Ik had er thuis 13.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Doff het volgende:
Winnaar van de Oscar-poll is overigens Mike geworden met 12 juiste winnaars.
Gezamenlijk tweede zijn Flitspaal, SaintofKillers en JelleS geworden, gevolgd door cwk en Lonewolf (gezamenlijk vijfde), SamuelofSEK (zevende), ziggy (achtste) en victorinox (negende).
Als ik IMDb moet geloven duurt deel I al 265 minuten, dus dat betekent deze deel 1 de helft daarvan is. Dus deel I is pas 1/4e.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:59 schreef Doff het volgende:
Nou Sokolsky, ben begonnen aan Riget, echt geweldig. Alleen beetje jammer dat we alleen dvd 1 hadden gehuurd en niet meteen de tweede dvd. Zondag deeltje 2![]()
Je hebt twee delen, en wij hebben deel 1 van deel 1 zitten kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik IMDb moet geloven duurt deel I al 265 minuten, dus dat betekent deze deel 1 de helft daarvan is. Dus deel I is pas 1/4e.
Dat zal ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, afgerond geheel? Dan zou ik moeten nadenken waar 't precies eindigt... ik raad je aan om Riget II er gewoon meteen achteraan te gooien.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef Gorro het volgende:
Een link naar het overzicht met welke geweest zijn ook: FTR Tournaments
Idee voor volgend tournament - Deel IIIquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef cwk het volgende:
Oh ta. Waar had je die vandaan?
Ja Sheri! Zelfs ik ben weer een beetje terug! Dan kan jij natuurlijk niet achterblijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:Sheri!
Had jij niet ooit beloofd weer wat meer mee te gaan doen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:Sheri!
Had jij niet ooit beloofd weer wat meer mee te gaan doen?
Ik zou de film gewoon downloaden en na bekijken deletenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef JelleS het volgende:
18 euro voor een 2-disc editie van Kagemusha, is dat een mooie prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |