Was je daarbij?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:20 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een westrijd was dat. Weet nog dat de supporters over de sintelbaan het stadion binnen kwamen, er kwam maar geen einde aan, er bleven mensen komen.
quote:Feyenoord heeft Lensky binnen
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 2 januari om 08:31
Feyenoord heeft zich voor de tweede helft van het seizoen weten te versterken met Jacob Lensky, meldt De Telegraaf. De Canadees stond onder contract bij het Schotse Celtic, maar wilde zijn prille loopbaan in Rotterdam gaan vervolgen. Voor welke periode Lensky is vastgelegd, is vooralsnog onbekend.
De Rotterdammers waren er al vroeg van overtuigd dat zij Lensky aan haar selectie wilde toevoegen. Door de jeugdige leeftijd van de controlerende middenvelder, wilde Feyenoord echter nog even wachten voordat hij werd vastgelegd. Nu hij 18 is geworden, is de deal rond gekomen.
Lensky liep al enkele keren stage in De Kuip. Volgens de technische leiding is hij goed genoeg om direct aan de eerste selectie te worden toegevoegd. Daar zal hij een bekende tegen komen, zijn landgenoot Jonathan de Guzman.
Weet niet of hij in Schotland wel speelgerechtigd was, denk het niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:24 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Kreeg die jongen bij Celtic wel eens speeltijd?
quote:Khalid Boulahrouz mag bijna vertrekken bij Chelsea, althans, zo melden de Engelse media. De centrumverdediger uitte de afgelopen maand openlijk kritiek op trainer José Mourinho, waarna hij nog amper aan spelen toekwam.
Na het puntverlies van Chelsea tegen Fulham hekelde Mourinho zijn centrale verdedigers Geremi en Paulo Ferreira. Volgens de Portugese oefenmeester waren de verdedigers in de lucht te weinig de baas.
De Engelse bladen denken nu dat als Boulahrouz nog geen kans krijgt, zijn toekomst bij Chelsea nagenoeg voorbij is.
VMquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:42 schreef heiden6 het volgende:
Op wat voor positie speelt die Lensky ook alweer?
Als je het stukje hierboven nou eens leest.............quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:42 schreef heiden6 het volgende:
Op wat voor positie speelt die Lensky ook alweer?
Voorliefde voor Feyenoord? Volgens mij wel toch? Ik meen me te herinderen dat hij dat ergens een keer verteld heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu al
zowiezo slecht gescout door feyenoord, die gozer komt uit maassluis
Ze hadden hem volgens mij op het oog toen hij naar HSV ging.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu al
zowiezo slecht gescout door feyenoord, die gozer komt uit maassluis
De nieuwe Van Wonderen is binnen.quote:
Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ. In het seizoen 2001/2002 maakte hij op 9 maart 2002 zijn prof-debuut bij RKC Waalwijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Voorliefde voor Feyenoord? Volgens mij wel toch? Ik meen me te herinderen dat hij dat ergens een keer verteld heeft.
Klopt, maar Feyenoord koos uiteindelijk voor Saïdiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hadden hem volgens mij op het oog toen hij naar HSV ging.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord koos uiteindelijk voor Saïdi
Mongoolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:05 schreef Steve_I. het volgende:
Khalid is zowaar een van de weinige marokkanen die ik WEL kan waarderen. Erg goeie spelert... beetje sneu dat ie nu niet speelt dankzij het ego van die josti. Maargoed, die gaat wel naar een of andere europese subtopper, onbetaalbaar voor Feyenoord uiteraard.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord koos uiteindelijk voor Saïdi
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn het ook niet...
Zo tering, over twijfelachtig gesprokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ. In het seizoen 2001/2002 maakte hij op 9 maart 2002 zijn prof-debuut bij RKC Waalwijk.
nouja
Arsenalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef Happel het volgende:
Is Charisteas al aangeboden bij andere clubs?
Dan kennen we er nog geld bij gaan betalenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef Happel het volgende:
Is Charisteas al aangeboden bij andere clubs?
We kunnen Boulahrouz chanteren om voor Feyenoord te spelen. Hij heeft immers toen hij een jaar of 17 was ingebroken in mijn stamkroeg. De eigenaar heeft hier nog videobeelden van.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Voorliefde voor Feyenoord? Volgens mij wel toch? Ik meen me te herinderen dat hij dat ergens een keer verteld heeft.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
We kunnen Boulahrouz chanteren om voor Feyenoord te spelen. Hij heeft immers toen hij een jaar of 17 was ingebroken in mijn stamkroeg. De eigenaar heeft hier nog videobeelden van.
[..]
We kunnen Boulahrouz chanteren om voor Feyenoord te spelen. Hij heeft immers toen hij een jaar of 17 was ingebroken in mijn stamkroeg. De eigenaar heeft hier nog videobeelden van.
Gaat me dus vooral om het laatstequote:Feyenoord haalt Canadees
Jacob Lensky is vooralsnog de enige versterking voor Feyenoord voor de tweede seizoenshelft. De 18-jarige Canadees staat te boek als een groot talent en liep al een aantal malen stage in De Kuip.
Lensky, een tweebenige controlerende middenvelder, stond onder contract bij Celtic, maar wilde zijn loopbaan in Rotterdam voortzetten, waar ook zijn jonge landgenoot Jonathan de Guzman speelt. Erwin Koeman liet eerder over Lensky weten dat hij zoveel talent heeft dat hij direct aan de A-selectie toegevoegd kan worden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hehe. goede actie!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel raar dat Celtic die Lensky zo gemakkelijk laat gaan, als het echt zo'n groot talent is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Gaat me dus vooral om het laatste. Leuke versterking op het middenveld. Krijg je een Canadese as in het middenveld
![]()
Volgens mij kun je als 17 jarige nog geen contract tekenen. Dus kun je gaan en staan waar je wilt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:51 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat Celtic die Lensky zo gemakkelijk laat gaan, als het echt zo'n groot talent is.
Daar gaat het niet om, maar van Feyenoord naar Celtic vind ik nou niet echt een vooruitgang, op geen enkel gebied.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als 17 jarige nog geen contract tekenen. Dus kun je gaan en staan waar je wilt.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de Guzman, relatie nederland-canada en eventuele naturalisatie. Nederland spreekt misschien in Canada qua voetbal iets meer aan als Schotland.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:11 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar van Feyenoord naar Celtic vind ik nou niet echt een vooruitgang, op geen enkel gebied.
Celtic betaald meer, is zekerder van deelname aan de Champions League, maakt meer kans op prijzen en heeft een prachtige aanhang, en bovendien is in Schotland Engels de eerste taal.
Misschien ziet ie in Rotterdam meer kans op speeltijd, maar als hij die bij Celtic niet zou krijgen dan is het blijkbaar niet zo'n groot talent als Erwin Koeman beweert.
Proberen te huren?quote:Kalou overweegt vertrek bij Chelsea
Na de uithaal van coach José Mourinho afgelopen zaterdag, bevindt Chelsea zich in een lichte crisis. Zaterdag speelde de landskampioen met 2-2 gelijk bij Fulham, waarna Mourinho woedend reageerde.
Bij sommige spelers zouden die uitlatingen in het verkeerde keelgat zijn geschoten, waaronder Kalou, Shevchenko en Ballack. Het drietal werd afgelopen zomer aangetrokken, maar niet op advies van Mourinho.
De Ivoriaan vindt dat hij geen eerlijke kans krijgt om zich in het elftal te spelen en overweegt daarom een vertrek. Enkele Engelse subtoppers zouden Kalou graag willen inlijven. Kalou kwam deze zomer over van Feyenoord.
Overigens haalde het bestuur van Chelsea op haar beurt uit naar Mourinho. Het gaf aan betere resultaten en leuker voetbal te verwachten, anders staat zijn baan bij Chelsea op de tocht.
Sheva is welkom!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Proberen te huren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |