Nee, na 4 verschillende soorten antibiotica ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Donderdag a.s. krijg ik een aantal onderzoeken, in de hoop wat meer duidelijkheid over de aard van het probleem te krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]nog steeds niet over die blaasontsteking? Dat is wel erg vervelend...
Ik volleybal twee keer per week en ren/ hobbel een aantal keer per week (liefst elke dag) door het park. Wil ook gaan zwemmen
Wil je in 2007 weer gaan zwemmen of ook wat anders?
Daar hebben wij dus geen last vanquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus geen last van![]()
![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Spillebeentjes![]()
Benen en konten moeten vorm en volume hebben
Ik denk dat het voor de meeste mannen geldt hoorquote:
wow, doe je goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar momenteel heb ik een heel druk schema (2 studies en een baan...), dus moet nog even kijken hoe ik dit ga doen allemaal.
En toch denken de meeste jonge meisjes dat de mannen de anorexia look helemaal geweldig vinden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste mannen geldt hoor
Je hebt ook geen idee hoeveel meiden ik tegenkom die roepen dat ze een "vette reet" hebben en zich ervoor schamen. Een schande is hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch denken de meeste jonge meisjes dat de mannen de anorexia look helemaal geweldig vinden!![]()
Nee. Ik ben fotograaf. En alhoewel veel vrouwen een compliment fijn vinden en ernaar vissen zie ik in de studio het verschil wel tussen visserij en "echt".quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij als man onderkent natuurlijk ook dat dat een flink gedeelte aandachtgeilerij is, toch?
Maar die vrouwen die jij op de foto zet zijn allemaal hartstikke mooi/ lekker/ knapquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Ik ben fotograaf. En alhoewel veel vrouwen een compliment fijn vinden en ernaar vissen zie ik in de studio het verschil wel tussen visserij en "echt".
Maar dat zijn juist de grootste zeikerdsquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen die jij op de foto zet zijn allemaal hartstikke mooi/ lekker/ knap![]()
Als dat de 'eisen' zijn..![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zijn juist de grootste zeikerds![]()
Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebbenquote:
beidequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Dat was dus mijn puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebben![]()
Meh...quote:Ze mogen soms wel wat minder bitcherig kijken![]()
Het is maar net wat de lezer wķl lezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Been there, done thatquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoeken![]()
Of naar Amsterdam
Spelprogramma. Omdat het op Tien is kijkt er niemand, dus hoef je ook niet zenuwachtig te wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat IS 1 Miljoen Wat?
En op die manier sta ik ook op die foto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yeah, but you did your way.
Veel fotografen werken samen met een visagistequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenIk wacht wel op mijn bruiloft!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nembrio (en andere AKQ leden): Talpa Tien zoekt kandidaten voor het programma 1 Miljoen Wat? Mij lijkt het wel lollig om mee te doen, wie hebben er nog meer zin in?
Ik ben al bezig met aanmelden hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Oeh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Formulier ook al ingevuld, wacht nu op een mail...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met aanmelden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |