quote:Op zondag 31 december 2006 04:55 schreef ThunderChild het volgende:
Dan maak ik 'm dan maar vol, kan de rest morgen met eenvers topicje beginnen . . .![]()
![]()
... en een uur dichter bij het einde . . .quote:Op zondag 31 december 2006 04:58 schreef Thieske het volgende:
En weer een uur verder....
Deze was eerder open dan dat die andere dicht was . . .quote:Op zondag 31 december 2006 05:58 schreef tong80 het volgende:
Waarom oprenen jullie hem niet eerder ?
Helemaal eensch.quote:Op zondag 31 december 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Zo laatste dagje is meteen de heerlijkste dag van allemaal om te luisteren..
There must be some kind of way out of herequote:Op zondag 31 december 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Helemaal eensch.
Gewekt met Wat een goeie wekker, Jimi Hendrix![]()
![]()
Jaja, ik zal in beide handen drank dragen zodat ik recht blijf staanquote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Denken we allemaal aan onze balansdagen?.
Ik heb die van 2006 achter de rug.quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
En terecht, één van die vetbollen per dag is ruim voldoende vor 5 balansdagenquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
quote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben oliebollen besteld.. Gaat van de carnavals-vereniging uit en ze komen dat thuis brengen lekker warm ook nogquote:Op zondag 31 december 2006 10:03 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet vandaag nog oliebollen scoren omdat de moed mij in de schoenen zinkt als ik het zelf moet gaan bakken. Een bepaald soort onbekende luiheid
Uuhh, het is tien uur 's ochtend, hoeveel denk je er vandaag in te nemen ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
en ik ga nu lekker wat oliebollen tot me nemen. Twan is even een paar uurtjes weg, dus lekker even rustig/ongestoord luisteren.
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
Ik doe niet aan oliebolen, geef mij maar appelbeginets en champagne en ik overleef vandaag vannacht wel..
Jawel. Pijlen en knallertsquote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt geen extra zwaar vuurwerk gekocht ?
Wat zul jij vrolijk worden / zijn vanavond.quote:Op zondag 31 december 2006 10:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh, dan ga ik maar vast aan het bier.
IK kan ook geen andere connectie bedenkenquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Band zonder name ?
Veelquote:Op zondag 31 december 2006 10:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Uuhh, het is tien uur 's ochtend, hoeveel denk je er vandaag in te nemen ?
neej int liedje zit ee dubbele bodem bedoelk, die metaforen enzo van de woestijn en the horse run freequote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Band zonder name ?
Wie denk jequote:Op zondag 31 december 2006 10:29 schreef nipeng het volgende:
Wie had het over bier?![]()
Ik hoor Keane ofzo en krijg zin in iets benevelends.
3:58 goeiemorgenquote:Op zondag 31 december 2006 10:31 schreef peaceman het volgende:
Benieuwd of ze de 15 minuten versie draaien....
Goede morgen
Tja Nipeng, hoe hoger we komen, hoe meer je je gaat ergeren aan dit soort onrecht! (en dan moet het ergste nog komen)quote:
Dit is gewoon heiligenschennis!quote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godgloeiende kutzooi!!!!!!!!!!!!!
En zelfs die kunnen ze nog voortijdig wegdraaienquote:
Bier op ?quote:Op zondag 31 december 2006 10:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godgloeiende kutzooi!!!!!!!!!!!!!
Die bestaat niet!quote:
Dr is een radio edit van het nummerquote:
Wie dat ooit bedacht heeft... het beste van het nummer moest nog komen....quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dr is een radio edit van het nummer
Dat is redelijk onmogelijk te noemen op dit moment, mijn huis lijkt wel een drankenmagazijn op mijn werkquote:
Is toch niets mis mee als jij dat mooi vindt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind deze van Acda & De Munnik best mooi.
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |