als iets ontzettend ruk is, en dan ook nog es niet uit kunnen zetten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef cwk het volgende:
Dirty Deeds is trouwens onvoorstelbaar ruk Patch. Kon hem niet uitzitten.
quote:
Daar gaan we wel van uit.quote:
Was erg leukquote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef cwk het volgende:
Op NED 2 nu een sappige docu over Errol Flyn.
Je kent Robin Hood toch wel?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef JelleS het volgende:
Ook gekeken, ken eigenlijk niets van hem
Was hij die vos?quote:
Ah okay. Speelde hij erg goed!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:39 schreef cwk het volgende:
Nee de beer.
Een mietje in een maillot?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Flynn was zo'n beetje de voorloper van Orlando Bloom.
was op UPC, een of ander kanaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef cwk het volgende:
Oh die had ik ook wel willen zien.
Ja, ik snap ook niet alles. Maar aan de andere kant, ik heb ook schandalig weinig gezien, dus ik mag niet teveel zeggenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
![]()
Maar ook niet echt iets om trots op te zijn, weer een aantal belachelijke winnaars.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
Maar ook niet echt iets om trots op te zijn, weer een aantal belachelijke winnaars.
Dan ga ik voor de lange D.C..quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is een van die films waarbij dat niet op schijnt te gaan, hoewel ik niet beide versies gezien heb.
Ah, dan begin ik met de Theatricalquote:Op maandag 26 februari 2007 19:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb beiden versie gezien. En de Theatrical versie is eigenlijk beter. DC doet door het langere einde iets af van het magische begin. Ik zou dus beginnen met de Theatrical en later misschien nog het einde van de DC kijken.
Ik had er thuis 13.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Doff het volgende:
Winnaar van de Oscar-poll is overigens Mike geworden met 12 juiste winnaars.
Gezamenlijk tweede zijn Flitspaal, SaintofKillers en JelleS geworden, gevolgd door cwk en Lonewolf (gezamenlijk vijfde), SamuelofSEK (zevende), ziggy (achtste) en victorinox (negende).
Als ik IMDb moet geloven duurt deel I al 265 minuten, dus dat betekent deze deel 1 de helft daarvan is. Dus deel I is pas 1/4e.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:59 schreef Doff het volgende:
Nou Sokolsky, ben begonnen aan Riget, echt geweldig. Alleen beetje jammer dat we alleen dvd 1 hadden gehuurd en niet meteen de tweede dvd. Zondag deeltje 2![]()
Je hebt twee delen, en wij hebben deel 1 van deel 1 zitten kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik IMDb moet geloven duurt deel I al 265 minuten, dus dat betekent deze deel 1 de helft daarvan is. Dus deel I is pas 1/4e.
Dat zal ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, afgerond geheel? Dan zou ik moeten nadenken waar 't precies eindigt... ik raad je aan om Riget II er gewoon meteen achteraan te gooien.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef Gorro het volgende:
Een link naar het overzicht met welke geweest zijn ook: FTR Tournaments
Idee voor volgend tournament - Deel IIIquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef cwk het volgende:
Oh ta. Waar had je die vandaan?
Ja Sheri! Zelfs ik ben weer een beetje terug! Dan kan jij natuurlijk niet achterblijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:Sheri!
Had jij niet ooit beloofd weer wat meer mee te gaan doen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Sokolsky het volgende:Sheri!
Had jij niet ooit beloofd weer wat meer mee te gaan doen?
Ik zou de film gewoon downloaden en na bekijken deletenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef JelleS het volgende:
18 euro voor een 2-disc editie van Kagemusha, is dat een mooie prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |