Hahahhahaquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
Ik zelf niet, enkel straks misschien in de finale ofzo.
quote:Melanie: Geweldig dat je op mij stemt! Blijf je mij steunen? Dan zie je mij volgende week weer.
Jij past denk ik goed in dit topic: Het grote X-Factor doorgestoken kaart topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef purmernoord het volgende:
ik stem nooit bji tv programma's, doe ook nooit mee met lullige spelletjes, of ander sms gedoe. Het is allemaal geldklopperij, je wint nooit wat en vaak is alles al van te voren bekend.. Het is dus enkel en alleen bedoeld om zoveel mogelijk geld van je los te krijgen. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen daar in trapppen. Kinderen misschien, maar volwassenen? Wees eens verstandig?
Kom maar met bewijzen of ga anders heel snel naar SCH's topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef purmernoord het volgende:
vaak is alles al van te voren bekend..
Ontvangen berichten van SMS-diensten (reversed billing) gaan volgens mij nooit van je bundel af, dus controleer dit eerstquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef SpecialGuest het volgende:
Als je veel sms-tegoed overhebt is het wel erg verleidelijk!![]()
Dit word in rekening gebracht, bovenop je bundel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:30 schreef soylent het volgende:
[..]
Ontvangen berichten van SMS-diensten (reversed billing) gaan volgens mij nooit van je bundel af, dus controleer dit eerst![]()
Oh fuck.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:30 schreef soylent het volgende:
[..]
Ontvangen berichten van SMS-diensten (reversed billing) gaan volgens mij nooit van je bundel af, dus controleer dit eerst![]()
Ach ja. Ik heb ook gestemdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Oh fuck.Is voor het eerst sinds ik een abonnement heb dat ik dit doe.
Ach ja.
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stem niet bij dit doort programma's.
ok alleen bij raffaela tijdens de finalequote:
Dus jij 6x en je vriend 3xquote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Hapertje het volgende:
In dit huis is 9x gestemd voor Dorine!
Ik 3x, mijn vriend 3x en de hond 3x!![]()
Dus dankzij jou zitten we met dat mens opgescheeptquote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voor de wildcard gestemd, op Dorine.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dankzij jou zitten we met dat mens opgescheept?
moet ik nog vragen op wiequote:
Hoeveel stemmen heb je Melanie gegeven?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ga voorlopig niet meer stemmen. In de finale misschien weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |