Ik heb je lief, papa, is dit nu later, hilton Barcelona...stuk voor stuk pareltjesquote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos moet je je maar eens in gaan verdiepen
Neil Young - Like a Hurricanequote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat is dat? Anders moet ik weer zoeken
Smaken verschillen duidelijkquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Norrage het volgende:Innuendo
stomme over de top Queen en bohemian rhapsody ripoff (maar dan slechter)
Sorry moest er even uit.
Wat ik heb begrepen is dat alle tien nummers gewoon 1 punt waard zijn. Zelf heb ik daarom ook geen rekening gehouden met de volgorde...quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Neil Youngquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 16.00 en 17.00 echt MOET luisteren. Nr. 86 wil ik echt niet missen. Dat was mijn nr1
Dan bij deze een vraag: Hoeveel mensen zullen hun favorieten opgezocht hebben in dat stem-scherm op top 10 volgorde?quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest toch een top 10 insturen? Dan krijgt iedere nummer 1 dus 10 punten.... de nummer 2 krijgt er 9 enz enz.
Ik heb alleen de unplugged-versie op cd. Heb de originele versie op het moment niet op mp3quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan duw je die toch even in je cd speler
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef 4-elements het volgende:
Maar waarom wel Anouk in de Top2000 maar geen Pearl Jam?
En dan heb jij het nog over zijn relatief mindere werkquote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb je lief, papa, is dit nu later, hilton Barcelona...stuk voor stuk pareltjes![]()
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... het is onduidelijkquote:Op zondag 31 december 2006 12:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat alle tien nummers gewoon 1 punt waard zijn. Zelf heb ik daarom ook geen rekening gehouden met de volgorde...
Ik ook, voor de rest heb ik echt niks met Princequote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmenquote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers van hem die ik goed vindt . . .
Ben ook een beetje bang dat dat komt doordat radio2 een deel van zijn playlist inruimt voor NL meuk. Dus zijn dat soort dingen bekend bij het grote R2 publiek.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoals Matthijs het zelf al jaren zegt, de lijst is nog niet perfect . . .![]()
Of een IQ test invoeren voor het stemmen?quote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de mensen met een slechte smaak verbieden te stemmen
Als er Blof, Anouk, Marco B etc in staat gewoon de lijst weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |