Die groene grafieken zijn gewoon normale grafieken.. En staat tekst bij van wat wat is, tel de dagen door vanaf nu (y) naar where ever..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef N.icka het volgende:
Ik snap geen bal van je posts , kan je ze niet verduidelijken voor degene die niks van die grafiekjes snappen. Is de kans op sneeuw groot of nihil?
Die paar centimeter, waar wil jij je sneeuwschuiver voor gebruiken dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef -skippybal- het volgende:
OMG, ,OMG!!111! Check die sneeuwkansen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Pak de sneeuwschuivers maar alvast!!
Plaatje rechtsonder die pieken.. sneeuwkansquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef N.icka het volgende:
Ik snap geen bal van je posts , kan je ze niet verduidelijken voor degene die niks van die grafiekjes snappen. Is de kans op sneeuw groot of nihil?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef N.icka het volgende:
Daar is ook in DE een mooi topic voorquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef Nolius het volgende:
Ik gok nihil
Maar inderdaad, ik snap de grafiekjes ook niet allemaal.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:00 schreef Drugshond het volgende:
Bedankt voor die mooie bloemen en zo.
Om het aantal [SC]-topics niet uit de hand te laten lopen hebben we nu 2 topics die we hiervoor kunnen gebruiken.De atmosfeer staat op ontploffen #184 Woei!
ofDoe hier boos tegen het weer : Zeik/Klaag topic. (voor mensen met Gilles de la Tourette neigingen )
tja, het blijft lastig natuurlijk. het onderwerp waar vaak het meest over gepraat wordt ontaardt natuurlijk vrij rap in sc.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef addie het volgende:
Ik wil sneeuw
Hoef nu toch nauwelijks meer te rijden
Overigens is dit topic gebombardeerd tot SC topic geloof ik
[..]
Hiero 40 minuten geleden ook harde wind uit het niets, vaagquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier een uurtje geleden ineens harde wind.
Het is meer een slechte zomer, zeg maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 05:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is nog geen winter he?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er kansen zijn dat dat vieze Azorending optieft en het hoog zich naar boven wil uitbreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |