kan niet, ze zijn echt veel te klein.. het moet wel waardeloos zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef SNArky het volgende:
Die Dunlop Jazz plectrums zijn best relaxed...
nee ze zijn fijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan niet, ze zijn echt veel te klein.. het moet wel waardeloos zijn.
Ik heb een hele tijd de Jazz III gebruiktquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef SNArky het volgende:
Die Dunlop Jazz plectrums zijn best relaxed...
materialen enzo ook he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef mirelia het volgende:
Omg het word tijd dat ik me eens in de "hardware" ga verdiepen ipv alleen maar te leren spelen
Ik wist niet eens dat er behalve de dikte verschil zat in merken plecs
Als beginner is het toch minder relevant hoor, ik zocht m'n plectrums in het begin ook op kleur uitquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef mirelia het volgende:
Omg het word tijd dat ik me eens in de "hardware" ga verdiepen ipv alleen maar te leren spelen
Ik wist niet eens dat er behalve de dikte verschil zat in merken plecs
dan heb je per snaar 2 volledige octaven tot je beschikking.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef imported_sphinx het volgende:
En waarom die 24 frets?
Die hele/anderhalve toon extra tegenover de 22/21 frets maakt echt het verschilquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef imported_sphinx het volgende:
En waarom die 24 frets?
Miles had wel weer smaak in gitaristen. Zeker Pete Cosey (waar hij in 1975 mee toerde) is onderschatquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
geen gitarist, maar wel geniaal.
tevens tvp!
Ik heb er 24, het voegt voor mij niet heel veel toe, vaak gebruik ik 22b ofzo... Alleen met 'Muse - Invincible' gebruik ik de 22e, maarja dan gebruik ik ook de '33e'quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Cynic het volgende:
Ik wil echt alleen maar meer gitaren met 24 frets!
Nee, dat is geen overkill. Zeker als je de middelste uit fase aansluit en er een Strat 5-way switch op monteert levert dat een heleboel interessante sounds op.quote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar zijn die 3 humbuckers eigenlijk goed voor in 1 gitaar ?![]()
is het niet een beetje overkill
Okee dan ziet het er gewoomn alleen belachelijk uitquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat is geen overkill. Zeker als je de middelste uit fase aansluit en er een Strat 5-way switch op monteert levert dat een heleboel interessante sounds op.
quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dan ziet het er gewoomn alleen belachelijk uit![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:17 schreef Maaark het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou? volgens mij iets van "PILSJE ER BIJ???"
Das wel vetquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
En toen liet zijn strap losquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
Bij zo'n actie zouden die best weleens los kunnen schietenquote:
Ik zie eerder gevaar met een passerende stagediverquote:
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Oe, ik heb een vette gitaarmicrofoon gekocht! Klinkt echt zooooooo vet!
Maar hoe post ik nu een sample?
Of een groupmailingquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?
Als het een klein bestandje is kun je http://zooi.guitarist.nl wel even proberen (blijft er niet eeuwig op staanquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?
Die kerel van Slipknot deed het ook maar draaide em maar 1 keerquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
Klinkt kwalitatief best goed (ik heb het dan ook niet over de stijlquote:Op zondag 31 december 2006 13:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/distgit121-pac.mp3
Voila!
let niet op het slordige spel, was ff maar een snelle opname!
en zet je boxen wat harder, want er zit geen normalizing en compressie enzo op!
Happy tree friends taferelenquote:Op zondag 31 december 2006 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad ook wel vaker gezien, maar dan niet vaker dan eenmaal achter elkaar.
Ziet er live ook wel vet uit! Ga meteen oefenen.
Alleen zie ik het somber in voor mijn bandleden als ik mijn Dean in de rondte gooi...
quote:
gheheh evil manquote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mooit die irritante solo-gitarist van ons te pakken nemen. Heb hem al vaker geraakt![]()
"Hey man, me hoofd!"
-Dude, je bloed op mijn Dean!![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mooit die irritante solo-gitarist van ons te pakken nemen. Heb hem al vaker geraakt![]()
"Hey man, me hoofd!"
-Dude, je bloed op mijn Dean!![]()
t is een begin...quote:Op zondag 31 december 2006 23:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maar 13.50 gewonnen in de loterij, dus die nieuwe bas + versterker zit er nog even niet in![]()
Ik kan natuurlijk de jackpot van 12 miljoen en de hoofdprijs van 20 miljoen nog winnen![]()
wat hij zegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Neidropje het volgende:
ennuh de beste wensen, dat dit maar weer een jaar vol van bier, gitaren, sex en rock n roll mag worden
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Neidropje het volgende:
ennuh de beste wensen, dat dit maar weer een jaar vol van bier, gitaren, sex en rock n roll mag worden
Wat was er loos?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef imported_sphinx het volgende:
ik krijg woensdag m'n explorer terug..![]()
Vet! ik heb je tabsboek gister/vandaag nog veelvuldig gebruiktquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef Neidropje het volgende:
hehehe nice, gisternacht om 2 uur nog gejammed met 3 gitaren, djembe's en een viool. mm ook even gevioleerd, is toch ook wel grappig, alleen de afstand tussen de noten is klein; dat is verwarrend voor gitaristen. Maar eens kijken waar ik een cheapass viool kan kopen
idd een afstelbeurt, maar ik heb em vorige woensdag al weggebracht, en dan ligt ie er dus een HELE WEEKquote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is een explorer enzo![]()
![]()
Ik denk een afstelbeurt ofzo
m'n explorer staat in Drop C, en ik heb hier nog een LP special in Equote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
Fucked up![]()
Daarom heb ik sinds kort 2 electrische gitaren![]()
![]()
ik wou em ook lenen, maar niemand had emquote:Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
Zojuist ook maar eens AmpliTube 2 'geleend' om te checken of het wat is. Mên, wat een supervet geluid valt daar uit te halen! Ik ben qua modeling redelijk gewend aan de Line6 dingen, en heb Guitar Rig 2 ook wel eens gebruikt, maar AmplTube verslaat deze makkelijk. Veel meer dynamiek en ballen, echt een paar geweldige crunch en high gain dingen uitgehaald. Zal binnenkort eens wat opnemen.![]()
En dan op een goeie dag 320 euro neertellen om het te kopen, plus zo'n stealth plug. Voortaan alleen nog maar een laptop en een axe mee.![]()
http://www.amplitube.com/Main.html?prod_AT
Hoe kan ik jou een pm sturen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wou em ook lenen, maar niemand had em![]()
(pm ? )
Je zou natuurlijk eerst alleen de Stealth Plug kunnen kopen. De Amplitube light die daarbij zit zou je sowieso wel even vooruit moeten helpenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
En dan op een goeie dag 320 euro neertellen om het te kopen, plus zo'n stealth plug. Voortaan alleen nog maar een laptop en een axe mee naar oefensessies en gigs.![]()
http://www.amplitube.com/Main.html?prod_AT
Ook een plan.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk eerst alleen de Stealth Plug kunnen kopen. De Amplitube light die daarbij zit zou je sowieso wel even vooruit moeten helpen.
Ja, dat is een uitgekledere versie, maar wel met dezelfde kwaliteit natuurlijk. En als je toch uiteindelijk ook een StealthPlug wil hebben is het wel een budgettair handige manier om het stapsgewijs legaal te krijgenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook een plan.
Die heeft geloof ik iets minder versterker- en effectmodellen toch? Scheelt allicht een paar honderd euro.![]()
Tip: Als je linkjes met spaties erin maakt, vervang de spatie dan door %20, dus http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/la610%20git.mp3.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
Even brian's uploader nog ff gebruikt voor een stukje acoestisch spel. Beetje slordig ingespeeld, maar ik ben nog steeds aan het rommelen met mn nieuwe microfoon. Hoe vind je deze
http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/la610 git.mp3
en voila!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip: Als je linkjes met spaties erin maakt, vervang de spatie dan door %20, dus http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/la610%20git.mp3.
Ja, is t ook! tis de partij van "alone acoustic" van heart.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip: Als je linkjes met spaties erin maakt, vervang de spatie dan door %20, dus http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/la610%20git.mp3.
Klinkt verder wel okay trouwens. Lekker jangly (is dat een woord?).
Nancy Wilson is goed met dat soort partijenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja, is t ook! tis de partij van "alone acoustic" van heart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |