abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44861065
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Longmen het volgende:
Hoe serieus zijn die Davids Kanu geruchten nu eigenlijk??
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...
pi_44861076
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Omdat het bestuur het niet wil nee
pi_44861090
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Omdat het bestuur het niet wil nee
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44861096
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, en Leonardo ontkende ineens met Ten Cate te hebben gesproken terwijl het contract zo ongeveer al getekend was
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44861123
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:

[..]

Omdat we er al zoveel hebben?
pi_44861148
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Omdat we er al zoveel hebben?
Ja (dat de helft niet voldoet is een tweede )
pi_44861158
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je bedoelt Rosales en Rosenberg?
pi_44861261
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je bedoelt Rosales en Rosenberg?
Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.
Nee doel meer op Lindenbergh, Krohn-Deli of de eigenlijke verdediger Vertonghen.
pi_44861304
hoe was Gentenaar?
pi_44861309
Maduro is toch ook een middenvelder
pi_44861340
Ja Maduro moet ook snel weer eens gaan presteren want anders mag hij van mij ook wel weg. Manucharyan hetzelfde verhaal....
pi_44861505
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef keijz het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat er nu geen versterkingen meer komen in de winterstop?
Nee we gaan een stadion bouwen
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:16:00 #213
82589 S-Two
barba macacu
pi_44861581
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.
Nee doel meer op Lindenbergh, Krohn-Deli of de eigenlijke verdediger Vertonghen.
Vertonghen heeft net 2 wedstrijden gespeelt. Die moet gewoon verhuurd worden of af en toe zijn minuutjes pakken. Die andere 2 mogen weg. Rosales en Rosenberg mogen ook weg; ze kunnen allebei best aardig ballen, maar in dit systeem komen ze gewoon niet tot hun recht.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44861590
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nee we gaan een stadion bouwen
En Huntelaal-shiltjes velkopen in China!
pi_44861612
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waaraan het ligt.

De mentaliteit... tja... ik kan me moeilijk voorstellen dat deze spelers niet hun stinkende best doen. Daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat veel spelers (Sneijder, Urby, Babel) gewend zijn om alles voetballend op te lossen en altijd naar voren te gaan. Soms moet je even een pas op de plaats maken en rustig aan doen. Zou dat met de mentaliteit te maken hebben? Dat het 'altijd moeten domineren' als een zware last op het elftal ligt?
PSV heeft het ook moeilijk tegen teams als Groningen en Vitesse, maar zij kunnen het zich wel permiteren om gewoon even terug te zakken en te wachten op de counterkansen voor Farfan en Koné. En groot gelijk hebben ze eigenlijk... waarom kunnen wij dat niet?

Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder. Heitinga kan goed verdedigen maar het 'spel' snel verplaatsen is niet aan hem besteed. Ik heb het vaker gezegd maar we hebben echt iemand nodig voor die rol die zowel aanvallend en verdedigend zijn mannetje staat (type Mendes da Silva, Fabregas, Vieira) etc.
Als we Lindenbergh en Rosenberg verkopen in de winterstop moet daar toch best ruimte voor zijn?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44861652
Ik vind het woord mentaliteit vervelend worden.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:21:51 #217
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_44861781
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zou davids weer leven in ajax kunnen blazen?
Nee, laat hem maar lekker daar in Londen op de tribune zitten
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_44861856
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waaraan het ligt.

De mentaliteit... tja... ik kan me moeilijk voorstellen dat deze spelers niet hun stinkende best doen. Daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat veel spelers (Sneijder, Urby, Babel) gewend zijn om alles voetballend op te lossen en altijd naar voren te gaan. Soms moet je even een pas op de plaats maken en rustig aan doen. Zou dat met de mentaliteit te maken hebben? Dat het 'altijd moeten domineren' als een zware last op het elftal ligt?
PSV heeft het ook moeilijk tegen teams als Groningen en Vitesse, maar zij kunnen het zich wel permiteren om gewoon even terug te zakken en te wachten op de counterkansen voor Farfan en Koné. En groot gelijk hebben ze eigenlijk... waarom kunnen wij dat niet?

Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder. Heitinga kan goed verdedigen maar het 'spel' snel verplaatsen is niet aan hem besteed. Ik heb het vaker gezegd maar we hebben echt iemand nodig voor die rol die zowel aanvallend en verdedigend zijn mannetje staat (type Mendes da Silva, Fabregas, Vieira) etc.
Als we Lindenbergh en Rosenberg verkopen in de winterstop moet daar toch best ruimte voor zijn?
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
pi_44861980
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
Onzin.

Tot de wedstrijd tegen PSV ging het toch prima bij jullie?
Jullie missen gewoon een leider, that's all.
pi_44862094
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.

Op een Excelsior, Willem II en Heracles na zijn alle ploegen gewoon van redelijke kwaliteit. Begrotingen groeien, stadions groeien, de subtop wordt groter en groter. Je merkt gewoon dat in de Eredivisie bijna iedereen van iedereen kan winnen.
PSV is ook verre van ongenaakbaar, dat was bij verschillende wedstrijden te zien. Maar zij kunnen het zich permitteren om gewoon de tegenstander smerig in de val te counteren. Dat wordt bij Ajax niet getolereerd, omdat dat onze stijl niet is. Wij moeten 'aanvallen' met als gevolg dat de tegenstander daar slim op anticipeert (zoals bijv. Vitesse en NEC) en ons uiteindelijk aftroeft.

Ik ben altijd een voorstander geweest van het aanvallend voetbal dat Ajax propageert, maar misschien is iets meer realisme ook wel op zijn plaats....
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44862099
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Onzin.

Tot de wedstrijd tegen PSV ging het toch prima bij jullie?
Jullie missen gewoon een leider, that's all.
Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.
pi_44862183
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:

Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder.
Wat te denken van jullie rechtshalf en buitenspelers? En die Stekelenburg is ook maar een grabbelaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44862201
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
pi_44862279
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
Tuurlijk, maar niet op deze manier...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44862475
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar niet op deze manier...
Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.
Dat het bij Ajax ineens structureel is, is naar mijn mening te wijten aan het gebrek aan een ervaren leider en dat heeft verder niks met het systeem dat Ajax speelt te maken.
pi_44862519
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44862631
Zo kom net thuis en zie de eindstand staan... de hoeveelste keer is dit dat er binnen een paar minuten een voorsprong wordt weggegeven naar een achterstand... uit mijn hoofd is dit al de vierde of vijfde keer... dit is geen toeval meer, gewoon een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit... deze spelers kunnen niet omgaan met een tegenslag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44862899
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.
Dan kun je er nog wel voor zorgen dat je zonder schoon shirt van het veld af gaat. Zeg maar.
pi_44863029
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.

Op een Excelsior, Willem II en Heracles na zijn alle ploegen gewoon van redelijke kwaliteit. Begrotingen groeien, stadions groeien, de subtop wordt groter en groter. Je merkt gewoon dat in de Eredivisie bijna iedereen van iedereen kan winnen.
PSV is ook verre van ongenaakbaar, dat was bij verschillende wedstrijden te zien. Maar zij kunnen het zich permitteren om gewoon de tegenstander smerig in de val te counteren. Dat wordt bij Ajax niet getolereerd, omdat dat onze stijl niet is. Wij moeten 'aanvallen' met als gevolg dat de tegenstander daar slim op anticipeert (zoals bijv. Vitesse en NEC) en ons uiteindelijk aftroeft.

Ik ben altijd een voorstander geweest van het aanvallend voetbal dat Ajax propageert, maar misschien is iets meer realisme ook wel op zijn plaats....
Dat vind ik dus ook.
Daarbij had ik de verwachting dat HTC meer ballen zou hebben dan Blind en met de nodige pit weer wat kracht in de ploeg zou terugkrijgen. Maar dat valt toch ernstig tegen....
pi_44863221
Lekkere crisissfeer in de winterstop.
pi_44863300
Vond het zo slordig gespeeld, er werd zo ongelofelijk vaak balverlies geleden, vooral Sneijder en Babel maakte veel fouten.

Verspeelt PSV sinds 3 maanden weer is punten, spelen wij ook gelijk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44863554
Gentenaar kon aan allebei die doelpunten helemaal niks doen. Vond hem voor de rest solide uitzien
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44863678
Als NEC al zo'n lastige tegenstander is.

Lijkt me onzinnig om nou weer allerlei aankopen te gaan doen. Je zit al met die Leonardo opgescheept. Het is puur mentaliteit.
pi_44863889
Ik wist niet hoe ik moest reageren na het zien van de uitslag. Jammer ofzo? De laatste hoopjes vertrouwen om psv in te halen zijn ook weg.

Het is gewoon een kutteam.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:22:37 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44863893
ik ben het eens met je eenSCH
pi_44863983
Lekker kut het nieuwe jaar in zo
pi_44863984
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:

ik ben het eens met je eenSCH
Ik ben bang dat ik je moet ontslaan. Het schaadt het aanzien van ons team ook natuurlijk
pi_44863985
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Als NEC al zo'n lastige tegenstander is.

Lijkt me onzinnig om nou weer allerlei aankopen te gaan doen. Je zit al met die Leonardo opgescheept. Het is puur mentaliteit.
Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.
Woo-loo-loo!
pi_44864006
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.
Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauw
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:29:47 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44864206
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauw
Ik reageer me op niemand af. Ik vind alleen die zogenaamde talenten gewoon te vaak door de mand vallen. En dat vond ik vorig jaar ook al.

[ Bericht 11% gewijzigd door BobbyHill op 30-12-2006 20:01:58 ]
Woo-loo-loo!
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:57 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44864421
lekker naar twente en groningen we blijven joden he
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44864461
Wat een bagger uitslag
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:53:18 #244
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44864888
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Wat een bagger uitslag
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44865119
Iets wat mij opvalt.

De laatste paar wedstrijden laat Ajax veel punten liggen als Sneijder speelt.
Toen Sneijder eruit was ( schorsing en blessure ) heeft Ajax geloof ik alleen tegen AZ punten laten liggen.
pi_44865195
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets wat mij opvalt.

De laatste paar wedstrijden laat Ajax veel punten liggen als Sneijder speelt.
Toen Sneijder eruit was ( schorsing en blessure ) heeft Ajax geloof ik alleen tegen AZ punten laten liggen.

Onzin suggestie...
pi_44865254
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef Longmen het volgende:

[..]

Onzin suggestie...
Hij kan verdedigend een zwakke schakel zijn.
Zoals op het WK.
pi_44865653
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij kan verdedigend een zwakke schakel zijn.
Zoals op het WK.
De eerste maanden van het seizoen was iedereen in hossana stemming over Sneijder (topscorer etc.) en nu een paar wedstrijden slecht gespeeld is er ineens van alles met hem aan de hand.
Ik vind Sneijder nog steeds een van de betere spelers....
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:52:45 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44866976
Wat een kutwedstrijd. En Rosenberg ook, met z'n kans...pffrtt..

En Luinge is ook een clowntje zeg, met z'n gekontendraai voor het uitvak haha...

Enfin, conclusie nu op het eind van 2006: WAT EEN STELLETJE NATTE WINDEN!!!!
tyfushonden, daar ben je dan de hele dag voor op pad.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:53:53 #250
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44867003
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En Rosenberg ook, met z'n kans...pffrtt..

En Luinge is ook een clowntje zeg, met z'n gekontendraai voor het uitvak haha...

Enfin, conclusie nu op het eind van 2006: WAT EEN STELLETJE NATTE WINDEN!!!!
tyfushonden, daar ben je dan de hele dag voor op pad.
iedereen mist wel eens een kans, dat had jaap stam net zo goed kunnen overkomen. Ik mis met voetbal ook wel eens een kans hoor.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44867047
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

De eerste maanden van het seizoen was iedereen in hossana stemming over Sneijder (topscorer etc.) en nu een paar wedstrijden slecht gespeeld is er ineens van alles met hem aan de hand.
Ik vind Sneijder nog steeds een van de betere spelers....
Bij de meeste clubs maar vooral bij Ajax is men altijd op zoek naar helden en zondebokken. Vorig jaar werd alles afgereageerd op Boukhari en was Huntelaar de held. Nu is het Emanuelson en is Klaas Jan ook bijna een schlemiel.

Terwijl spelers die bij Ajax niet presteerden ineens bij andere clubs tot bloei komen, is er dan toch iets met de club zelf?
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:56:35 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44867107
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij de meeste clubs maar vooral bij Ajax is men altijd op zoek naar helden en zondebokken. Vorig jaar werd alles afgereageerd op Boukhari en was Huntelaar de held. Nu is het Emanuelson en is Klaas Jan ook bijna een schlemiel.

Terwijl spelers die bij Ajax niet presteerden ineens bij andere clubs tot bloei komen, is er dan toch iets met de club zelf?
heeleemaal juist
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44867351
Misschien wil Peter van Vossen zijn kicks nog wel een keer aantrekken! Zou een mooie aanjager voor jullie zijn
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:08:15 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44867532
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef WEST het volgende:

[..]

iedereen mist wel eens een kans, dat had jaap stam net zo goed kunnen overkomen. Ik mis met voetbal ook wel eens een kans hoor.
Hallo...Markus Rosenberg...over
pi_44867620
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

heeleemaal juist
Boukhari is niet bepaald gaan bloeien hoor..van wat er afgelopen zomer allemaal vertrokken is valt het allemaal wel mee dat het opbloeit. Ok vorig seizoen was Van de Vaart een revelatie bij HSV maar dit seizoen ook niet bepaald..Nigel de Jong ook meer geblesseerd dan dat ie speelt.. Galasek doet het leuk bij Nurnberg maar ook niet superieur.
pi_44867702
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:10 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Boukhari is niet bepaald gaan bloeien hoor..van wat er afgelopen zomer allemaal vertrokken is valt het allemaal wel mee dat het opbloeit. Ok vorig seizoen was Van de Vaart een revelatie bij HSV maar dit seizoen ook niet bepaald..Nigel de Jong ook meer geblesseerd dan dat ie speelt.. Galasek doet het leuk bij Nurnberg maar ook niet superieur.
Die Franse jongen schijnt het geweldig te doen bv.
pi_44868022
quote:
Zaakwaarnemer Huntelaar ontkent contacten met andere clubs

De naam van Klaas-Jan Huntelaar vult de laatste dagen weer met name de Italiaanse sportkranten. In een reactie ontkende zaakwaarnemer Oosterveer opnieuw dat hij concrete contacten heeft met andere clubs. "Op dit moment zijn er geen contacten, we zullen de situatie in juni opnieuw bekijken" aldus de zaakwaarnemer. Volgens hem is het voor Huntelaar belangrijk om voor een club te kiezen die Champions League speelt. Het veelgenoemde Juventus lijkt daardoor al af te vallen. "Huntelaar zal een club zoeken die bij hem past, waar zijn familie zich goed zal voelen en die ook technisch bij hem past" aldus de zaakwaarnemer die de Italiaanse, Spaanse, Engelse en Duitse competities noemde als mogelijke bestemmingen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44868061
Huntelaar moet eerst maar weer leren voetballen
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:23:09 #259
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44868140
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hallo...Markus Rosenberg...over
kan anderen ook overkomen. tis alleen lullig dat het gebeurt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44868193
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Huntelaar moet eerst maar weer leren voetballen
Huntelaar kan best voetballen, alleen moet hij idiote taken uitvoeren van HTC en belangrijker: De mensen die hem moeten bedienen zijn niet capabel.
pi_44868236
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar kan best voetballen, alleen moet hij idiote taken uitvoeren van HTC en belangrijker: De mensen die hem moeten bedienen zijn niet capabel.
Het zijn dezelfde als vorig jaar

Klaas Jan is gewoon niet de ster die velen in hem zien.
pi_44868275
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bingo
Houd van een lijntje.
pi_44868402
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed punt, ik weet alleen geen speler die de laatste jaen elders wel zijn doorgebroken (ook vd Vaart niet....)
Ik wel op die zondenbokken mentaliteit... steun gewoon de club en zoek het niet in individuen...
pi_44868451
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik roep al vanaf het begin mn twijfels over hem uit. Oke hij scoort veel, maar de "God" vergelijking gaat veeeel te ver.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:33:58 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44868544
Gelul, Huntelaar is een topper.
pi_44868590
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Silenus het volgende:
Gelul, Huntelaar is een topper.
We zien het dit seizoen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:41:05 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44868757
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef Longmen het volgende:

[..]

We zien het dit seizoen.
We zagen het vorig seizoen al.
pi_44868789
pi_44869104
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

We zagen het vorig seizoen al.
Er wordt in grootheid gesproken ala van Basten Bergkamp. Die lieten hele andere dingen zien...
pi_44869781
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Vorig jaar voetbalde hij veel wedstrijden met Rosenberg om hem heen. Dat verliep duidelijk beter dan met Rosales en De Mul die hem moeten bedienen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:12:44 #271
164283 Luco
Buongiorno!
pi_44869783
Kwam er maar weer een type V. Basten of Bergkamp!

Is er al meer duidelijk over die Mads Laudrup? Die was toch op stage gekomen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:14:19 #272
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44869837
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Luco het volgende:

Is er al meer duidelijk over die Mads Laudrup? Die was toch op stage gekomen?
Hij mag een 2de keer terugkomen, goed teken dus. De meeste mogen 1 keer komen en dan blijft het daarbij.
Jawel, je keek.
pi_44869937
Gomes alweer een tegendoelpunt

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44869967
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Black-Death het volgende:
Gomes alweer een tegendoelpunt

Wat een kutkeeper is dat toch, hadden wij Stekelenburg maar .
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:28:13 #275
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44870266
NEC uit, altijd lastig.

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
pi_44870351
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC uit, altijd lastig.

Daar weet 010 idd alles van!
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:32:46 #277
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44870386
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

Daar weet 010 idd alles van!
Pff dat kan je wel zeggen ja. NEC uit is echt lastig, had Feyenoord ook de grootste moeite mee de afgelopen 2 jaar.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:39:24 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44870604
Toch wel relaxt dat Ajax de busreizen naar FC Groningen en FC Twente vergoed!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:20:18 #279
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_44872205
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Luco het volgende:
Jezus, alsof die elk jaar uit een boom pleuren

Met Huntelaar hebben we nu gewoon een goede killer in de aanval, en die hebben ook weleens een dip. Probleem is meer de mentale weerbaarheid van de rest van het elftal.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_44872219
Ik weet niet of ie er al staat..

pi_44872274
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:24:24 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44872337
PWND!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44872401
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo .
Ach, wordt wesley alleen maar hard van.. kan geen kwaad hoor
pi_44872591
quote:
Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpunt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44872756
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpunt
pi_44873040
quote:
Dat zijn emoties van de wedstrijd..
pi_44873113
quote:
Prima reactie! Geef die gast een keer flink op zijn lazer! Kan Sneijder wel gebruiken, krijgt hij zelf tenminste ook een keer kritiek!
pi_44873283
quote:
Sneijder is er zelf ook niet vies van om iemand de huid vol te schelden als die iets verkeerd doet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:51:25 #289
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_44873362
Is wel eens een keer goed voor de spelers als ze een keer goed de wind van voren krijgen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_44874404
viel me ook al op dat uitvak een aantal keer: VOETBALLEN VOETBALLEN VOETBALLEN riep, zegt toch wel genoeg, de fans zijn het nu écht zat!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44874511
Niet meer dan terecht .

Wat een stel sukkels zeg. Fuckin he.
pi_44874952
Stelletje teringlijers weer. Je zou bijna spontaan je seizoenskaart voor volgend seizoen opzeggen, waarom zou ik nog heengaan als ze er zelf geenees moeite voor willen doen, ik verneuk er alleen elke keer mn humeur maar mee

Maarja dat doe je toch niet he... Er moeten echt zo erg dingen gaan veranderen....
pi_44875754
Hmm net op NLD1 dat er ook interesse van Juve voor davids is..

Ik denk eerlijk gezegd als edgar weer voor de keuze staat hij weer niet voor Ajax kiest..
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:56:48 #294
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44875926
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:52 schreef Terrorbita het volgende:
Hmm net op NLD1 dat er ook interesse van Juve voor davids is..

Ik denk eerlijk gezegd als edgar weer voor de keuze staat hij weer niet voor Ajax kiest..
D¤ NK J¤?
Jawel, je keek.
pi_44876597
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:56 schreef jna het volgende:

[..]

D¤ NK J¤?
pi_44876863
Waar staan gifjes van de goals?
pi_44876987
Hmm, die had ik niet gezien... Zat in deze te zoeken
  zondag 31 december 2006 @ 00:29:50 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44877094
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, die had ik niet gezien... Zat in deze te zoeken
Bij ajax vind je minder goals dit seizoen
pi_44877301
PSV haalt weer een scheepslading Brazilianen binnen deze winter. Dan kunnen wij toch niet achterblijven met aankopen lijkt mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')