abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44896553
En we gaan hier vrolijk verder.

Snoopy klinkt lekker van die pizza
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44896731
Ik wil iedereen langs deze weg alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en een super 2007!
Syllables govern the world
pi_44896999
Snoopy ik kom bij jou eten hoor!
Saartje
pi_44897267
ja hier word het een avondje of zonder pasta of zonder vlees..... affijn we zijn dus het gehakt vergeten mee te nemen.
De vriezer is zo goed als leeg, heb nog 2 kroketten een trutje friet, rostirondjes, en aardappelsoesjes
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44897776
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Snoopy ik kom bij jou eten hoor!
Opschieten dan, het is bijna klaar!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44897809
okay het word een boeren omelet ofzoiet, groenten en eieren
pi_44897998
Mn wederhelft staat eten te maken, hij riep net dat het bijna klaar is dus ik ga maar eens even kijken beneden .

Eet smakelijk
Fake it till you make it...
pi_44898151
Ik moet de tijd tot 12 uur volmaken met oliebollen eten..
Want m'n moeder is vergeten dat we eigenlijk ook nog wat als avondeten moesten eten en nu is er dus niets behalve oliebollen en een salade voor na twaalf uur
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 18:35:19 #9
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44898464
Zo, het knijpertjesbakfestijn zit er weer op. Een hele grote bus vol nieuwjaarswafeltjes. Straks nog lekker wat vlees, groente en omeletjes op de tafelchef laten gooien door lief, en dan al snoepend op naar 24.00 uur Om afscheid te nemen van het jaar waarin ik moeder ben geworden
OUD heeft me dit jaar dingen gegeven om over te lachen, om over te huilen, om over na te denken, om te doen. Ik zal toosten op iedereen in OUD, naar het vuurwerk kijken en speciaal even denken aan de ouders voor wie dit jaar meer overleven dan leven is geweest. Tot volgend jaar !
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44898563
nou die omelet van me smaakt momenteel ook nergens naar.. helaas... blegh ineens lijkt alles tegen te zitten
pi_44898590
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:11 schreef snoopy het volgende:

[..]

Opschieten dan, het is bijna klaar!
Volgende keer dan maar, ik moest eerst nog tanken
Saartje
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 19:30:14 #12
81992 Githa
pi_44899856
Nou Bar, kom maar hier heen hoor, we gaan gourmetten straks en hebben meer als genoeg
pi_44900086
Ik ben me net kapotverschrokken, we zouden siervuurwerk af gaan steken met de buurkinderen en de overbuurjongens hadden we net gevraagd even te stoppen met hun klappers. Schoten ze toch nog een belgische klapper af. Daarvoor waren al een aantal klappers aan de overkant afgestoken die tegen de ruiten aan waren gekomen. Maar nu terwijl ik direct voor het huis stond kwam het stopje, (tja belgisch vuurwerk), tegen mijn arm aan. Gevolg een gigantisch grote blauwe plek en ik durf niet meer naar buiten. Ik ben gewoon bang. Voel me nu zo onzeker. Ben wel blij dat zo een stop niet tegen Merlijn aan is gekomen, want dat was erger geweest, Magneet stond gelukkig met zijn rug naar het vuurwerk toe en Merlijn in zijn armen. Bah, snap nou waarom dat vuurwerk gevaarlijk is.

Allemaal verder natuurlijk een prettige jaarwisseling.
  zondag 31 december 2006 @ 19:55:09 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44900404
Ow Getsie Randa.... ik ben ook zo'n held als het om vuurwerk gaat.Ik vind het té onberekenbaar...

En vuurwerk is altijd gevaarlijk...tenminste dat vind ik wel

Voor de rest plof ik lekker neer...eens kijken wat we gaan eten,zou vanavond niet thuis zijn.
Maar zit met een erg zieke kat.....dus ik blijf thuis

Was vrijdag naar de dierenarts geweest om ze te laten helpen(de ene heer is te lang weggeweests op zijn vrijersvoeten ),chippen,ontwormen en enten...nou sinds we thuis zijn daarvan is het drama... Een is helemaal ziek en zielig...gister terug..dachten ze aan een reactie op zijn enting... dacht ik zelf ook...nu nog geen verbetering,dus net weer gebeld en moest weer langskomen...nu heeft ie bloed en urine onderzoek gehad en daar kwam eigenlijk alleen uit dat ie zeer zware blaasontsteking heeft..(zijn nier en leverwaarden waren gelukkig helemaal perfect). nou ja...hij heb weer een paar prikken gehad en een flinke spuit met vocht en hopelijk slaat het aan...morgen moet ik weer terug komen..

Mén...wat kan je een zorgen maken om je beesten...tis ook wel raak deze week bij mij..

Maaaaar.... iedereen een fijne jaarwisseling voor straks
pi_44900499
Ik ken het Suzziieee, ik heb het ook al vaak moeilijk gehad als de katten de hort op waren en zorgen dat ik me dan maakte. Het is familie he, die wil je niet kwijt.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 20:00:11 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44900514
ik weet niet of ik nog online ben voor 12 uur.
dus iedereen: prettige jaarwisseling en kijk uit met vuurwerk!
pi_44900842
Iedereen een dikke kus en ik vind jullie lief!!!!!!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 31 december 2006 @ 20:56:09 #18
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_44901678
Iedereen alvast een goed, veilig en gezellig uiteinde gewenst, en alle goeds voor 2007.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_44901867
Ik kom even uit de lurkstand om iedereen in OUD (het forumdeel waar ik nog altijd het meest lees maar het minst reageer) een goed uiteinde te wensen en een voorspoedig nieuwjaar

De mensen die een kindje achter moeten laten in dit of eerder al in een van de voorgaande jaren wens ik heel veel sterkte, het lijkt me vreselijk om over de drempel naar een nieuw jaar te stappen zonder je kind.

Ik hoop heel erg dat het nieuwe jaar voor de moeders die zich neerslachtig en/of gedeprimeerd voelen wat meer licht en zonneschijn zal brengen en ze weer lekker kunnen gaan genieten van hun mooie gezin!

Zolang er was is, is er leven.
pi_44902433
Soepstengel eet smakelijk dan

Randa dat is schrikken zeg!!!

Dinus ik hoop dat je in het nieuwe jaar vooral weer eens een poging doet tot meeposten. Ben wel erg benieuwd hoe het met die meiden is van je!

Maneki beterschap met die mannen van je, niet leuk zo zeg

Wij hebben net bij mijn ouders gegourmet. Was gezellig. Jans heeft zitten schransen. Bo wat minder, die lijkt ook wat ziekig te worden (hoest nogal en heeft het steeds koud) Ze liggen nu net in bed en gelijk in coma en om kwart voor 12 maak ik ze weer wakker.
Geer heeft vandaag vroege dienst gehad en ligt nu ook uitgeteld achter me te slapen.
Gezellig oud en nieuw Jessie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44902487
aaaaaaah Jessie toch
pi_44903054
Jessie

Ik heb voor de verandering mijn lange zwarte jurk weer eens aangetrokken, straks mijn haar nog netjes doen, en dan kan ik vanavond lekker uit mijn dak gaan
  zondag 31 december 2006 @ 22:04:31 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44903096
Jessie mijn ouders zijn naar mn broertje en schoonzusje, dus we zitten lekker rustig met zn tweetjes nu. Twan ligt lekker te slapen... en wij lekker naar Top2000 te luisteren. Bar wij hebben nog wel wat hapjes, iedereen was vol van mijn simpelen maar lekker bereide maaltijd
Make love, not war ☮
pi_44903345
Aangezien de appie niet aan vega tomatentapenade doet (jaja menson, daar zit ansjovis in) heb ik het zelf gemaakt. Dus iemand een toastje met tapenade?
pi_44903453
Lekker reese.com
Ik zit ook allenig, Vriendlief ligt uitgeteld op de bank en de koters slapen. Gesjellug hoor
Saartje
  zondag 31 december 2006 @ 22:42:45 #26
114177 Diaan73
pi_44903875
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lekker reese.com
Ik zit ook allenig, Vriendlief ligt uitgeteld op de bank en de koters slapen. Gesjellug hoor
Het scheelt hier nog, mijn vriendje zit achter de pc of Fok en ik op de bank haha het is ook wel heerlijk relaxed om zo oudejaarsavond door te brengen, vind ik. Lekker rustig.

Maak je je vriendje nog wel even wakker voor 12 uur
Make love, not war ☮
  zondag 31 december 2006 @ 22:44:31 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44903915
Oh, daar heb ik al wat vegetariers geen plezier mee gedaan, vrees ik dan

Jessie en Maneki, jullie kunnen elkaar hier dan een beetje gezelschap houden

Job was een klein vuurwerkslachtoffertje vanavond. Ik had kindervuurwerk gehaald (knalerwten, trekrotjes en confettiknallers) en het ging een beetje mis met Job en een trekrotje. Zijn duim was een beetje rood, heel drama en er moest natuurlijk een pleister op. Dat was wel zo leuk, dat hij vervolgens een ander trekrotje zocht om ook zijn andere duim aan te kunnen bezeren. Dus met 2 pleisters op naar bed.
Ze waren allebei doodmoe en ik ga ze dan ook echt niet wakker maken vannacht.

Hebben jullie dat trouwens ook, dat het op gewone avonden 24.00 is voor je het weet en dat je op Oudjaar om 22.00 al ligt te vechten tegen de slaap? Ik heb dat altijd, zal wel psychisch zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 31 december 2006 @ 22:47:08 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44903969
Hier ook zo'n "alleentje"
Saskia ligt nu te slapen, die maken we om kwart voor 12 wakker.. Swets is na het avondeten overvallen door de griep en koorts en die ligt te rillen en te kreunen op de bank.
Zelfs de katten hebben hun heil ergens anders gezocht. Gister namiddag wilden ze per se nog naar buiten en ik was er heilig van overtuigd dat ze gisteravond of anders vanmorgen wel voor de deur zouden zitten, zoals normaal ook. Maar die hebben waarschijnlijk een schuilplekje gevonden, zelfs gerammel van voer en voerbakjes komen ze niet mee te voorschijn.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 31 december 2006 @ 22:48:12 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44903997
Alleen misten we de uitjes bij de gebakken aardappels
pi_44904020
Wij zitten hier een beetje rustig te zitten.Morris ligt op de bank te slapen. Die werd denk ik wakker van al het vuurwerk.Dus we hebben de tv ook maar uitgezet. Hij ligt er zo lief bij
  zondag 31 december 2006 @ 22:49:34 #31
3011 E.T.
pi_44904023
livelink, wij hebben ons ook al een paar keer verbaasd dat 't nog maar half11 was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 31 december 2006 @ 22:51:36 #32
37150 livelink
pi_44904062
Tja, nog een uur. Hopelijk leef ik voor die tijd nog een beetje op.
En jij zit in ieder geval toch niet alleen, E.T. Lekker getrappel in je buik, neem ik aan?
pi_44904097
Ach Job toch! kus op de zere duimen!
Beterschap voor Swets!

Hier is kleinste man aan het rillen van de koorts, erg zielig. We zouden de kinders om 11 uur wakker maken en dan ff naar vrienden gaan maar nu blijven we maar hier.
Ik ga over een half uurtje maar een wekronde doen denk ik
Saartje
pi_44904132
Wat een hoop zieken. Beterschap voor allemaal!
  zondag 31 december 2006 @ 22:55:49 #35
3011 E.T.
pi_44904133
Das waar livelink
  zondag 31 december 2006 @ 22:58:24 #36
3011 E.T.
pi_44904191
Moest net nog heel erg lachen trouwens.. Stiefmoeder belde alvast, om 12 uur is het toch veel te moeilijk om er doorheen te komen. Dat ik de baby nu nog lekker voor mezelf heb en niet hoef te delen enzo. Ik beetje pesten en zeggen dat ik na de geboorte ook niet ga delen.. "MIJN!!"
Belt ze 5 minuten later terug "ha, als jij niet gaat delen, dan neem ik ontslag als oma! " en ze hangt meteen weer op

Je kon me opvegen.. heb 'r een sms'je gestuurd met de vraag of de sherry lekker smaakt
  zondag 31 december 2006 @ 22:58:54 #37
114177 Diaan73
pi_44904200
Wij laten Twan gewoon slapen, tenzij hij natuurlijk wakker wordt van het vuurwerk, dan mag hij gewoon naar beneden komen.
Geweldig opmerking van je stiefmoeder trouwens E.T.
Make love, not war ☮
pi_44904265
Ontslag als oma Die is goed!

Hier regent het inmiddels keihard
  zondag 31 december 2006 @ 23:06:56 #39
3011 E.T.
pi_44904344
Komt ook omdat ze pas sinds een jaar of 7 m'n stiefmoeder is (m'n vader vond pas laat de ware.. ) en wij elkaar dus eigenlijk niet zien als 'stiefmoeder/stiefdochter' maar hoe wel weten we ook niet.
Ze is gewoon de oma van mijn kinderen, punt.

Hmz, regen zou wel wat zijn hier..Dan kan Saskia weer een beetje normaal slapen na twaalven. Het is hier nu perfect 'vuurwerk-weer' .. Dan gaan ze altijd zo lang door met afsteken
  zondag 31 december 2006 @ 23:08:51 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_44904378
ben blij dat ik niet de enige ouwe doos ben die het maar laat vind inmiddels
waar is ? das nogal een nachtbraker toch?

ik vind oud en nieuw met kleine kinderen echt rampzalig, ik maak me alleen maar druk over de kindjes en of ze niet bang zullen zijn of overstuur en of ze wel weer kunnen slapen....
stormy waters...
sailin'
pi_44904383
Het maakt hier geen bal uit. Regen of niet, ze blijven knallen.
Ben benieuwd hoe het om 12 uur is. Af en toe lijkt het alsof er complete bomaanslagen gepleegd worden.
pi_44904387
Het regent hier ook jeej
Saartje
pi_44904397
Nou hondjes vinden dat vuurwerk ook maar niks hoor. Kun je als nog nergens heen
pi_44904400
Ik zit al aan de hoor. Ik heb besloten lekker te drinken. BV kolf ik af en kieper ik voor deze ene keer weg
Proost!
  zondag 31 december 2006 @ 23:11:58 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_44904427
ik zit ook aan een borrel, mijn schoonouders zijn hier, is best gezellig maar inmiddels wil ik wel naar bed
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar zondag 31 december 2006 @ 23:12:23 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44904434
Ik wil bij deze iedereen in OUD 'unne gooje roetsj' wensen!!!

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 31 december 2006 @ 23:12:46 #47
3011 E.T.
pi_44904440
hier idd ook af en toe van die idiote dreunen..

Wijntje zou er best ingaan idd.. (alleen daarom al was bevallen in 2006 een goede optie )
pi_44904461
*geeft E.T. een glaasje Jip&Janneke champagne aan*
Proost dames!
Saartje
  zondag 31 december 2006 @ 23:14:32 #49
37150 livelink
pi_44904467
Proost Snoopy!

Ik heb bedacht dat ik hier maar een beetje moet gaan opruimen, voor het geval hier na twaalven toch nog bezoek komt binnenvallen.
pi_44904477
Tja, das nu dus nog even Jip en Janneke champagne voor jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')