgende:
onze tijdschriftenbak puilt ook uit. ik loop bijv. vreselijk achter met de Vrij Nederland en ik kan ook nog steeds maar moeilijk oude Allerhandes weg doen (al liggen die vooral op zolder), terwijl 't tegenwoordig makkelijk op te zoeken is allemaal op internet.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Igraine het volgende:
Voor de rest ligt hij vol met laptop, (studie)boeken, gereedschap, opladers, camera's en of course stapeltjes...
Op mijn niet gebruikte stoelen staat o.a. een printer, schoenen en heel eerlijk gezegd ja, soms ook wel een stapeltje...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Herkenbaar. Behalve dan dat hier de niet gebruikte stoelen ook nog wel eens niet-in-het-zicht stapeltjes bevatten.
1e kerstdag hadden we dus eters en ik zat al dus te verzinnen waar alles heen moest, opeens had ik de oplossing: ..............de wasmanden, waar de gewassen en gestreken kleding in lag .... alles daaringegooid en boven op de slaapkamer neergezet, en de volgende dag weer naar beneden, en weer alles op het eigen stapeltje teruggelegd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
Haha ja jessie, als we eters krijgen breekt het zweet me al uit bij de gedachte dat ik m'n tafel leeg moet halen...Anders is er gewoon geen plek.
Ssssht gij! Is juist netjes en geordend!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:35 schreef snoopy het volgende:Lishe, alleen maar een excuus om nog meer zooi te bewaren
ze liggen in een kistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef snoopy het volgende:
telefoonboeken?heb je die dan nog? Ik kijk altijd op internet. Scheelt weer zooi op mijn eettafel
![]()
Het is echt niet normaal meer waar kinderen mee aan komen he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
En Katja heeft dure cadeautjes gekregen van haar klasgenootjes![]()
En ik geef nooit zulke dure cadeautjes mee. Echt genant, hoor. Ik schaam me achteraf wel erg.
Jammie! Maar macaroni misschien toch verstandiger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
warme appeltaart neerzet en een bus slagroom en een doos roomijs
Hallo *steekt netjes hand uit* ik ben *valt op platte bek*......quote:
Bedankt! Op een of andere manier was de lucht vanochtend spontaan weg... zelfs mijn zwangere vrouw had nergens last van (en ze reageert nogal heftig op minder prettig ruikende dingen op het moment).quote:Op maandag 1 januari 2007 22:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien met iets als Febreze (schrijf je dat zo?) of Oust spray... en anders ¤35 er tegen aangooien om de auto te laten reinigen, dan ruikt-ie weer als nieuw!
springkussenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:27 schreef Lishe het volgende:
Ik ga maar vast sparen voor een springkussen, ik heb nog 2 jaar.
Ow, wacht ff, het is al bijna zover ..... , het is vast nu al te laat om Ahoy te reserveren, toch maar iets anders verzinnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:42 schreef Lishe het volgende:
Nou, dan hoop ik dat Luuk tegen die tijd bij Sven op de groep zit.
Ga ik nu weer verder met mijn bumba's. Ik zal al die kadootjes kopende moeders de ogen uitsteken met mijn zelfgemaakte vingerpopjes. Lekker puh.![]()
Fogel, nog gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt! Op een of andere manier was de lucht vanochtend spontaan weg... zelfs mijn zwangere vrouw had nergens last van (en ze reageert nogal heftig op minder prettig ruikende dingen op het moment).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |