kan niet, ze zijn echt veel te klein.. het moet wel waardeloos zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef SNArky het volgende:
Die Dunlop Jazz plectrums zijn best relaxed...
nee ze zijn fijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan niet, ze zijn echt veel te klein.. het moet wel waardeloos zijn.
Ik heb een hele tijd de Jazz III gebruiktquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef SNArky het volgende:
Die Dunlop Jazz plectrums zijn best relaxed...
materialen enzo ook he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef mirelia het volgende:
Omg het word tijd dat ik me eens in de "hardware" ga verdiepen ipv alleen maar te leren spelen
Ik wist niet eens dat er behalve de dikte verschil zat in merken plecs
Als beginner is het toch minder relevant hoor, ik zocht m'n plectrums in het begin ook op kleur uitquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef mirelia het volgende:
Omg het word tijd dat ik me eens in de "hardware" ga verdiepen ipv alleen maar te leren spelen
Ik wist niet eens dat er behalve de dikte verschil zat in merken plecs
dan heb je per snaar 2 volledige octaven tot je beschikking.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef imported_sphinx het volgende:
En waarom die 24 frets?
Die hele/anderhalve toon extra tegenover de 22/21 frets maakt echt het verschilquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef imported_sphinx het volgende:
En waarom die 24 frets?
Miles had wel weer smaak in gitaristen. Zeker Pete Cosey (waar hij in 1975 mee toerde) is onderschatquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
geen gitarist, maar wel geniaal.
tevens tvp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |