Nee, ik heb er nog nooit naast gezetenquote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Here we go again. Zat je er vorig jaar niet zo gigantisch naast?
Die moet ik even quotenquote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dacht dat ik al gedaan had - ze twijfelen nog of hij mee moet naar de laatste 4. Ik denk dat hij er over 2 of 3 weken uitgaat.
quote:Op zondag 5 november 2006 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit welke letters bestaat het vuurwerk?
Dat weten ze nu nog niet.quote:Op zondag 5 november 2006 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit welke letters bestaat het vuurwerk?
Ze heeft ook meer gedaan dan getrokken, anders was ze niet zwanger geraakt.quote:Op zondag 5 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou het ging me meer om de eerste, SCH
quote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft ook meer gedaan dan getrokken, anders was ze niet zwanger geraakt.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft ook meer gedaan dan getrokken, anders was ze niet zwanger geraakt.
Dat gaat natuurlijk ook gebeuren, geen twijfel over.quote:Op maandag 6 november 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
De finale zal waarschijnlijk (gezien het feit dat ze met 10 beginnen en er 8 uitzendingen zijn) tussen drie acts gaan. Het is wel heel aanlokkelijk voor de productie om uit elke categorie 1 act over te laten blijven, wel zo spannend.
Alsof die stemmen er zoveel toe doen?quote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe willen ze dat gaan sturen dan? Gewoon stemmen weglaten/erbij optellen?
Ik weet het niet. Jij wel?quote:Op maandag 6 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof die stemmen er zoveel toe doen?
Zo 2002 gedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |