Als je je niet thuis voelt in een land?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:22 schreef Barney.Stinson het volgende:
Naturalisatie? Kun je dat toelichten?
En een landgenoot lijkt me niet echt een reden om helemaal naar een ander land te verhuizen.
Nou, wie weet speelt hij met het idee in zijn hoofd om hier de rest van zijn leven te voetballen vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:22 schreef Barney.Stinson het volgende:
Naturalisatie? Kun je dat toelichten?
En een landgenoot lijkt me niet echt een reden om helemaal naar een ander land te verhuizen.
Is dus gewoon veel te snel naar de top gegaan en zal de gevolgen voelen.quote:Enkele Engelse subtoppers zouden Kalou graag willen inlijven.
---------------Timmer---------------quote:
Krijg je uitslagen als 8-5.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
---------------Timmer---------------
Green----Vlaar--.......----Drenthe
---------------Lucius---------------
Hofs------------------------Guzzie
--------------Ballack----------------
----Sheva-------------Kalou-------
![]()
Ik zou toch liever bij de nummer 10 van Spanje of Italie spelen dan bij de nummer 1 of 2 van Rusland anders.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, wie weet speelt hij met het idee in zijn hoofd om hier de rest van zijn leven te voetballen vandaar. Dan spreekt NL-elftal iets meer aan als Canada. Maar deze optie acht ik nihil.
En een voetballer geeft er volgens mij geen reet om waar hij nou woont (in welk land dan), Zolang hij maar lekker kan voetballen denk ik.
CL in dat geval? Maar vergelijking gaat niet echt op volgens mij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ik zou toch liever bij de nummer 10 van Spanje of Italie spelen dan bij de nummer 1 of 2 van Rusland anders.
Voetballen interesseert ze ook niet, zolang ze maar geld verdienenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En een voetballer geeft er volgens mij geen reet om waar hij nou woont (in welk land dan), Zolang hij maar lekker kan voetballen denk ik.
shirt past hem welquote:
Meest waarschijnlijke gevalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Voetballen interesseert ze ook niet, zolang ze maar geld verdienen![]()
Bij Celtic verdien je geloof ik meer dan bij Feyenoord, niet minder in elk geval.quote:
Misschien gaat hij nog een toelichting geven. Maar toch een goeie zet denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Bij Celtic verdien je geloof ik meer dan bij Feyenoord, niet minder in elk geval.
In een competitie die nog kutter is dan de onzequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Bij Celtic verdien je geloof ik meer dan bij Feyenoord, niet minder in elk geval.
Of misschien een zoveelste speler die niet tegen de druk van spelen bij Feyenoord nkan..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De zoveelste speler die een goed rendement heeft wanneer die vertrouwen krijgt van de trainer.
Maar Kuijt en Kalou waren (zijn) ook gewoon beter dan hem. Hij was er gewoon op het verkeerde moment.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Of misschien een zoveelste speler die niet tegen de druk van spelen bij Feyenoord nkan..
het blijkt nou eenmaal dat de druk bij Feyenoord anders is dan bij alle andere clubs in NL..
ik ben overigens de eerste die toegeeft dat ie geen goede kans heeft gehad in de kuip met Kalou en Kuijt voor hem...
Maar Lazovic werd verkocht in hetzelfde jaar als Kuyt en Kalou.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar Kuijt en Kalou waren (zijn) ook gewoon beter dan hem. Hij was er gewoon op het verkeerde moment.
Maar niemand had kunnen voorspellen dat Kuyt zou vertrekkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maar Lazovic werd verkocht in hetzelfde jaar als Kuyt en Kalou.
Hij heeft vorige maand een aanbod van HSV geweigerd, en dat is toch een redelijk mooie buitenlandse club met een nog mooier salaris.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef Brownietje het volgende:
Dus op het moment dat er een mooie buitenlandse club komt is die wel weg![]()
Hij speelt natuurlijk liever in de Eredivisie dan in de 2. Bundesliga.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Hij heeft vorige maand een aanbod van HSV geweigerd, en dat is toch een redelijk mooie buitenlandse club met een nog mooier salaris.
uitdelen kan die ook http://www.youtube.com/watch?v=lnEwYj5eB24&NRquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:44 schreef Maikalo het volgende:
Filmpje van Ghaly die een paar tanden verliest![]()
klik
Ja gek verhaal is dat joh, goeie vent die Ghalyquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
Ik las op de FMBdat ie ook kaarten uitdeelde
Ja waarom heb ik daar nou niet aan gedachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja gek verhaal is dat joh, goeie vent die Ghaly![]()
Mail ik Martin Jol nog effe de besten wensen, denk namelijk niet dat Davids me kaarten gaat gevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja waarom heb ik daar nou niet aan gedacht![]()
Heb nog een poosje met Mounirs broer gewerkt, misschien dat ik die maar eens beterschap ga wensen![]()
Dit is geen PSV of Vitesse-topic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef DenniZZ het volgende:
Vitesse heeft het bod van Psv op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek. Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.
Geïnteresseerde clubs als Psv zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.
Nee, maar het gaat wel over een ex-speler van Feyenoord. Volgens jouw redenering zou hier dan de naam "Kuyt" ook niet meer voor moeten komen.quote:
Feyenoord en Brazilianen.quote:Feyenoord wil Brazilianen na succesvolle stage
Volgens de regionale Braziliaanse krant Correio da Bahia hebben de Brazilianen Bruno Lopes en Eduardo een goede stage achter de rug bij een jeugdelftal van Feyenoord. Begin december konden we de komst van het tweetal, dat uitkomt voor de Braziliaanse club EC Bahia, al melden. Volgens de krant maakte met name de 18-jarige centrale verdediger Eduardo indruk. Beide spelers zouden mogelijk al in februari danwel in de zomer de overstap kunnen maken naar Rotterdam, zo meldt de krant.
Bron: Feyenoord Netwerk
quote:Benjamin de Ceulaer keert terug naar RKC WAALWIJK
03-01-2007
RKC WAALWIJK is erin geslaagd Benjamin de Ceulaer terug te halen naar Waalwijk. Met Feyenoord bereikte zij een overeenkomst tot overname van de Belgische aanvaller. De Ceulaer zal de komende 3,5 jaar voor RKC WAALWIJK uitkomen.
In het seizoen 2005/2006 kwam De Ceulaer al op huurbasis uit voor de Waalwijkse club, waar hij in 25 competitiewedstrijden 7 keer scoorde en uitgroeide tot publiekslieveling. Een kuitbeenbreuk hield hem vanaf maart 2006 aan de kant, waarna Feyenoord besloot hem terug te halen naar de Kuip. In Rotterdam komt de Ceulaer niet aan spelen toe en de clubleiding gaf aan het begin van dit seizoen al aan mee te willen werken aan een transfer.
Vandaag kwam RKC WAALWIJK tot een akkoord met Feyenoord en de 23-jarige aanvaller. Trainer/coach Mark Wotte haalde destijds Benjamin de Ceulaer van het Belgische Sint-Truiden naar Feyenoord en ziet hem nu toetreden tot zijn selectie in Waalwijk. De Belgische jeugdinternational zal op 8 januari met RKC WAALWIJK afreizen naar Portugal om de voorbereiding op de tweede seizoenshelft te starten.
Algemeen directeur Henry van der Vegt is verheugd met Benjamin de Ceulaer de eerste stap in het versterken van de selectie te hebben gezet. “Benjamin is een moderne speler met snelheid en scorend vermogen, die in verschillende systemen kan spelen. Wat voor ons daarnaast heel belangrijk is, is dat Benjamin graag voor RKC WAALWIJK wil spelen.” Aldus Henry van der Vegt.
Tininhoquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Feyenoord en Brazilianen.
Noem 1 Braziliaan die succesvol was bij Feyenoord.
tegen groningen uit, was die nog de beste feyenoorder ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:18 schreef Kadoc het volgende:
Echt belachelijk hoe Feyenoord met die jongen is omgegaan, in de voorbereiding liet hij zich prima zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |