Een oudejaarsconference moet over het hele jaar gaan, dus ook over januari t/m november. Dat kan je belegen noemen, maar zolang het dit jaar gebeurd is hoort het er gewoon in.quote:Op zondag 31 december 2006 13:09 schreef SunChaser het volgende:
De promo was vreselijk slecht. Die Steve Irwingrap was zoooo belegen.
Ach, kom op. Die grap is door ie-de-reen gemaakt. Cabaretiers op tv, mensen in praatshows, kinderen op schoolpleintjes, users op internetfora...quote:Op zondag 31 december 2006 15:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Een oudejaarsconference moet over het hele jaar gaan, dus ook over januari t/m november. Dat kan je belegen noemen, maar zolang het dit jaar gebeurd is hoort het er gewoon in.
Was vorig ajar bij Wilo terwijn ook. Hard lachen en joelen inmonteren, vooral voor de reclamebreak, maar tijdens de show hoor je amper een echte lachquote:Op zondag 31 december 2006 21:51 schreef StrayDog het volgende:
Maar het vreemdste vind ik nog die mensen in de zaal die je constant keihard hoort lachen, dan moet je toch de hele dag hysterisch lachend rondlopen als je dit al leuk vindt.
Wat een niveau, wat dat betreft wordt het wel op de juiste zender vertoond.
Maar hij moest wel opschieten, want hij was daarna nog nodig bij Lebbis en Janssen.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Nu de HH, maar lijkt een lachmachine soms
Koefnoen was wel aardig op sommige punten, Lebbis en Jansen heb ik weggezapt en niet meer naar gekeken. Dat was echt niet leuk . . .quote:
Dan zat ik praktisch naast jequote:Op maandag 1 januari 2007 15:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de show eergisteren live gezien én gisteren op TV en ik vond 'm erg leuk!
Najib Amhali: omdat dat geen verbetering is. "Ik ging naar de bakker, ik heb niks gestolen hoor. AHHAAHAH "quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef benenjerryijs het volgende:
viel tegen... waarom doet najib amhali of theo maassen niet een keer de oudejaarsconference..!!
Breda, hoofdstad van de anti-humor.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik zit nooit alleen hoor, is hier in breda altijd uitverkocht en snel ook
Laat maar, ik zie het al.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef IV_Xample het volgende:
hoezo dat dan?
ach waar maak ik me woorden aan vuil, zolang ik plezier heb is het goed....rest kan me niet zo boeien
sorry
quote:Geslacht: Vrouw
Ik kan er niks aan doen, maar als iemand zoiets zegt, moet ik ook altijd even kijken naar het geslacht.quote:
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef JelleS het volgende:
Opzich soms best grappig, jammer dat hij het iq van een baksteen heeft. Gelukkig voor hem het grootste deel van zijn publiek ook.
Ik citeer:quote:Op maandag 1 januari 2007 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:15 schreef Catch22- het volgende:
ik trek zijn scheelheid heel slecht. Zijn grappen zijn ook niet hoogstaand. Hij is duidelijk van de imitatiegeneratie.. Beetje Maassen nadoen, beetje Teeuwen erbij en klaar.
zo werkt het dus niet
Geen imitatie maar wel dezelfde soort grappen (qua grofheid) proberen te maken terwijl ze bij zijn persoontje niet echt aanslaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Niet geniaal maar wel leuk!! Hulde voor Guido Weijers!!
geen imitatie gezien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Er keken 1,2 miljoen naar Guido, maar of ze t waardeerden of wegzapten weet je niet. Hij had gewoon teveel belegen grappenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
Inderdaad, ik vond het tenenkrommend slechtquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Bombardier het volgende:
Wat heeft deze gozer een goedkope humor zeg. Niveau "kantoorgrappen" wordt nauwelijks ontstegen.
Jij snapt het duidelijk níét.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
Ik vond alledrie om te huilenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Die gast is best leuk.
Of iig beter dan Koefnoen en L&J.![]()
oh ja, hoe verzin je het....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:54 schreef DCNY het volgende:
Vond m over Steve wel goed. NIet dat van dat ie door een vis vermoord is, maar.... "is die man dan nooit uitverbaasd??"![]()
Of; "wie komt er maandag op kantoor en roept; SOOOOOOOOOOOWWW PÒÒÒST !!!! "
Schiitterend toch??
Schop, mét goede kaartjes voor 13 dec.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik heb er smakelijk om gelachen en mooi dat niet iedereen het leuk vond, dan heb ik bij zijn volgende show weer goede kaartjes
hahaha dat vind ik ook altijd ja...genoeg anderen die hem wel leuk vindenquote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef ivetje het volgende:
Hier dan nog even een naschop met kaartjes voor 5 December in Tilburg
Toch vreemd dat blijkbaar iedereen hem slecht vind, maar z'n shows altijd uitverkocht zijn
Ben benieuwd of degene die op het 1e balkon dacht dat ie naar beneden mocht hier ook is....quote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef ivetje het volgende:
Nog iemand die in Tilburg is geweest toevallig?? Ik was nl. degene die vanaf het 2e balkon op de 1e rij mocht komen zitten
Dat IS Guido Weijers.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Beverwijk naar z'n tryout van de oudejaarsshow 2008 geweest.
Waren soms wel een paar grappige stukjes bij. Verder vrij flauw en voorspelbaar soms.
Hij moet duidelijk nog wat schaven aan deze voorstelling.
SBS6 humor is hoe hart van Nederland zich verhoudt tot het NOS nieuws.quote:
Maar Guido(quote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
SBS6 humor is hoe hart van Nederland zich verhoudt tot het NOS nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
Precies wat een Jan-Jaap of een Dolf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel grappig zijnquote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef idsme het volgende:
[..]
Ben benieuwd of degene die op het 1e balkon dacht dat ie naar beneden mocht hier ook is....
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:Ik ga ervan uit dat ie dat durft. Dat zou ik anders wel slap vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat was tamelijk gênant ja. Hij had het namelijk niet over de nationaliteit van Aboutaleb, dat dácht het publiek. Hij had het over politici. Echt te triest voor woorden, dat was echt een dieptepuntje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het meest triest vond ik nog dat Guido Weijers op applaus uit de zaal kon rekenen toen hij over de nationaliteit van Aboutaleb begon.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het meest triest vond ik nog dat Guido Weijers op applaus uit de zaal kon rekenen toen hij over de nationaliteit van Aboutaleb begon.
ik vond jan jaap juist geweldig, zette je aan tot denken. kijk nu ook guido en heb wel geglimlacht. youp opgenomen en gekeken en was ook prima (alleen die carnavalskraker vond ik niet echt geweldig)quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:13 schreef manny het volgende:
matige wegkijk - zap - kroeg-grappen van meneer Weijers. Jammer dat er momenteel niet echt een knaller is op dit gebied. Youp viel ook tegen, en Jan Jaap viel vorig jaar (voor mij) door de mand met zijn show.
Dat vond ik een goede grapquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:10 schreef Poepoog het volgende:
Hij beweert dat ie 80 minuten grappen heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:44 schreef Cee het volgende:
Ik kon er niet langer dan 8 minuten naar kijken. Ik viel er bij het gedeelte over Aboutaleb in. Mijn God dat publiek dat ging klappen en je zag hem meteen in de verdediging schieten "NEE!" Toen bouwde hij op naar de grap, toen kwam de clou () en je hoorde het publiek denken "Goh ik had het leuker gevonden als je het toch over allochtonen had gehad."
Om maar op zijn niveau te concluderen: ik heb niet dubbel gekekenlegen.
Idd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:10 schreef Poepoog het volgende:
Hij beweert dat ie 80 minuten grappen heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Usenet...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef ASroma het volgende:
nog ergens terug te zien? niks van meegekregen namelijk...
Jij snapt het idee van een oudejaarsconference niet? Het gaat er toch om dat ie het jaar ff doorneemt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef PDOA het volgende:
Gewoon een beetje het nieuws van afgelopen jaar herhalen met wat domme grappen er doorheen.
Leger des Heilsquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Trafasi het volgende:
ik wil dat pak hebben!!
[ afbeelding ]
Wie weet waar ik deze eventueel zou kunnen bemachtigen?
Ja, maar bij hem zit er geen enkele lijn in zijn programma. Je snapt het idee van cabaret niet? Er zit heel vaak een lijn, draad of iig een verhaal in. Dit was gewoon:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Jij snapt het idee van een oudejaarsconference niet? Het gaat er toch om dat ie het jaar ff doorneemt.
Die van die mug haalt hij trouwens wee aan naar aanleiding van een grap uit éen andere show van hem. Die snap je dus als je die ook gezien hebt. Verder vond ik hem wel leuk (en lekker)En blijkbaar weer genoeg mensen met mij, want hij is goed bekeken en z'n shows zijn nog steeds altijd uitverkocht. Maar goed, je mag hier natuurlijk niet zeggen dat ie leuk is want dat is politiek incorrect. En dan ben je SBS6 volk...
Dat pak is overigens speciaal gemaakt ga ik vanuit. Tijdens de try-out had hij een pak met barok-motief aan. Ook heel tof. Maar volgens mij worden al die pakken van em speciaal voor hem gemaakt
Dan zal de lijn wel geweest zijn dat die er niet in zatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem zit er geen enkele lijn in zijn programma. Je snapt het idee van cabaret niet? Er zit heel vaak een lijn, draad of iig een verhaal in. Dit was gewoon:
Tom cruise - scientology - rukbunker
Vogelaar - T9 - Uniekaas
King of Pop - Michael Jackson - huid ontbinden
Zo ENORM niet grappig en geen enkele lijn erin. Twas BAM BAM BAM
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:10 schreef PDOA het volgende:
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/#jimmy
Moet dit een vergelijking zijn tussen 2 grappen? Want wat mij betreft staan hier echt 2 totaal andere dingenquote:Maar natuurlijk is het niet allemaal gejat van Jimmy Carr; sommige grappen zijn van amerikanen of komen uit een boekje zoals "Viz's profanisaurus":
Als je bij een dikke vrouw, echt een dikke vrouw aan haar … ja… aan haar … haar (beeld iets uit, maar bedoelt gewoon vagina) voelt, dat is net alsof je een paard een suikerklontje voert
Materiaal waar we de oorsprong nog niet van kennen, maar door buitenlandse comedians al zijn toegeschreven aan amerikaanse artiesten is (in het engels):
last year an American man was fucked to death by a horse. How do you tell this to his wife, and how is the obituary
Nee, dat geloof ik niet. Bert, Youp en Freek zijn authentiek. Hebben een totaal andere stijl.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
[..]
Moet dit een vergelijking zijn tussen 2 grappen? Want wat mij betreft staan hier echt 2 totaal andere dingenZowiezo, op deze manier kan je geen enkele grap meer aan jezelf toewijzen want alle grappen zijn vast al een keer ergens gemaakt. Gezeik ook altijd hierover. Najib Amhali doet hetzelfde, maar daar hoor je niemand over. En die had nog wel de grootste bek over toen dit uitkwam over Guido! Ga daar zelf maar eens staan en ben 100% origineel, denk niet dat je dat lukt namelijk. Maar goed, ze hebben jammer genoeg Guido altijd al moeten hebben en dat zal ook altijd wel zo blijven. Als we wat dieper zouden zoeken, komen we dit soort dingen ook vast nog wel van Youp, Freek, Bert, Jochem en weet ik het wie allemaal nog tegen. Maar dat doet jammer genoeg niemand. En inmiddels weten we het wel...
Ja, en hoeveel mensen hoor je daarover nu nog? Bij elke show van Guido wordt die ene site weer aangekaart. We weten het nu allemaal wel. Er zijn gewoon een aantal mensen die de pik hebben op Guido en wat ie ook doet, daar komt ie niet meer vanaf. En dat vind ik gewoon sneu.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef PDOA het volgende:
Trouwens, ik kan me recentelijk nog een aantal topics herinneren op GeenStijlwaar Najib ook werd beschuldigd van grappenjatterij, dus niet lullen dat je er niemand over hoort.
Maar ondertussen kijken er wel 1,9 miljoen mensen naar em. Da's zeker ook omdat we hem allemaal niet grappig vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef PDOA het volgende:
Wellicht omdat 'ie gewoon niet echt grappig is? Heeft niet meteen te maken met 'de pik hebben op...'.
Ik kan bevestigen dat dit niet zo is. Humor is een kwestie van smaak, niet van mate van intelligentie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Sjaeck het volgende:
Ik neem aan dat die vele mensen die dit kijken humor hebben in de trant van "Hé hij kijkt scheel, bwahahaha!".
Mooi, dan zit je ook bij de telling van de kijkcijfersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef On het volgende:
Na die grap over Uniekaas zapte ik weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |