En terecht is gebleken. Wat een linkse kutshow zeg.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Wat mij betreft mag Freek of Youp het volgend jaar ook weer doen. De uitzending heb ik gemist, dus ik weet niet in hoeverre ze er nog wat aan veranderd hebben, maar in het theater viel het me ook al behoorlijk tegen. Volgens mij zat er sowieso al een dalende lijn in de kwaliteit van de oudejaarsconferences van Lebbis en Jansen, maar nu hoeft het voor mij dus echt niet meer.quote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef arneaux het volgende:
Nou. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Was t maar gewoon Youp of Freek geweest.
Guido Weijers ... dan liever Lebbis en Jansen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef funrider het volgende:
vond het ook flink veel links gezeik met alleen maar Rita Verdonk zwartmaken is zooo makkelijk om mensen zwart te maken. Past totaal niet bij oudejaarsconference. Vind Youp ook nooit echt wat maar ja dit was helemaal niks. Heb om Guido Weijers nog wel kunnen lachen overigens super veel dezelfde grappen.. leek wel of die twee naast elkaar hadden gezeten. Maar Guido bracht ze veel leuker. Volgend jaar Jochem Meyjer poging doen maar of hij geschikt is.. het blijft toch een vak apart die oudejaarsconference.
Theo Maassen is links?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
Kan me toch niet zo 1 2 3 iets voor de geest halen waaruit blijkt dat hij rechs is. Hij is daar sowieso niet zo duidelijk in.quote:
Precies. Oudejaarsconference is toch een soort familie-programma waar het gros (links en rechts) van de tv-kijkers op oudejaar in eerste instantie naar wil kijken. Dan moet je niet aankomen met een totaal a-grappig politiek statement.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef Barney.Stinson het volgende:
Hier kon je misschien om lachen als je Rita Verdonk haat, zeer links bent, van voorspelbare grappen houdt en grappen over Wilders z'n kapsel nog leuk vindt.
Maar nee..
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Jankerds. Verdonk gaat pas te ver
Marokkanen zijn wat anders dan de gemiddelde asielzoeker, mên.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De overmatig grote problemen met allochtonen gaan pas veel te ver en dat vind het Nederlandse volk in meerderheid gelukkig ook.
Theo Maassen: "We betaling belasting voor wapens en collecteren voor goede doelen. Als we dat nu voor de grap eens gingen omdraaien?"quote:
Ik vond het ook een van de beste opmerkingen uit zijn showquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:12 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Theo Maassen: "We betaling belasting voor wapens en collecteren voor goede doelen. Als we dat nu voor de grap eens gingen omdraaien?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |