hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:15 schreef Catch22- het volgende:
ik trek zijn scheelheid heel slecht. Zijn grappen zijn ook niet hoogstaand. Hij is duidelijk van de imitatiegeneratie.. Beetje Maassen nadoen, beetje Teeuwen erbij en klaar.
zo werkt het dus niet
Geen imitatie maar wel dezelfde soort grappen (qua grofheid) proberen te maken terwijl ze bij zijn persoontje niet echt aanslaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Niet geniaal maar wel leuk!! Hulde voor Guido Weijers!!
geen imitatie gezien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Er keken 1,2 miljoen naar Guido, maar of ze t waardeerden of wegzapten weet je niet. Hij had gewoon teveel belegen grappenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
Inderdaad, ik vond het tenenkrommend slechtquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Bombardier het volgende:
Wat heeft deze gozer een goedkope humor zeg. Niveau "kantoorgrappen" wordt nauwelijks ontstegen.
Jij snapt het duidelijk níét.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
Ik vond alledrie om te huilenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Die gast is best leuk.
Of iig beter dan Koefnoen en L&J.![]()
oh ja, hoe verzin je het....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:54 schreef DCNY het volgende:
Vond m over Steve wel goed. NIet dat van dat ie door een vis vermoord is, maar.... "is die man dan nooit uitverbaasd??"![]()
Of; "wie komt er maandag op kantoor en roept; SOOOOOOOOOOOWWW PÒÒÒST !!!! "
Schiitterend toch??
Schop, mét goede kaartjes voor 13 dec.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik heb er smakelijk om gelachen en mooi dat niet iedereen het leuk vond, dan heb ik bij zijn volgende show weer goede kaartjes
hahaha dat vind ik ook altijd ja...genoeg anderen die hem wel leuk vindenquote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef ivetje het volgende:
Hier dan nog even een naschop met kaartjes voor 5 December in Tilburg
Toch vreemd dat blijkbaar iedereen hem slecht vind, maar z'n shows altijd uitverkocht zijn
Ben benieuwd of degene die op het 1e balkon dacht dat ie naar beneden mocht hier ook is....quote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef ivetje het volgende:
Nog iemand die in Tilburg is geweest toevallig?? Ik was nl. degene die vanaf het 2e balkon op de 1e rij mocht komen zitten
Dat IS Guido Weijers.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Beverwijk naar z'n tryout van de oudejaarsshow 2008 geweest.
Waren soms wel een paar grappige stukjes bij. Verder vrij flauw en voorspelbaar soms.
Hij moet duidelijk nog wat schaven aan deze voorstelling.
SBS6 humor is hoe hart van Nederland zich verhoudt tot het NOS nieuws.quote:
Maar Guido(quote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
SBS6 humor is hoe hart van Nederland zich verhoudt tot het NOS nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
Precies wat een Jan-Jaap of een Dolf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel grappig zijnquote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef idsme het volgende:
[..]
Ben benieuwd of degene die op het 1e balkon dacht dat ie naar beneden mocht hier ook is....
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:Ik ga ervan uit dat ie dat durft. Dat zou ik anders wel slap vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat was tamelijk gênant ja. Hij had het namelijk niet over de nationaliteit van Aboutaleb, dat dácht het publiek. Hij had het over politici. Echt te triest voor woorden, dat was echt een dieptepuntje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het meest triest vond ik nog dat Guido Weijers op applaus uit de zaal kon rekenen toen hij over de nationaliteit van Aboutaleb begon.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het meest triest vond ik nog dat Guido Weijers op applaus uit de zaal kon rekenen toen hij over de nationaliteit van Aboutaleb begon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |