Ah, een uitstekend moment voor mij om het topic binnen te vallen, dus.quote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Nuongirl het volgende:
Speciaal voor ons oudjes, Forever Young
Yep op 94!quote:Op zondag 31 december 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nog een zooitje fleetwood mac eigenlijk. Go your own way enzo???
Vanavond hoop ik.
Hoi mede-bejaardequote:Op zondag 31 december 2006 12:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, een uitstekend moment voor mij om het topic binnen te vallen, dus.
De verzoening, Verjaardagsfeest en Zwart Wit vind ik beter.quote:
quote:
Ben heel benieuwd wat er boven staat....quote:Op zondag 31 december 2006 12:25 schreef Norrage het volgende:
Toch het naar mijn mening één na beste Nederlandse nummer ooit
[edit]...sorry...het op 2 na beste
Geef ik je stiekem gelijk in, maar deze is dan toch echt het populairst...(als je de top 2000 gelooft)quote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
De verzoening, Verjaardagsfeest en Zwart Wit vind ik beter.
Avondquote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat er boven staat....
Dat zeg je weer op zo'n manier dat je toch wel verwacht dat je het er niet mee eens gaat zijnquote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat er boven staat....
Dat kloptquote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeg je weer op zo'n manier dat je toch wel verwacht dat je het er niet mee eens gaat zijn
Alweerquote:
Mwa..quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Radjesh het volgende:
Kronenburg Park.
1 van de mooiste Nederlandstalige muziek.
ik had ook op dit nummer gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
Nu mijn favo Queen nummer waar ik ook op gestemd heb
Ik ga toch cliché voor Avond (en dat vond ik al voordat het in de top 2000 op één kwam) en voor Zij Maakt Het Verschil...Stef Bos ken ik nauwelijks maaar vind nummers als Papa wel ontzettend mooi....Misschien worden we het ooit eensquote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klopt
Mijn hart gevolgt van Stef Bos is mijn favoriete Nederlandstalige nummer....
Wat? Zijn we het nou eens over Queen?quote:
Hij was de enige die de nummers van Queen aan kon.quote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef Homdeck het volgende:
ontzettend mooi![]()
de george michael-versie op de tribute van freddie is ook geweldig![]()
En een andere van Boudewijn de Groot dan? Verdronken Vlinder.... Ramses Shaffey & Liesbeth List - Pastorale...quote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga toch cliché voor Avond (en dat vond ik al voordat het in de top 2000 op één kwam) en voor Zij Maakt Het Verschil...Stef Bos ken ik nauwelijks maaar vind nummers als Papa wel ontzettend mooi....Misschien worden we het ooit eens
quote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat? Zijn we het nou eens over Queen?
Tja dat is een goede vraag, maar... voor ieder wat wilsquote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef DrMarten het volgende:
Wat doen Anouk en Blof zo hoog in de lijst?
Wat doen ze uberhaupt in de lijst?
heb ik ook met somebody to love. Hierna het jaar van de katquote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef Bolter het volgende:
Dit vind ik echt niets. Wel zo'n kroegmeezinger, maar het mist gewoon wat.
Tja, dit is gewoon jeugdsentiment voor mensen van 22quote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is een goede vraag, maar... voor ieder wat wils
Die is wel tof, Al!quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
heb ik ook met somebody to love. Hierna het jaar van de kat![]()
Testamentquote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
En een andere van Boudewijn de Groot dan? Verdronken Vlinder.... Ramses Shaffey & Liesbeth List - Pastorale...
Stef Bos moet je je maar eens in gaan verdiepen
En dat is geen radio2 publiek, dus hoort dit er niet in te staanquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tja, dit is gewoon jeugdsentiment voor mensen van 22![]()
Ow okay.... had ik niet aan gedacht namelijk.quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Alleen voor de een wat meer dan de ander....quote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is een goede vraag, maar... voor ieder wat wils
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kheb op Innuendo gestemd, die over een jaar in de top 100 komtquote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef Vogel87 het volgende:
Wel mooi, Queen staat er zo vaak in, en dan ook nog met een nummer 1. Dan moeten écht veel mensen op ze gestemd hebben!![]()
Hee, ik luisterquote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dat is geen radio2 publiek, dus hoort dit er niet in te staan
Pastorale is wat mij betreft zonder enige twijfel het beste nederlandstalige nummer ooit gemaakt.quote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
En een andere van Boudewijn de Groot dan? Verdronken Vlinder.... Ramses Shaffey & Liesbeth List - Pastorale...
Vind ik ook het beste Queen-nummer!quote:Op zondag 31 december 2006 12:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kheb op Innuendo gestemd, die over een jaar in de top 100 komt![]()
Moi aussiquote:Op zondag 31 december 2006 12:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Wat is dit toch heerlijke radio zo
Testament is ook erg goed! Net als Als het bericht slecht is, dood je de boodschapper....quote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Testament, Pastorale vind ik té...Verder vind ik de Dijk met Bloedend Hart (en met veel andere nummers) ook nog heel erg goed. Verdronken vlinder iets minder maar ook goed. En DOe Maar met Is Dit Alles krijgt nog een eervolle vermelding
Op zich wel... maar zo hoog in de Top 2000?quote:Maar Anouk vind ik toch ook wel iemand waar we in Nederland trots op kunnen zijn!!!
Dat is een goede vraag, ze mogen weleens openheid van zaken geven hierover.quote:Op zondag 31 december 2006 12:37 schreef Bolter het volgende:
Hoe zat dat nu eigelijk met stemmen? Ze hadden het over 1 miljoen stemmen, zijn dat dan 1 miljoen mensen met een lijstje van 10? Of gewoon +/- 10 stemmen per persoon. En zat er nog verschil tussen wat je op nummer 1 hebt gezet tov nummer 10?
Hoort in de top 5quote:Op zondag 31 december 2006 12:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of een stuk lager . . .quote:
We gaan niet zeuren he?quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moi aussi
Maar waarom wel Anouk in de Top2000 maar geen Pearl Jam?
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, ze mogen weleens openheid van zaken geven hierover.
Doen ze met zowat alle lange nummers, alleen een paar laten ze in de volledige lengte . . .quote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef leejow het volgende:
Ze kappen het lied ook voor het einde af![]()
Wat is dat? Anders moet ik weer zoekenquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 16.00 en 17.00 echt MOET luisteren. Nr. 86 wil ik echt niet missen. Dat was mijn nr1
Dan duw je die toch even in je cd spelerquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 16.00 en 17.00 echt MOET luisteren. Nr. 86 wil ik echt niet missen. Dat was mijn nr1
Ik heb je lief, papa, is dit nu later, hilton Barcelona...stuk voor stuk pareltjesquote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos moet je je maar eens in gaan verdiepen
Neil Young - Like a Hurricanequote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat is dat? Anders moet ik weer zoeken
Smaken verschillen duidelijkquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Norrage het volgende:Innuendo
stomme over de top Queen en bohemian rhapsody ripoff (maar dan slechter)
Sorry moest er even uit.
Wat ik heb begrepen is dat alle tien nummers gewoon 1 punt waard zijn. Zelf heb ik daarom ook geen rekening gehouden met de volgorde...quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Neil Youngquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Dan bij deze een vraag: Hoeveel mensen zullen hun favorieten opgezocht hebben in dat stem-scherm op top 10 volgorde?quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Ik heb alleen de unplugged-versie op cd. Heb de originele versie op het moment niet op mp3quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan duw je die toch even in je cd speler
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef 4-elements het volgende:
Maar waarom wel Anouk in de Top2000 maar geen Pearl Jam?
En dan heb jij het nog over zijn relatief mindere werkquote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb je lief, papa, is dit nu later, hilton Barcelona...stuk voor stuk pareltjes![]()
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... het is onduidelijkquote:Op zondag 31 december 2006 12:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat alle tien nummers gewoon 1 punt waard zijn. Zelf heb ik daarom ook geen rekening gehouden met de volgorde...
Ik ook, voor de rest heb ik echt niks met Princequote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmenquote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Ben ook een beetje bang dat dat komt doordat radio2 een deel van zijn playlist inruimt voor NL meuk. Dus zijn dat soort dingen bekend bij het grote R2 publiek.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
Of een IQ test invoeren voor het stemmen?quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmen
Als er Blof, Anouk, Marco B etc in staat gewoon de lijst weigeren.
Daar kun je toch echt binnen 5 minuten verandering in brengen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb alleen de unplugged-versie op cd. Heb de originele versie op het moment niet op mp3
Kan nog wel ff doorgaan. Liedjes van zijn Zuid-Afrikaanse album zijn ook briljant. Suikerbossiequote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan heb jij het nog over zijn relatief mindere werk
Eens. Radio 2 maakt zich schuldig aan competitievervalsing door nummers die gewoon in de keuzelijst staan totaal te negeren en anderen overdreven te promoten.....quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben ook een beetje bang dat dat komt doordat radio2 een deel van zijn playlist inruimt voor NL meuk. Dus zijn dat soort dingen bekend bij het grote R2 publiek.
Margherita van Borsato vind ik anders wel een prachtnummer met briljante tekst.quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmen
Als er Blof, Anouk, Marco B etc in staat gewoon de lijst weigeren.
Mwah ík vind het gewoon kutnummers als ik iets 'heb' tegen een nummer die voorbij komt.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn jullie toch zo enorm tegen Nederlandse muziek? Kijk, tegen Ali B en zo kan ik nog begrijpen...maar Marco Borsato, Anouk, Blof, Acda & de Munnik zijn toch gewoon Neerlands hoop in bange dagen? Zelf vind ik ze allen erg goed...Ok..ze staan wat hoog (vooral Rood) maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
Nee, ik ben tegen omdat het over het algemeen gewoon kutmuziek is.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
Ik ben niet tegen bovenstaande artiesten. Ik vind alleen dat sommigen te hoog staan. A&dM overigens niet. Die horen in de top100quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn jullie toch zo enorm tegen Nederlandse muziek? Kijk, tegen Ali B en zo kan ik nog begrijpen...maar Marco Borsato, Anouk, Blof, Acda & de Munnik zijn toch gewoon Neerlands hoop in bange dagen? Zelf vind ik ze allen erg goed...Ok..ze staan wat hoog (vooral Rood) maar zijn jullie nou puur en alleen tégen omdat ze Nederlands zijn en té populair zijn???
quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is dus 1 van de weinige nrs van Prince die ik niet trek
Dat was ook alleen maar een aanname hoor. Ik heb dat nergens gelezen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook niet begrepen dat er werd gewaardeerd zoals Scanman zegt.. ik heb ook willekeurige volgorde opgegeven.
Nee hoor, gewoon omdat ik ze niet zoveel vindt. Marco B vind ik een zeer leuke vent, maar niet als hij zingt. Met de andere ehb ik gewoon niets... ik ben meer van Doe Maar, De Dijk, Paul de Leeuw, Stef Bos etc. er is helemaal niets mis met de Nederladers hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef Norrage het volgende:
Dat heb ik dus ook....Ik heb zo ongelooflijk tyfushekel aan dat nummer gekregen....Maar als ik het dan nu hoorquote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
Heroes is minder mooi geworden door de reclame voor mij.. jammer.
Het is toch nog steeds hetzelfde numer?quote:Op zondag 31 december 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
Heroes is minder mooi geworden door de reclame voor mij.. jammer.
Zelfs steengoede nummers kunnen niet tegen elke dag meerdere keren langskomen....quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds hetzelfde numer?
Sommige nummers staan zelfs daar bovenquote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef peaceman het volgende:
Zelfs steengoede nummers kunnen niet tegen elke dag meerdere keren langskomen....
Als je toffe buren hebt hebben ze 'm ook gewoon hard staanquote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef DrMarten het volgende:
ff de buren lastigvallen
quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radio 2 maakt zich schuldig aan competitievervalsing door nummers die gewoon in de keuzelijst staan totaal te negeren en anderen overdreven te promoten.....
is het toevallig dat de door mij genoemde muziek gehyped wordt (TMF en zo) en dat die jij noemt juist niet zo vaak te horen zijn op zenders als TMF en zo? Ik heb af en toe echt het gevoel dat het afknappen op de populariteit is van nummers omdat men zijn eigen mening wil laten doorklinken en deze boven alles vind staan...Misschien is dat bij de meeste niet zo, maar zo komt het wel over...Erg irriterend...quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon omdat ik ze niet zoveel vindt. Marco B vind ik een zeer leuke vent, maar niet als hij zingt. Met de andere ehb ik gewoon niets... ik ben meer van Doe Maar, De Dijk, Paul de Leeuw, Stef Bos etc. er is helemaal niets mis met de Nederladers hoor.
Nee, Black Sabbathquote:
Ow okay, ik dacht het omdat je het zo stellig zei.quote:Op zondag 31 december 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook alleen maar een aanname hoor. Ik heb dat nergens gelezen ofzo.
Hoezo? Staan er dan bands niet in die op de keuzelijst stonden? Noem eens een voorbeeld?quote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef peaceman het volgende:
Dit statement wil ik toch nog wel even herhalen
[..]
elke dag 1 keer, ja, elke dag meer dan 10 keer? Nee. Over een jaartje vind ik m vast weer mooierquote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Sommige nummers staan zelfs daar boven
Mijn buurvrouw draaitquote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als je toffe buren hebt hebben ze 'm ook gewoon hard staan
Je mist totaal de clou van mijn statementquote:Op zondag 31 december 2006 12:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoezo? Staan er dan bands niet in die op de keuzelijst stonden? Noem eens een voorbeeld?![]()
eens.quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
BlofMooi nummer dit.
Al die NL muziek haters moeten niet zo zeuren, vrij kinderachtig.
quote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef borisz het volgende:
nog een uurtje of 11 te gaan
Ik heb cd's vol met NLtalige muziek.... maar ik vind alleen Blöf niets. Die stem spreekt me echt totaal niet aan.quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
BlofMooi nummer dit.
Al die NL muziek haters moeten niet zo zeuren, vrij kinderachtig.
Vele nummers die in de top 2000 staan zijn commercieel zeer succesvol geweest, dus dat is het niet. Ik heb ook niks met een Marco B en een Annouk, hun stem en hun muziek spreekt me niet aan. Heeft niks met TMF, 538 of wat dan ook te maken, al hebben die wel de neiging kut muziek uit te zendenquote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
is het toevallig dat de door mij genoemde muziek gehyped wordt (TMF en zo) en dat die jij noemt juist niet zo vaak te horen zijn op zenders als TMF en zo? Ik heb af en toe echt het gevoel dat het afknappen op de populariteit is van nummers omdat men zijn eigen mening wil laten doorklinken en deze boven alles vind staan...Misschien is dat bij de meeste niet zo, maar zo komt het wel over...Erg irriterend...
Gewoon tégen het commerciele zijn![]()
Denk het niet maar ik verdraai hem wel een beetjequote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mist totaal de clou van mijn statement![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef Vogel87 het volgende:
Toch vind ik 'Dansen Aan Zee' veel beter, die is 's nachts al voorbij gekomen zie ik. Verder ben ik geen grote Blof-fan, maar ze horen in mijn ogen wel in de Top 2000.
Ok dat kan maar sommige hier zeiken alles wat Nederlandstalig is gelijk af, dat is gewoon onterecht.quote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb cd's vol met NLtalige muziek.... maar ik vind alleen Blöf niets. Die stem spreekt me echt totaal niet aan.
Oh.. en Elisha is lekker
Ow nee hoor dat is het niet. Ik ben op Pinkpop zelfs gaan kijken bij Blofquote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
is het toevallig dat de door mij genoemde muziek gehyped wordt (TMF en zo) en dat die jij noemt juist niet zo vaak te horen zijn op zenders als TMF en zo? Ik heb af en toe echt het gevoel dat het afknappen op de populariteit is van nummers omdat men zijn eigen mening wil laten doorklinken en deze boven alles vind staan...Misschien is dat bij de meeste niet zo, maar zo komt het wel over...Erg irriterend...
Gewoon tégen het commerciele zijn![]()
Ach, er is ook TROS-volk dat Engelstalige muziek niks vind omdat "je niet verstaat wat ze zeggen"quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok dat kan maar sommige hier zeiken alles wat Nederlandstalig is gelijk af, dat is gewoon onterecht.
Ja ze is te knapNieuwe foto's in het Elisha topic al gezien?
leuk uurtjequote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
Komend uur
122Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction (1965)
121Queen - I want to break free (1984)
120Kayak - Ruthless queen (1979)
119Kate Bush - Wuthering heights (1978)
118Cat Stevens - Morning has broken (1972)
117Beach Boys - Good vibrations (1966)
116Simple Minds - Belfast child (1989)
115Marillion - Kayleigh (1985)
114U2 - The unforgettable fire (1985)
113Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975)
112Bon Jovi - Bed of roses (1993)
Jongetje van twaalf dat Black Sabbath geweldig vind. Zijn mailtje werd net voor 'paranoid' voorgelezenquote:
Ow die, ik kreeg het niet helemaal mee.quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jongetje van twaalf dat Black Sabbath geweldig vind. Zijn mailtje werd net voor 'paranoid' voorgelezen
quote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
Komend uur
122Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction (1965)![]()
121Queen - I want to break free (1984)![]()
120Kayak - Ruthless queen (1979)![]()
119Kate Bush - Wuthering heights (1978)![]()
118Cat Stevens - Morning has broken (1972)![]()
117Beach Boys - Good vibrations (1966)![]()
115Marillion - Kayleigh (1985)![]()
113Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975)![]()
112Bon Jovi - Bed of roses (1993)![]()
Voor mij zouden het gewoon allemaalquote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef peaceman het volgende:
Komend uur
122Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction (1965)![]()
121Queen - I want to break free (1984)![]()
120Kayak - Ruthless queen (1979)![]()
119Kate Bush - Wuthering heights (1978)![]()
118Cat Stevens - Morning has broken (1972)![]()
117Beach Boys - Good vibrations (1966)![]()
115Marillion - Kayleigh (1985)![]()
114U2 - The unforgettable fire (1985)![]()
113Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975)![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik verdraai hem wel een beetje
Uiteraard. Zo snap ik ook niet hoe van een Nirvana één nummer er wel in komt en dan meteen ook zo enorm hoogquote:Op zondag 31 december 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent het er natuurlijk ook mee eens....
Beach Boys, U2 en Bob Marley vind ik wat minder. I want to break free is zo ongeveer het minst sterke Queen nummer. Maar de rest is klasse.quote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
Komend uur
122Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction (1965)
121Queen - I want to break free (1984)
120Kayak - Ruthless queen (1979)
119Kate Bush - Wuthering heights (1978)
118Cat Stevens - Morning has broken (1972)
117Beach Boys - Good vibrations (1966)
115Marillion - Kayleigh (1985)
113Bob Marley & the Wailers - No woman no cry (1975)
Ik ben ook niet zo'n fan van I want to Break free, maar ik hoop dat ze de album versie draaien, die is beter dan de single versie als je het mij vraagtquote:Op zondag 31 december 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beach Boys, U2 en Bob Marley vind ik wat minder. I want to break free is zo ongeveer het minst sterke Queen nummer. Maar de rest is prima.
1216. Coldplay - Speed of soundquote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo snap ik ook niet hoe van een Nirvana één nummer er wel in komt en dan meteen ook zo enorm hoogEn de rest er niet in??
Net als met coldplay vorig jaar...Clocks binnenkomer op #9 en geen ander Coldplay nummer? (terwijl ik elk nummer van Coldplay beter vind dan Clocks?)
Volledig mee eens! Don't Panic is mooi!quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo snap ik ook niet hoe van een Nirvana één nummer er wel in komt en dan meteen ook zo enorm hoogEn de rest er niet in??
Net als met coldplay vorig jaar...Clocks binnenkomer op #9 en geen ander Coldplay nummer? (terwijl ik elk nummer van Coldplay beter vind dan Clocks?)
quote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
1216. Coldplay - Speed of sound
De andere nummers van Nirvana worden genegeerd door radio 2![]()
Dit nummer is gedraaid op de crematie van mn opa, hij vond het een geweldig nummer..... volgens mij heeft hij nooit begrepen waar het over gaatquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van I want to Break free, maar ik hoop dat ze de album versie draaien, die is beter dan de single versie als je het mij vraagt
En nog een aanhanger van mijn statement dus...quote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef 4-elements het volgende:
Volgensmij weten de meesten niet waar het nummer over gaat, of denken ze dat ze het weten maar klopt dat nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit nummer is gedraaid op de crematie van mn opa, hij vond het een geweldig nummer..... volgens mij heeft hij nooit begrepen waar het over gaat
Ach ja, we hebben hem er een dienst mee bewezen en is het goed zo.quote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij weten de meesten niet waar het nummer over gaat, of denken ze dat ze het weten maar klopt dat niet![]()
Gezien de positie in de Top 2000 is het ze gelukt...quote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Belfast Child![]()
Wanhopige poging om een epische klassieker te schrijven
Creep van Radiohead staat er ook niet eens inquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
1216. Coldplay - Speed of sound
Dat vind ik dan weer minderquote:Op zondag 31 december 2006 13:09 schreef neusvleugel het volgende:
Tja radio-smaak.. go figure
aardig lijstje dit uur, en dan toch Bon Jovi boven al die anderen
Huh? Coldplay en muziek?quote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volledig mee eens! Don't Panic is mooi!
Wat mij betreft ook gelukt.quote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Belfast Child![]()
Wanhopige poging om een epische klassieker te schrijven
Nee, dat denken alleen die smaakloze mensen die erop gestemd hebbenquote:Op zondag 31 december 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien de positie in de Top 2000 is het ze gelukt...
Ze kunnen idd veel beter dan dit, maar de clip is wel leuk (maar daar hebben we nu niks aanquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit echt Queen onwaardig eigenlijk.
Ben jij zo iemand die denkt dat jouw smaak heilig isquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat denken alleen die smaakloze mensen die erop gestemd hebben
Ze hadden ook op Blof kunnen stemmenquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat denken alleen die smaakloze mensen die erop gestemd hebben
Ik ook niet, maar Parachutes is wel een fraai album. Verder met je eens, al zou ik Metallica en GNR uit je rijtje halen en vervangen door dEUS en Radiohead.quote:Op zondag 31 december 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Coldplay en muziek?
Als ik één band samen met U2 overgewaardeerd vind is Coldplay het wel
Het ziet er toch niet uit, Coldplay tussen geniale nummers van Beatles, Metallica, Meat Loaf, Led Zeppelin, Guns N' Roses e.d.
Nee ik ben geen fan van Coldplay, verre van
Het ziet er ook niet uit en Avond mag van mij ook een 1000 plaatsen gaan zakken . . .quote:Op zondag 31 december 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het ziet er toch niet uit, Coldplay tussen geniale nummers van Beatles, Metallica, Meat Loaf, Led Zeppelin, Guns N' Roses e.d.
maar aan de andere kant: de top2000 staat ook vol met overgewaardeerde hitjes, dus ergens heeft het wel weer een plaatsje verdiendquote:Op zondag 31 december 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Coldplay en muziek?
Als ik één band samen met U2 overgewaardeerd vind is Coldplay het wel
Nee ik ben geen fan van Coldplay, verre van
Pretty much, yeahquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die denkt dat jouw smaak heilig is
Deus is niet mijn smaak, hoeft er van mij niet in. Radiohead hoort wel ergens in de Top 250...quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Parachutes is wel een fraai album. Verder met je eens, al zou ik Metallica en GNR uit je rijtje halen en vervangen door dEUS en Radiohead.
1000 is wel heel veel, 100 zou al mooi zijnquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit en Avond mag van mij ook een 1000 plaatsen gaan zakken . . .
Ik ben het geregeld met Newbie eens op dat gebied, niet altijd trouwens...quote:
Liever nog 1999 plaatsenquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit en Avond mag van mij ook een 1000 plaatsen gaan zakken . . .
Pearl Jam vind ik ook prima.... en het is dEUS!quote:Op zondag 31 december 2006 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deus is niet mijn smaak, hoeft er van mij niet in. Radiohead hoort wel ergens in de Top 250...
Ik had gehoopt dat Guns N' Roses - November Rain op 1 zou staan maar helaas
Veels te weinig, neemt dan nog de plek van een klassieker in . . .quote:Op zondag 31 december 2006 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
1000 is wel heel veel, 100 zou al mooi zijn![]()
Mijn neuzelaarquote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pearl Jam vind ik ook prima.... en het is dEUS!
Sorryquote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht 'dusss'.. (tevens ook mijn reactie op die muziek)quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeft nou ook weer niet, 1000 plaatsen is genoeg . . .quote:
Nee niet Alive... Wel Jeremy... of desnoods Oceans of Black....quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry
Pearl Jam - Alive hoort wat mij betreft in de Top 25...
Zeker weten... en Black ookquote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry
Eens. Heb ook dit jaar weer op Pearl Jam gestemd, maar het blijft vechten tegen de bierkaai...quote:Op zondag 31 december 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry
Pearl Jam had één goed album (Ten) met een paar goeie singles, daarna werd het niks meer . . .quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
een van de weinige dames met een MOOIE hoge stemquote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef zoom het volgende:
[afbeelding]
Zometeen Kate Bush![]()
De beste vrouwelijke artiest ever .
Niet eens meer in de top 100![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef Lotjeb het volgende:
kippenvelnummer...
Vorig jaar nog een nieuw (dubbel?)album uitgebracht als ik het goed heb...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |