Dan niet, ik heb geen zin in weer zo'n topicquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Geloof je wat anderen je vertellen of zuig je dit allemaal uit je dikke duim?
Ik vraag me gewoon af hoe je aan die informatie komt. En als je me dat niet kunt vertellen geloof ik je zowiezo niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet, ik heb geen zin in weer zo'n topic![]()
kom op.... WithMe was nog niet lid in die tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet, ik heb geen zin in weer zo'n topic![]()
Hmmm je moet de oude topics eens doorlopen...... maar geen idee waar die staanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe je aan de informatie komt. En als je me dat niet kunt vertellen geloof ik je zowiezo niet.
okay. het is een kwestie van geloven of niet en ik ga me niet weer verdedigen en die hele shit.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op.... WithMe was nog niet lid in die tijd
Verdedigen is wat anders dan verduidelijken waar je je op baseert.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
okay. het is een kwestie van geloven of niet en ik ga me niet weer verdedigen en die hele shit.
Je kunt die informatie blijkbaar niet verklaren dus we geloven je zowiezo niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
okay. het is een kwestie van geloven of niet en ik ga me niet weer verdedigen en die hele shit.
Dat heb ik in die oude topics uitgebreid gedaan, punt is dat als ik dat weer doe, er weer op gereageerd wordt en het hele verhaal weer van voren af aan begint.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verdedigen is wat anders dan verduidelijken waar je je op baseert.
We?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kunt die informatie blijkbaar niet verklaren dus we geloven je zowiezo niet.![]()
Dat kan ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kunt die informatie blijkbaar niet verklaren dus we geloven je zowiezo niet.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil het niet geloven. Maar ik ben zo'n twijfelaar die altijd nog wel twijfels heeft bij alles.
Er is voor beide kanten iets te pleiten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die hem wel geloven dan?
Ik weet niet waar de info vandaan komt, dus het kan waar zijn. Ik twijfel (wel heel erg, maar toch een twijfel).quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die hem wel geloven dan?
Doe het dan.quote:
Namens bijna iedereen hier. Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat er weinig mensen zijn die je zomaar geloven.quote:En u spreekt namens wie nog meer?
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind je het een verkeerde uitslag dan?
Helaas gaat je postgeschiedenis maar terug tot begin 2005.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik in die oude topics uitgebreid gedaan, punt is dat als ik dat weer doe, er weer op gereageerd wordt en het hele verhaal weer van voren af aan begint.
HUH WEquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er is gezegd dat de scenario's voor de uitslag uitgeschreven worden voor de show.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Tot nu toe loopt het goed maar het is het ingewikkeldst om de spanning vast te houden en zeker voor de laatste 4 of 5 de goede keuzes te maken zodat de opbouw naar de finale echt interessant wordt.
De favorietenrol van Floortje moet ook een beetje getemperd en daar zetten ze Serge voor in.
Ik heb het verhaal uit De Telegraaf, Story en AD nog wel voor je.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaas gaat je postgeschiedenis maar terug tot begin 2005.
Zou je misschien je verhaal nog eenmaail willen doen?
laten we zeggen..... stop met die stomme vragenquote:
Voor de show van die avond bedoel je? Dat is zo ja. Net als bij Big Brother.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is gezegd dat de scenario's voor de uitslag uitgeschreven worden voor de show.
Wat weet jij hiervan?
Betekend dat een finale tussen Serge en Floortje?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Tot nu toe loopt het goed maar het is het ingewikkeldst om de spanning vast te houden en zeker voor de laatste 4 of 5 de goede keuzes te maken zodat de opbouw naar de finale echt interessant wordt.
De favorietenrol van Floortje moet ook een beetje getemperd en daar zetten ze Serge voor in.
Gooi maar overquote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal uit De Telegraaf, Story en AD nog wel voor je.
Logisch dat je je bronnen wil beschermen. Maar snap je dat je met info komt die doordat het nog zeker 5 weken weg is een beetje lijkt op koffiedik kijken?quote:Kwestie van dicht bij de bron(nen) zitten. Die ik bescherm. Het blijft een kwestie van geloven of niet en het maakt me niet uit of mensen dat doen maar ik ga niet weer 8 topics volposten over die vraag. Straks komt schatje er nog bij![]()
![]()
Maar voor de kandidaten live optreden is dus al bij zeker 1 persoon bekend wie er uit gaat die avond?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de show van die avond bedoel je? Dat is zo ja. Net als bij Big Brother.
Dat is nog niet helemaal bekend maar wel een van de meest voorkomende scenarios. Ze zitten er een beetje mee dat ze vooraf hadden vastgesteld dat er een vrouw moest winnen maar het is nogal vervelend dat 1 vrouw nu zo overduidelijk favoriet is en ze zijn bang dat het dan wat aan spanning verliest.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Betekend dat een finale tussen Serge en Floortje?![]()
Voor 95 procent.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar voor de kandidaten live optreden is dus al bij zeker 1 persoon bekend wie er uit gaat die avond?
Die 5% is?quote:
Ja tuurlijk. Dat is het ook, het staat ook niet voor de volle honderd procent vast.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Logisch dat je je bronnen wil beschermen. Maar snap je dat je met info komt die doordat het nog zeker 5 weken weg is een beetje lijkt op koffiedik kijken?
wordt wel tijd dat er een vrouw gaat winnenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal bekend maar wel een van de meest voorkomende scenarios. Ze zitten er een beetje mee dat ze vooraf hadden vastgesteld dat er een vrouw moest winnen maar het is nogal vervelend dat 1 vrouw nu zo overduidelijk favoriet is en ze zijn bang dat het dan wat aan spanning verliest.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
Ik weet ook niet of ik SCH zou geloven trouwens.
Gekke dingen die gebeuren tijdens de uitzending - als iemand enorm door de mand valt of ze twijfelen nog een beetje tussen twee. Degene die er deze week en vorige week uitgingen waren inwisselbaar. Marescha zou er eigenlijk vorige week uit, weet niet waarom ze toen anders hebben besloten.quote:
Spreek je altijd over jezelf in derde persoon?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Dat is het ook, het staat ook niet voor de volle honderd procent vast.
Ik weet ook niet of ik SCH zou geloven trouwens.
Nee, maar ik bedoel als ik een andere user was en iemand als ACH dit zou zien posten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spreek je altijd over jezelf in derde persoon?
weet je ook wanneer ze aaron eruit tyfenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Gekke dingen die gebeuren tijdens de uitzending - als iemand enorm door de mand valt of ze twijfelen nog een beetje tussen twee. Degene die er deze week en vorige week uitgingen waren inwisselbaar. Marescha zou er eigenlijk vorige week uit, weet niet waarom ze toen anders hebben besloten.
Heeft de productie/jouw bronnen invloed op het jury commentaar?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal bekend maar wel een van de meest voorkomende scenarios. Ze zitten er een beetje mee dat ze vooraf hadden vastgesteld dat er een vrouw moest winnen maar het is nogal vervelend dat 1 vrouw nu zo overduidelijk favoriet is en ze zijn bang dat het dan wat aan spanning verliest.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel als ik een andere user was en iemand als ACH dit zou zien posten.
Reageer je nog op die leuke vraag, wat je van de uitslag zou vinden zoals ik die post.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat Raffaela erbij moet. Maar ik heb daar dus geen bewijs voor.
Ja doe maar, ik wel wel zien hoe je je er onderuit lult als blijkt dat het niet klopt.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Reageer je nog op die leuke vraag, wat je van de uitslag zou vinden zoals ik die post.
Yepquote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Word de jury gebruikt om bv i/d komende weken eventueel een 2e favoriet naar voren te schuiven?
Dat is een enorm discussiepunt, voorzover ik begrijp. Ze zijn zich er van bewust dat ze niet teveel moeten sjoemelen en de geloofwaardigheid hoog moeten houden.quote:Gister zagen we de tussenstanden. Was dat bewust en zoja hoe rijmt dit met jouw bericht dat ze het vervelend dat Floor zo als favo word bestempeld?
Dat mislukt nu toch wel een beetje.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep
[..]
Dat is een enorm discussiepunt, voorzover ik begrijp. Ze zijn zich er van bewust dat ze niet teveel moeten sjoemelen en de geloofwaardigheid hoog moeten houden.
Maar ze bevestigen gister dat Floortje bovenaan staat qua stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een enorm discussiepunt, voorzover ik begrijp. Ze zijn zich er van bewust dat ze niet teveel moeten sjoemelen en de geloofwaardigheid hoog moeten houden.
je bent op dreefquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ze bevestigen gister dat Floortje bovenaan staat qua stemmen.
Is dit echt zo en zoja, als ze willen dat Floortje word getemperd als favoriet waarom laten ze dit dan zien?
Tellen de publieksstemmen uberhaupt mee?
Ik ben geinteresseerd jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |