Da's dan weer gemeen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij ging onzorgvuldig met zijn kwetsbare ego om!
Nou en!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij ging onzorgvuldig met zijn kwetsbare ego om!
Waarvoor?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou en!De toeschouwers hebben nu tenminste waar voor hun geld gekregen.
Twee honden vechten om een been en de derde krijgt de schuld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef Paltos het volgende:
Ik voel me gebruikt.![]()
Ik sta plots weer achter Dada en babette21.![]()
Daar gaat het niet om! Voor je ban was je.. anders. Je mag heus zijn zoals je nu bent, hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld!
Niet drie, Paltos!
Ik wilde net reageren met woorden van gelijke strekking.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:!! Ik trap er niet nog een keer in, rekel!
Hadden wij daar gewoon een GMTA-momentje te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren met woorden van gelijke strekking.![]()
Ach, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:!! Ik trap er niet nog een keer in, rekel!
quote:
Olie in de wok. Hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
* Bupa gooit nog wat olie op het vuur.
Jammer dat er nog een pan tussen zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
* Bupa gooit nog wat olie op het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |