misschien marktplaats?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:08 schreef livelink het volgende:
Zijn er hier nog mensen die leuke winterjurkjes (maat 116-122) in de aanbieding hebben en misschien een winterjasje voor een meisje (zelfde maat). Ik heb vandaag met Katja in de winkels rondgelopen, maar niks meer kunnen vinden.
zijn er geen winkels met tweedehands kleding bij je in de buurt? die hebben ook vaak leuke dingen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef livelink het volgende:
Ja, daar heb ik inmiddels ook gekeken en leuke dingen gezien. Nu nog even mijn marktplaats-angst overwinnen. Ik heb daar nog nooit iets durven kopen.
Naar welke ben je op zoek?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zijn er nog mensen die de magneetjes van de danoontje toetjes over hebben?
Heb je het gejuich gehoord? Jorden vond het helemaal geweldig, post voor hem alleen, en dan ook nog zó veel voetbalplaatjes!quote:
Dat had ik dus echt eerder moeten weten.... poosje terug alles aan de buurvrouw gegeven voor haar kleine man...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef heaven7 het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is ervoor maar kan het allicht proberen
Heeft iemand zo'n mini proefpotje Sudocreme over? Ongebruikt dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |