Ik weet niet wat 'te duur' is en wat je in gedachten had om uit te geven, maar zag deze in het Kruidvat-krantje staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef ymme het volgende:
Overigens ben ik op zoek naar een mooie autostoel, voor kennisen van ons.
Kindje wordt in April geboren.
Ik wil ze graag een mooie kado doen, maar nieuw zijn ze echt te duur. En als het verder nog in perfect staat is, ziet niemand dat toch?
Dus iemand die mij hiermee verder kan helpen?
als iemand intressens heeft hoor ik het welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef PushyGurl het volgende:
ik heb ook een aantal kleertjes te koop van maatje 50 tot zeker 74 alles voor een meisje
Dank, deze hebben we van het weekend dan ook meteen gekocht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'te duur' is en wat je in gedachten had om uit te geven, maar zag deze in het Kruidvat-krantje staan.
[afbeelding]
Fijn dat je uiteindelijk toch geslaagd bent!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank, deze hebben we van het weekend dan ook meteen gekocht.
Ze zijn er erg blij mee![]()
En 2dehands, was inderdaad niet z'n heel goed idee. Maar ik dacht dat deze stoeltjes loeiduur waren.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef LadyS het volgende:
Ik ben op zoek naar dvd's van de Fabeltjeskrant.. Wie heeft er eentje liggen?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef bixister het volgende:
ik heb de kasten opgeruimd en een heleboel jongenskleren in maat 98/104 in de aanbieding, en nog veel meermeisjeskleren in maat 86. ik zal ze snel weer eens op de foto zetten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef bixister het volgende:
ik heb de kasten opgeruimd en een heleboel jongenskleren in maat 98/104 in de aanbieding, en nog veel meermeisjeskleren in maat 86. ik zal ze snel weer eens op de foto zetten.
Ik wil ze nog wel bewaren, alleen Michel vind dat de (ondertussen 5) dozen in de weg staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef bixister het volgende:
vicky, je kunt ze toch best nog een tijdje bewaren?
Ah, dan heb ik wel interesse in beide.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:13 schreef bixister het volgende:
ladyS, het rokje valt ook smal. vandaar dat 't nu al niet meer zo goed past.
of je komt een keer langs en snuffelt zelf door de stapel spullen heen. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |