abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:52:59 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44998871
Lekker zo houden dan toch? Idd zullen jullie meestal wel bij elkaar zijn maar als je allebei iig nog je eigen plekje hebt is dat toch wel heel lekker zo.
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:57:23 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44998955
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker zo houden dan toch? Idd zullen jullie meestal wel bij elkaar zijn maar als je allebei iig nog je eigen plekje hebt is dat toch wel heel lekker zo.
Precies, dat geeft net dat beetje meer lucht zeg maar..anders is het meteen van niks naar een complete gezinssituatie, in nog geen jaar. Dat is het natuurlijk sowieso al, maar de druk is wat minder omdat je soms ff lekker een avondje voor jezelf kan nemen. Ik weet het niet anders uit te leggen maar het voelt gewoon wat beter en natuurlijker dan nu heel geforceerd " gezin" te gaan spelen met een doorzonwoning zeg maar..en wat in het vat zit
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:33:05 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44999801
vivi, bij mij is er ook niks te merken van borstvoedingsactiviteit hoor Had ik bij Saskia ook niet en die is er toch best groot mee geworden
Ik ben rond de 20wk deze zwangerschap 1 druppel verloren in m'n bh (en dat was alleen te zien doordat die zwart was), maar niet merkbaar.

Ik zou wel bij je beunbaas zwangerschapsverlof aankaarten. Al is het maar in 'subtiele' hints als 'je weet dat zwangeren niet meer mogen werken he, als ze zo ver zijn als ik" of "goh, kennis van me die net zo ver is als ik, zit nu lekker met d'r benen omhoog omdat ze verplicht zwangerschapsverlof heeft".
Wou hij je anders tot aan de bevalling ofzo laten werken?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44999905
Borstvoedingsactiviteiten heb ik ook geen van beide keren gehad toch groei(d)en ze er wel op.

Sterkte voor de LLM's
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:43:33 #255
30488 coolbabe
My little pwny
pi_45000131
Pinkelmeisje is vanochtend bevallen van een wolk van een dochter
Ik heb haar nog niet gesproken dus weet niet of ze zelf de details bekend wil maken, maar dat laat ik nog wel horen. In ieder geval hoeft er niet meer meegepuft te worden
IK BEN TANTEEEEEEEEEEEEEEEEE
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_45000154
en al weer een meisje!!! Pinkelmeisje gefeliciteerd en Coolbabe jij met je nichtje!
pi_45000169
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_45000196
Gefeliciteerd pinkelmeisje En coolbabe natuurlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45000221
O wat leuk!!

GEFELICITEERD met jullie eigen kleine Pinkelmeisje!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:48:38 #260
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45000263
JOEPIE!!!!!

Pinkelmeisje gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Coolbabe jij gefeliciteerd met je nichtje!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:49:43 #261
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45000292
van harte gefeliciteerd! Pinkelmeisje heeft een pinkeltjemeisje!!!!!!!

Hoera!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45000465
gossiepossie weer een meisje!! Gefeli Pinkelmeisje!

Ik schrok ook al van die bedragen voor kinderopvang, ik werk zelf in de kinderopvang, je krijgt een rekening met een bedrag waarvan je steil achterover slaat maar......
1/3 deel is voor rekening van de werkgevers
1/3 deel belasting
Voor ons komt het er op neer dat we straks een euro en een beetje per uur betalen . Daarvoor kun je niet iemand in je huis laten oppassen.

Jeetje Nikky die enkels!! heb je daar al lang last van?
En Vivi, je moet stoppen joh bij die kerel te werken ...... je hebt echt wel recht op verlof nu!
Ik ben nu in de ziektewet door de bloeddruktoestanden, maar merk nu al resultaat, mijn bloeddruk is mooi gedaald sinds ik niet meer werk!

Vandaag de mevrouw van de kraamzorg gehad, we krijgen zoals het nu lijkt 40 uur kraamhulp. Verder was het niet spectaculair, ik wist eigenlijk alles al (lang leve Fok!)

Marit.....

Die mafketels van de babydump bellen me vanmo om te vertellen dat ze op 16 jan om 7.00 uur 's ochtends komen om onze kast te brengen!! pffff Ik denk dat ik vriendje erop af stuur

O ja en Senni...cute!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45000556
Weer een meisje! Ben benieuwd naar de naam!

En Senni... zo lief ... dat was toch een exotisch mixje van Frans en... ?
pi_45001077
pinkelmeiske en pinkeltje van harte met jullie dochter
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:26:14 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45001132
Jaaaa, weer een meisje erbij! Gefeliciteerd!
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:26:26 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_45001137
pinkelmeisje van harte gefeliciteerd! uiteindelijk dan toch nog snel gegaan denk ik
Coolbabe, jij ook van harte!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:27:50 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45001182
Zo, zijn de meisjes in de uitverkoop ofzo?
Pinkelmeisje en jongen van harte met jullie dochtertje.
En tante Coolbabe, jij ook van harte!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45001212
Handige oplossing zo Vivi. Het lijkt me ook wel veel anders. Een niet zo lange relatie, samenwonen en een baby tegelijk. Heb je lekker allebei je eigen plekje.

Gefeliciteerd pinkelmeisje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45001263
Een minipinkelmeisje

Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:34:46 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45001371
Jeeeeuuhheeeu! Een Pinkelbaby!

Viev, ik vraag me af of jullie 'twee-huizen-idee' lang stand gaat houden. Mijn lief had eerst ook zo'n plan, waar ik me maar bij neer had gelegd. Maar nú kunnen we ons echt totaal niet meer voorstellen dat we apart zouden wonen (was ook bij elkaar om de hoek).
En qua werk, niks 'hints geven'. Duidelijk zijn. Dit is nu gewoon te zwaar, punt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:35:41 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_45001400
Pinkelmeisje en Coolbabe gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45001756
Pinkelmeisje gefeliciteerd met jullie dochter!
En Coolbabe natuurlijk ook gefeliciteerd.
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 12:59:47 #273
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45002076
Pinkelmeisje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje

Nikky ik heb ook al van die stalpoten Voor jou is het nu aftellen tot 17 januari en het allerliefst natuurlijk een paar dagen eerder
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45002122
Bah Nikky, je houdt wel heeeel erg veel vocht vast.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb dezelfde klachten (maar dan niet zóveel vocht).
Het is frustrerend dat je niks kunt doen omdat alles pijn doet en het moeizaam gaat.
Ik kan wel zeggen dat het nog maar even is, maar nog 2 weken moeten zoals je je nu voelt is lang. succes ermee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:02:53 #275
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_45002177
Pinkelmeisje van harte gefeliciteerd!! Eindelijk is het zover! Jij bent er van af!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_45002358
Pinkelmeisje...Gefeliciteerd met je meisje & natuurlijk ook Coolbabe gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje !!!
♥ Love is Love ♥
pi_45003309
Pinkelmeisje gefeliciteerd met je dochter en coolbeeb met je nichtje

Oei Nikky die voet van je Ik kan het me van Dylans zwangerschap nog goed herinneren, gelukkig heb ik er nu (nog) geen last van *afklopt

Haha Karin leuk he als ze zo vroeg komen. Op mijn eerste dag van verlof komen ze de nieuwe keuken brengen... tussen 06:45 en 07:30
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45003372
Pinkelmeisje gefeliciteerd met je dochter en tante Coolbabe met nichtje !
Fake it till you make it...
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:48:49 #279
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_45003640
Pinkelmeisje!
Van harte gefeli met je Pinkelientje
pi_45003731
He Pinkelmeisje, gefeliciteerd met je pinkelbaby

Gisteren bloed laten prikken. Altijd een naar gebeuren, maar gelukkig ging het in een keer goed. Daarna even wat goede beha's wezen kopen. De winkeljuffrouw wilde me al een meegroeibeha aansmeren, maar dat leek me wel erg vroeg. Het zijn 2 lekker sportbeha's geworden.
Wanneer zijn jullie met die meegroeibeha's begonnen?

Ik heb de laatste paar dagen steeds meer last van rare buikpijntjes en steken richting mijn ribben. De baby zal wel wat meer ruimte aan het opeisen zijn...
Nu is het wachten op de echo op de 18e...
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:54:28 #281
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45003831
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Precies, dat geeft net dat beetje meer lucht zeg maar..anders is het meteen van niks naar een complete gezinssituatie, in nog geen jaar. Dat is het natuurlijk sowieso al, maar de druk is wat minder omdat je soms ff lekker een avondje voor jezelf kan nemen. Ik weet het niet anders uit te leggen maar het voelt gewoon wat beter en natuurlijker dan nu heel geforceerd " gezin" te gaan spelen met een doorzonwoning zeg maar..en wat in het vat zit
Herkenbaar, ik ben van ouders naar samenwonen met kind gegaan.... da's geen kattenpis hoor Ik redt het wel, daar niet van.. maar doe jij maar rustig aan
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 13:54:29 #282
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45003832
Pinkelmeisje gefeliciteerd met je wolkje
Leuk zo thuiskomen met de verassing dat er een beep is
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
Misschien even een domme vraag maar ik ben nu 36 weken en nog geen spoor van euhh...borstvoeding-activiteit

Is dit normaal?

Verder loop ik een beetje te balen, ik klus af en toe nog wat bij voor mijn exbaas (administratief) maar die schijnt dus het begrip `zwangerschapsverlof" niet zo goed te hebben begrepen..nu was eerst de deal dat ik dat vanuit mijn eigen huis zou doen maar dat kan nu blijkbaar weer niet en nu moet ik steeds bij hem komen (hij haalt me dan wel op) maar ik vind het gewoon te zwaar om zo vroeg op te staan ook al is het maar 2 dagen per week...ik slaap amper en ben blij als ik om 8 uur ' s ochtends een keer mijn ogen dicht kan doen..verder zit ie de hele dag zware shag te dampen

Ik heb het al aangegeven dat ik het niet zo relaxed vind en ook dat ik eigenlijk niet de hele dag in een bureau stoel kan zitten maar nu wil ie me dus voor halve dagen...het komt dus niet echt aan

Mijn hoofd staat er gewoon niet naar nu maar hij blijft er op hameren dat ik kom ook al zit ie vervolgens de halve dag te mekkeren over zijn vrouw die er pas met een ander vandoor is gegaan..

begrijp me goed, ik wil dit bijbaantje wel graag houden want straks komt het me goed van pas dus ik moet nu wel even een tactvolle oplossing bedenken, al heb ik er niet echt de energie voor aangezien hij echt een enorme plaat voor zijn hoofd heeft blijkbaar.

Verder kijk ik er nu al tegenop om straks weer aan het werk te moeten (mijn reguliere werk)
ik zie het helemaal niet zitten om zo'n klein ukkie van 14 weken 3 dagen in een KDV te stoppen..maar ja, ik heb ook niet echt de financiele middelen om thuis te blijven, dus ik zal toch wat moeten
Het is verboden om te werken vanaf weeek 36 en geregeld bij de wet. Dit heeft hij maar te accepteren. .
Als er iets met jou gebeurd dame waardoor jij ziek wordt of arbeidsongeschikt raakt, je bent dan niet verzekerd. Hou daar heel goed rekening mee!! . En dan boeit het me niet dat je er beunt. Hij heeft maar mooi rekening met je te houden. Jij en je kindje gaan voor.

Vandaag ziekenhuis geweest. Niet veel aan. Beetje bloed prikken en vragenforumuliertje vanwege de anestist. Ik mag dan vanaf 12 uur snachts niet meer eten. Lekker dan als je pas smiddags mag ofzo. Ik weet nog niet hoe laat en hoe en wat. Dat zal ik morgen wel horen denk ik aangezien ik dan een sectio spreekuur heb en een controle.
Dat dat allemaal niet op 1 dag kan he .

[ Bericht 1% gewijzigd door nikky op 04-01-2007 14:18:56 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45003861
Nikky hoe is het nu met je
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:56:22 #284
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45003880
Joehoe! Pinkelmeisje gefelicitaaaaaaaaaaaart!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45003959
Deepfreeze, ik begon al rond de 6 weken een meegroeibeha te dragen. Die groeiende borsten waren een van de eerste 'kwaaltjes' die ik kreeg

Wat Nikky zegt Vivi, je moet gewoon tegen die man zeggen dat je vanaf nu niet meer werkt. Denk aan jezelf en je kindje, die wet is er niet voor niets. Succes!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 14:02:59 #286
16000 nikky
pi_45004054
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nikky hoe is het nu met je
Klote. Mijn voeten zijn nu nog dikker. Je ziet gewoon deuken in de enkel aan de bovenkant. Het is nu ook niet meer zo zacht maar eerder een beetje hard nu rondom mijn enkels.

Maar goed. Nog 13 dagen. Ik doe wel 13 dagen geen fuck in huis dan en ik vraag wel aan vriendinnen of ze voor me willen koken aangezien ik pijn in mijn enkels heb als ik loop. Ik kan gewoon niet meer.

Lief dat je het vraagt
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:03:05 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45004056
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:33 schreef E.T. het volgende:
vivi, bij mij is er ook niks te merken van borstvoedingsactiviteit hoor Had ik bij Saskia ook niet en die is er toch best groot mee geworden
Ik ben rond de 20wk deze zwangerschap 1 druppel verloren in m'n bh (en dat was alleen te zien doordat die zwart was), maar niet merkbaar.
Oh oke, niks aan de hand dus
quote:
Ik zou wel bij je beunbaas zwangerschapsverlof aankaarten. Al is het maar in 'subtiele' hints als 'je weet dat zwangeren niet meer mogen werken he, als ze zo ver zijn als ik" of "goh, kennis van me die net zo ver is als ik, zit nu lekker met d'r benen omhoog omdat ze verplicht zwangerschapsverlof heeft".
Wou hij je anders tot aan de bevalling ofzo laten werken?
Jazeker..'tis maar 2 ochtendjes per week ofzo, maar zelfs dat is me nu al te veel eik
Ik heb het toen aangeboden maar wel met de intentie idd rond mijn bevalling niks te doen, datr heeft ie niet helemaal begrepen geloof ik Hij kan behoorlijk drammen ook. Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik het eigenlijk niet wil nu maar dan komen er wel allerlei bezwaren en zielige verhalen e.d...en ga ik toch weer overstag

Grrrr..daarnet liep ik op straat en een of ander lomp wijf mevrouw keek niet goed uit d'r doppen en botste knoerthard tegen m'n buik aan...en bedankt!

Pinkelmeisje, gefeliciteerd met je dochter!
pi_45004160
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Klote. Mijn voeten zijn nu nog dikker. Je ziet gewoon deuken in de enkel aan de bovenkant. Het is nu ook niet meer zo zacht maar eerder een beetje hard nu rondom mijn enkels.

Maar goed. Nog 13 dagen. Ik doe wel 13 dagen geen fuck in huis dan en ik vraag wel aan vriendinnen of ze voor me willen koken aangezien ik pijn in mijn enkels heb als ik loop. Ik kan gewoon niet meer.

Lief dat je het vraagt
Wat hier enorm hielp tegen enorm opgezette voeten, was benen omhoog, boekjes erbij, drinken erbij en gewoon lekker niets doen

sterkte meid zo die laatste dagen, ik denk aan je
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:07:28 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45004186
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef Moonah het volgende:
Jeeeeuuhheeeu! Een Pinkelbaby!

Viev, ik vraag me af of jullie 'twee-huizen-idee' lang stand gaat houden. Mijn lief had eerst ook zo'n plan, waar ik me maar bij neer had gelegd. Maar nú kunnen we ons echt totaal niet meer voorstellen dat we apart zouden wonen (was ook bij elkaar om de hoek).
En qua werk, niks 'hints geven'. Duidelijk zijn. Dit is nu gewoon te zwaar, punt.
Je kunt het je niet meer voorstellen, emotioneel of praktisch gezien? Ach nou ja, weet je, het is nu goed zo en hoe het zich ontwikkeld...dat zien we vanzelf wel

mbt het werk...ik voel me al zo'n aansteller omdat ik al sinds de 20 week in de ziektewet loop wegens bekkeninstabiliteit, ik help mijn ex-baas dus nog een beetje met wat administratieve dingetjes en in ruil daarvoor betaald hij bijv. mijn internet omdat ik dat voor hem nodig heb enzo...is op zich best fijn maar het is moeilijk om dat nu botweg af te zeggen omdat je elkaar ook privé tegenkomt enzo...maar goed, ik kijk wel even
pi_45004246
Nikky, als je niks kan dan moet je ook gewoon niks doen!
Het lijkt zo alleen maar erger te worden. Lekker rusten jij!
En inderdaad gewoon lekker voor je laten zorgen.

En Vivi jij moet het ook rustig aan doen. Als 2 ochtenden teveel is, dan is het teveel.
Als hij je zo graag aan het werk wil hebben en je dat wel thuis kunt doen, dan moet je dat maar aanbieden. Echt niet meer gaan doen dan je zelf kan en wil hoor.
Ik snap dat het voor jou overkomt alsof je je dan aanstelt, maar ik vind dat hij wel wat meer begrip mag tonen.
En dat je het beter de richting op kan proberen te sturen van een alternatief zoeken.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:11:13 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45004299
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef nikky het volgende:
Pinkelmeisje gefeliciteerd met je wolkje
Leuk zo thuiskomen met de verassing dat er een beep is
[..]

Het is verboden om te werken vanaf weeek 36 en geregeld bij de wet. Dit heeft hij maar te accepteren. .
Als er iets met jou gebeurd dame waardoor jij ziek wordt of arbeidsongeschitk raakt, je bent dan niet verzekerd. Hou daar heel goed rekening mee!! . En dan boeit het me niet dat je er beunt. Hij heeft maar mooi rekening met je te houden. Jij en je kindje gaan voor.
Ja mam!
quote:
Vandaag ziekenhuis geweest. Niet veel aan. Beetje bloed prikken en vragenforumuliertje vanwege de anestist. Ik mag dan vanaf 12 uur snachts niet meer werken. Lekker dan als je pas smiddags mag ofzo. Ik weet nog niet hoe laat en hoe en wat. Dat zal ik morgen wel horen denk ik aangezien ik dan een sectio spreekuur heb en een controle.
Dat dat allemaal niet op 1 dag kan he .
Pfff..omslachtig allemaal he
Houd vol beep! Nog ff-ies dan heb je je prinsesje in je armen én weer mooie slanke enkeltjes
pi_45004355
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt
Fijn zulke vriendinnen! Jammer dat ze die laatste dagen ook niet van je kunnen overnemen even soms he
Zorg goed voor jezelf en lees voor mij ook een boek
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:15:06 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45004426
Nikky, heb je het voeteneind van je bed al iets omhoog gedaan? Is heel makkelijk te doen door een paar kussens of een opgerolde deken onder je matras te doen. Dan lig je iig 's nachts (af en toe) nog een beetje met je benen omhoog. Is ook wel lekker.
pi_45004433
Pinkelmeisje gefeliciteerd!
Nikky sterkte hoor! (je bedoelde zeker: niet meer eten ipv niet meer werken vanaf 12 uur ? )
Eva
pi_45004455
Pinkelmeisje en Coolbabe gefeliciteerd met jullie dochter en nichtje
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 14:19:47 #296
16000 nikky
pi_45004564
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky, heb je het voeteneind van je bed al iets omhoog gedaan? Is heel makkelijk te doen door een paar kussens of een opgerolde deken onder je matras te doen. Dan lig je iig 's nachts (af en toe) nog een beetje met je benen omhoog. Is ook wel lekker.
3 pakken luiers liggen eronder al vanaf week 20 ofzo Ik was bang voor spataderen
  Milf donderdag 4 januari 2007 @ 14:20:13 #297
16000 nikky
pi_45004582
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef linda856763 het volgende:
Pinkelmeisje gefeliciteerd!
Nikky sterkte hoor! (je bedoelde zeker: niet meer eten ipv niet meer werken vanaf 12 uur ? )
ik zag het net en heb het al aangepast. .

Werken nog lang niet Nikky
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:21:54 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45004641
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:19 schreef nikky het volgende:

[..]

3 pakken luiers liggen eronder al vanaf week 20 ofzo Ik was bang voor spataderen
Ik zie het helemaal voor me!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:28:44 #299
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45004856
Pinkelmeisje en -mannetje gefeliciteerd met jullie dochter!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:52:33 #300
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_45005638
Pinkelmeisje van harte gefeliciteerd met je dochter.
Tante Coolbabe ook van harte gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')