quote:Op zondag 31 december 2006 04:55 schreef ThunderChild het volgende:
Dan maak ik 'm dan maar vol, kan de rest morgen met eenvers topicje beginnen . . .![]()
![]()
... en een uur dichter bij het einde . . .quote:Op zondag 31 december 2006 04:58 schreef Thieske het volgende:
En weer een uur verder....
Deze was eerder open dan dat die andere dicht was . . .quote:Op zondag 31 december 2006 05:58 schreef tong80 het volgende:
Waarom oprenen jullie hem niet eerder ?
Helemaal eensch.quote:Op zondag 31 december 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Zo laatste dagje is meteen de heerlijkste dag van allemaal om te luisteren..
There must be some kind of way out of herequote:Op zondag 31 december 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Helemaal eensch.
Gewekt met Wat een goeie wekker, Jimi Hendrix![]()
![]()
Jaja, ik zal in beide handen drank dragen zodat ik recht blijf staanquote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Denken we allemaal aan onze balansdagen?.
Ik heb die van 2006 achter de rug.quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
En terecht, één van die vetbollen per dag is ruim voldoende vor 5 balansdagenquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben oliebollen besteld.. Gaat van de carnavals-vereniging uit en ze komen dat thuis brengen lekker warm ook nogquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
Uuhh, het is tien uur 's ochtend, hoeveel denk je er vandaag in te nemen ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en ik ga nu lekker wat oliebollen tot me nemen. Twan is even een paar uurtjes weg, dus lekker even rustig/ongestoord luisteren.
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
Ik doe niet aan oliebolen, geef mij maar appelbeginets en champagne en ik overleef vandaag vannacht wel..
Jawel. Pijlen en knallertsquote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?
Wat zul jij vrolijk worden / zijn vanavond.quote:Op zondag 31 december 2006 10:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh, dan ga ik maar vast aan het bier.
IK kan ook geen andere connectie bedenkenquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Band zonder name ?
Veelquote:Op zondag 31 december 2006 10:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Uuhh, het is tien uur 's ochtend, hoeveel denk je er vandaag in te nemen ?
neej int liedje zit ee dubbele bodem bedoelk, die metaforen enzo van de woestijn en the horse run freequote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Band zonder name ?
Wie denk jequote:Op zondag 31 december 2006 10:29 schreef nipeng het volgende:
Wie had het over bier?![]()
Ik hoor Keane ofzo en krijg zin in iets benevelends.
3:58 goeiemorgenquote:Op zondag 31 december 2006 10:31 schreef peaceman het volgende:
Benieuwd of ze de 15 minuten versie draaien....
Goede morgen
Tja Nipeng, hoe hoger we komen, hoe meer je je gaat ergeren aan dit soort onrecht! (en dan moet het ergste nog komen)quote:
Dit is gewoon heiligenschennis!quote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godgloeiende kutzooi!!!!!!!!!!!!!
En zelfs die kunnen ze nog voortijdig wegdraaienquote:
Bier op ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godgloeiende kutzooi!!!!!!!!!!!!!
Die bestaat niet!quote:
Dr is een radio edit van het nummerquote:
Wie dat ooit bedacht heeft... het beste van het nummer moest nog komen....quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dr is een radio edit van het nummer
Dat is redelijk onmogelijk te noemen op dit moment, mijn huis lijkt wel een drankenmagazijn op mijn werkquote:
Is toch niets mis mee als jij dat mooi vindt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind deze van Acda & De Munnik best mooi.
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Wat is voor jou jeugd?quote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Ik zal mijn achterkleinkinderen eens vragenquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
Geestelijk gezien tel ik dus nog meequote:
Kut ik ben oud...quote:
Dat ging over She van Charlesquote:Op zondag 31 december 2006 10:43 schreef PeRi het volgende:
Over welk numer gaat het nou?
*jeugd is.
Ah, nou ik vind het een prachtig nummer, vreselijk emotioneel en het is echt nog lekkere muziek ook.quote:
Kun je nagaan, als je wat op hebt, rode libanon destijdsquote:Op zondag 31 december 2006 10:48 schreef I_doubt het volgende:
Dit vind ik een heerlijk stemmetje, een heerlijk liedje (en dat zonder bier en wijn en champagne)
Ow dan ben ik geen jeugd meerquote:
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ookquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
je bent net zo jong als je je voelt, het is maar een classificatie. Als 54-jarige op een jongerenform kan ik het wetenquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
Ik zeg altijd dat ik me 18 voelquote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ook
Bedoel jij niet andersom?quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
Cockney Rebel doet me aan Bright Eyes denken.
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit is ook mooi![]()
ik ben veel te laat geboren
I_doubt ik ben geen 40+ maar 30+
Als in een artiest van nu hè, ik weet ook wel dat Cockney Rebel er eerder was.quote:
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taartquote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???quote:Op zondag 31 december 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taart
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??quote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??
We gaan allemaal zoeken..quote:Op zondag 31 december 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .
quote:Op zondag 31 december 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taart
Als een stem in de woestijn, zo roept mijn hobby.quote:Op zondag 31 december 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Roept je hobby weer?
Maar je ziet er schattig uit!quote:
Er schattig uitzien en schattig zijn, zijn helaas 2 verschillende dingen....quote:Op zondag 31 december 2006 11:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar je ziet er schattig uit!
Echt waar.
En diegenen die dat ontkennen proppen we een oliebol achter in de strot![]()
In Diaan73's geval niet!quote:Op zondag 31 december 2006 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er schattig uitzien en schattig zijn, zijn helaas 2 verschillende dingen....
Pas op!!! Peaceman staat er ook in!!quote:Op zondag 31 december 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .
Dat zei ik ook niet...quote:
Ben je bang dat ik fanmail ga krijgen ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pas op!!! Peaceman staat er ook in!!
leuke foto'squote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??
Nee ik wil voorkomen dat ze van je schrikkenquote:Op zondag 31 december 2006 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik fanmail ga krijgen ofzo?
thnxquote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef zoom het volgende:
[..]
leuke foto's![]()
pik weer een stukje top 2000 mee![]()
Ja en nee.quote:Op zondag 31 december 2006 11:16 schreef nipeng het volgende:
Dat was mooi (Blackbird).
Dit is ook mooi (Falco)
Het was een echte?quote:Op zondag 31 december 2006 11:20 schreef peaceman het volgende:
Die nieuwslezer is ontslagen door dit nummer....
iddquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
Hmm Radio 2 heeft er wel een handje van om de intro's en outro's te verneuken zeg....
Maar ze is alweer flink gekelderd in de lijst. Katie Melulja. Dat scheelt.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef peaceman het volgende:
Het uur sluit wel dramatisch af... als ik zo vrij mag zijn....
Ja was wel zo.... ach hij heeft dan zijn baan verloren, maar gaat wel mee in de eeuwigheid door zijn plaats in de annalen van de popmuziek.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was een echte?
Wist niet dat het een echte was
Dat geeft idd een heeeeeeeeel klein beetje troost, maar de radio gaat wel uit!quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ze is alweer flink gekelderd in de lijst. Katie Melulja. Dat scheelt.
Daar zijn ze dan ook nog niet aan begonnen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
idd![]()
Dat je zoiets doet bij de nummers 2000 tot en met 1000, ok, maar toch niet bij de top 100 nummers. Beetje jammer.
Da's ook wat waardquote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja was wel zo.... ach hij heeft dan zijn baan verloren, maar gaat wel mee in de eeuwigheid door zijn plaats in de annalen van de popmuziek.
En daar woon ik dan mee samen...quote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef peaceman het volgende:
Sla d'r op Ike! Zingen kreng!
quote:Op zondag 31 december 2006 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar woon ik dan mee samen...voor iemand die zich peaceman noemt, ben je wel erg agressief..
![]()
Peter Maffay.... klassiekerquote:Op zondag 31 december 2006 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even kijken of ik 10 min. kan gaan douchen...U2, Peter Maffay, Abba & Katie Melua....tijd zat om te douchen
Ik ben in Glanerbrug vannacht. Waar hang jij uit rond die tijd?quote:Op zondag 31 december 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
Neleos... kom je vannacht nog langs?
Thuisquote:Op zondag 31 december 2006 11:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben in Glanerbrug vannacht. Waar hang jij uit rond die tijd?
Kronenburg park is ook overrated!quote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Op Blof en Anouk na is het wel een mooi uurtje hoor![]()
mwah 1 keer aan het begin en 1 keer aan het eind van het uur. daar valt mee te leven.quote:
Nee hoor, het valt niet mee!quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
mwah 1 keer aan het begin en 1 keer aan het eind van het uur. daar valt mee te leven.
quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef CoJackso het volgende:
Toch echt wel een top10 nummer, Like a Rolling Stone.
Eigenlijk wel teveel hoor. Valt me op dat Blof er wel heeeeeel (te) vaak instaat...quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
mwah 1 keer aan het begin en 1 keer aan het eind van het uur. daar valt mee te leven.
Och, Marco Borsato staat op 17quote:Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel teveel hoor. Valt me op dat Blof er wel heeeeeel (te) vaak instaat...
That's my girl...quote:Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel teveel hoor. Valt me op dat Blof er wel heeeeeel (te) vaak instaat...
Valt me nog mee eigenlijk. Het is aan mij niet besteed, maar ja... doe je niets aan.quote:
Dat wordt hem dan niet denk ik. Tegen de tijd dat ik weer in de buurt ben is het waarschijnlijk vrij laat. En dan ga ik geen goede eerste indruk meer maken ben ik bangquote:
En dan zullen wij ook wel pitten.... de kleine zal nl wel vroeg zijn morgenochtendquote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet denk ik. Tegen de tijd dat ik weer in de buurt ben is het waarschijnlijk vrij laat. En dan ga ik geen goede eerste indruk meer maken ben ik bang![]()
Misschien ben ik dan wel weer wakker omdat Twan wakker isquote:Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet denk ik. Tegen de tijd dat ik weer in de buurt ben is het waarschijnlijk vrij laat. En dan ga ik geen goede eerste indruk meer maken ben ik bang![]()
Ach je hebt altijd mij nogquote:Op zondag 31 december 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:
Mijn God... ik bedenk me ineens, wat moeten we in vredesnaam gaan doen als die top 2000 voorbij is? Daar gaat m'n leven....![]()
Dan moet je weer vervelende platen gaan draaien van The Smiths, Joy Division en Jeff Buckley enzo.quote:Op zondag 31 december 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:
Mijn God... ik bedenk me ineens, wat moeten we in vredesnaam gaan doen als die top 2000 voorbij is? Daar gaat m'n leven....![]()
Ik weet t al... De hele dag luisteren naar The Smiths, Pearl Jam, Joy Division, Radiohead en Jeff Buckley... Onder het mom: het nieuwe jaar vrolijk beginnenquote:Op zondag 31 december 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 31 december 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet t al... De hele dag luisteren naar The Smiths, Pearl Jam, Joy Division, Radiohead en Jeff Buckley... Onder het mom: het nieuwe jaar vrolijk beginnen
![]()
nee hoor, ik vind dit absoluut geen slecht nummerquote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ben dus echt de enige die dit wel leuk vind
Maar ja, ze is dan ook wel heel erg lekker en leuk
En lesbisch...quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zij trad paar jaar geleden op het NSJ op, heb een deel van dat concert kunnnen meepikken tijdens werk, echt supermooiquote:Op zondag 31 december 2006 11:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind dit absoluut geen slecht nummer
stiekum vindt ik sommige nummers wel goed, bv Spiders Webquote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze is lekker gezakt met haar nummer
Komt van News of the Worldquote:
Ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef Innuendo het volgende:
Yeuh Queen zit weer in 't volgende uur. Ik blijf effe
8 klasse nummers. Opvallend dat de 3 slechte nummers net de 3 nederlandstaligen zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef Radjesh het volgende:
Supertramp - Fool's overture (1977)
Bløf - Harder dan ik hebben kan (1999)
Alphaville - Forever young (1984)
Frank Boeijen Groep - Kronenburg park (Ga die wereld uit) (1985)
Queen - Somebody to love (1976)
Anouk - Nobody’s wife (1997)
Al Stewart - Year of the cat (1977)
Prince & the Revolution - Purple rain (1984)
David Bowie - Heroes (1977)
Black Sabbath - Paranoid (1970)
Bløf - Aan de kust (1998)
Innendo staat op 393quote:Op zondag 31 december 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook
Innuendo zal wel weer veel te laag staan... en Show must go on ook.
Ik dacht eerst dat ik hem niet kendequote:Op zondag 31 december 2006 12:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fool's Overture..mooie van Supertramp
Dat heet dan toch 'hoger' ?quote:Op zondag 31 december 2006 12:12 schreef MuadDib het volgende:
Heroes op 125? Die had ik veel lager verwacht, top 50 ofzo.
je begrijpt wat ik bedoel toch?quote:
Stond Innuendo er vorig jaar niet eens in??? Dat kan ik me niet voorstellen. Ik weet nog dat de plaat net uit kwam en hoe Frits Spits uit z'n dak ging. En het stond er vorig jaar niet eens in???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |