Emmers!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Tegenvaller? Theo Maassen trok 1,7 miljoen en Guido 1,2
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:46 schreef SunChaser het volgende:
Youp van t Hek vorig jaar was een stuk slechter, die man heeft totaal geen zelfreflectie.
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Beetje hopeloos he ... iedereen vond er weinig aan behalve jij. Ach ja uitzonderingen moeten er altijd zijn, nietwaar?
Logisch, De Telgraaf kraakte de show af, de Volkskrant vond het goed. Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn. Ik snap dan ook niet waarom die vent die Wilders wilde stemmen in godsnaam was gekomen, je weet wat de politieke kleur van beiden is.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor. In de Volkskrant stond ook een goede recensie trouwens.
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
Ik snap best dat mensen er weinig aan vonden, maar dat heeft vooral er mee te maken dat ze het er niet mee eens zijn.
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Iedereen is hier wel voor vrijheid van meningsuiting, maar zodra ze het er niet mee eens zijn moet een oudejaarsconference opeens voor het hele volk zijn? Als dat zo zou zijn kunnen ze het maar beter helemaal afschaffen.
niet echtquote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef welkominspace het volgende:
maar ik heb blijkbaar niks gemist?
Precies. Ben zelf ook links maar op dit soort grappen zit ik totaal niet op te wachten. En altijd maar dat Verdonk-geblaat, dat ken je na een tijdje ook wel. Bovendien verdient ze niet eens al de aandacht.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Dat is het punt totaal niet. Maar een oudejaarsconference dat net zo goed een cabaretvoorstelling had kunnen zijn op SP of PVDA-conferentie is niet echt hetgeen waar de mensen op zitten te wachten.
humor? wanneer..?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef j0rrit het volgende:
Anderzijds goedkope humor
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
humor? wanneer..?
ik vond het echt de slechtste tv-avond met Oud/Nieuw die ik me tot nu toe kan herinneren
Koefnoen was al geen reet aan, L&J al helemaal niet, en Weijers ook niet echt...al kon laatstgenoemde nog sporadisch een glimlach op mn gezicht toveren.
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemdquote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
en d66quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef X. het volgende:
[..]
Ze hebben wel af en toe Wouter Bos genoemd
ik kijk idd 365 dagen per jaar tv. heerlijk. en vooral in een groep is het juist extra leuk. nu duurt de nacht lang genoeg dus er bleef heus genoeg tijd over om te blabla'enquote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef Freeling het volgende:
[..]
misschien moet je met oud en nieuw te tv een keer uitlaten en in normale sociale activiteiten begeven. Tv kijk je al 364 dagen van het jaar waarschijnlijk, dus 1 avondje minder kan geen kwaad, en dan heb je niet die frustraties achteraf..
quote:
Natuurlijk mag een caberetier wel een uitgesproken mening hebben, kom nou.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef djstoffel het volgende:
heeft niks met azijnpissers te maken maar een oudejaarsconference behoort geen links propaganda programma te zijn...............grappen over pvda of sp heb ik er niet in kunnen ontdekken, als er al uberhaubt grappen in de conference te ontdekken waren.
Erger me ook aan die zenuwpees van een Lebbis, die vent is totaal niet grappig
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.quote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
Beschamend slecht, heeft meer weg van een gemiddelde uitzending voor politieke partijen (zowel vanwege de dosis als de rest van de "inhoud") dan van een cabaretprogramma.
Mijn god, op zo'n avond als dit hoop ik echt dat er eens een extremistische VVD-er opstaat en die 2 de Theo van Gogh behandeling geeft zodat we volgend jaar weer eens wél een grappig cabaretprogramma hebben.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat komt, omdat rechtse mensen niet op een podium durven te staan. Die durven dat alleen laf en zeer respectloos vanachter hun pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |