Wat maakt dat nou weer uit? Dood is dood. Als ik een dierbare zou verliezen door een dictator wil ik hem gewoon dood, simpel zat. Maakt me niet uit waarom. Ohnee wacht, dan ben ik te druk bezig met het feit dat hij zijn gehele proces nog niet door heeft gelopen, dat is natuurlijk veel belangrijker allemaal. Jeesh..quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jammer nou, dat ie daar niet voor veroordeeld is, alleen he?
Apartquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef raptorix het volgende:
Post hem nogmaals: http://timesofindia.india(...)ticleshow/993621.cms
Had ik niet echt verwacht.
Wat maakt het in Godsnaam uit?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef PLAE@ het volgende:
Amateurs zijn het daar in Irak
Een paar man in leren jasjes met bivakmutsjes die die man de strop om doen. Het lijkt nog slechter dan de gemiddelde executie van het verzet.
Ze hadden hem wat mij betreft helemaal niet moeten doden.quote:
Realiseer je dat als die mannen herkenbaar in uniform in beeld waren gebracht ze waarschijnlijk zelf ook gauw geëxecuteerd zouden worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ze hadden hem wat mij betreft helemaal niet moeten doden.
En als hij dan toch de doodstraf krijgt. Doe het dan met millitairen ipv mannen die uitgedost zijn als de gemiddelde opstandeling met bivakmutsje etc.
Dan hadden we het land net zo goed wel kunnen plat-nuken, als het toch niks uitmaakt.quote:
Anders wordt het touw vies..quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Biancavia het volgende:
Waarom kreeg hij eerst zo'n sjaaltje om zijn nek?
Omdat het anders pijn zou doen ofzo?
Die mannen hoeven ook helemaal niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Realiseer je dat als die mannen herkenbaar in uniform in beeld waren gebracht ze waarschijnlijk zelf ook gauw geëxecuteerd zouden worden.
Volgens mij wordt dat gedaan omdat anders de strop lastig verwijderen is, bovendien nogmaals ten overvloede, je sterft dus door een gebroken nek als het goed is, en niet door verwurging.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef poldergeist het volgende:
Zoals een ridder die de draak doodsteekt die hij jarenlang gevoed heeft...
"This execution was brought to you by Versace.."quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Biancavia het volgende:
Waarom kreeg hij eerst zo'n sjaaltje om zijn nek?
Omdat het anders pijn zou doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |