Haha. Sukkel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijk antwoord. Daar moet je het mee doen.
Dit geeft jouw positie toch wel weer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Monidique het volgende:
"Ik ben niet voor de doodstraf, behalve nu", dat soort dingen. Ze zouden gewoon principiëel moeten zeggen: Nee, dit is fout, het is een overwinnaarstribunaal en het is een schijnproces. Maar dat zullen deze poedels wel nooit doen.
Leer jij nu maar eens omgaan met argumenten. Verder dan kinderachtig gescheld kom je niet.quote:
Je draait. Het gaat niet om mijn positie -die overigens inderdaad vrij duidelijk blijkt uit die post-, maar het gaat om de vraag die jij weigert te beantwoorden: Sta ik achter Saddam Hoessein als ik tegen de doodstraf voor hem ben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit geeft jouw positie toch wel weer?
Volgens mij ben jij al 2 pagina's lang aan het sukkelen tegen Mondique omdat JIJ geen argumenten hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Leer jij nu maar eens omgaan met argumenten.
Quote dat duidelijke antwoord dan eens? Want ik zie alleen maar gedraai.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijk antwoord. Daar moet je het mee doen.
Nee, daar gaat het niet om. Ik geef aan dat een bepaalde groep mensen zich systematisch achter Saddam heeft opgesteld, weliswaar op zeer laffe, latente wijze, maar toch, en dat nu nog steeds doet. Jouw vraag doet dus helemaal niet ter zake.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef Monidique het volgende:
Je draait. Het gaat niet om mijn positie -die overigens inderdaad vrij duidelijk blijkt uit die post-, maar het gaat om de vraag die jij weigert te beantwoorden: Sta ik achter Saddam Hoessein als ik tegen de doodstraf voor hem ben?
sorry, maar volgens mij heeft Bot het enige terechte gezegd: 'wij zijn tegen de doodstraf, maar dat Saddam de hoogste straf heeft gekregen binnen het wetssysteem waarin hij is berecht is terecht en meer dan logisch'.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit stukje is niet de reactie van de EU opgenomen, die de executie een 'barbaarse daad' noemde. Dat is volgens mij de enige juiste reactie. Hoe kun je nou tegen de doodstraf zijn maar het toch wel goedkeuren? Ik kan er echt niet bij beste Ben, dit soort halfslachtig gedraai en onduidelijkheid verwacht ik niet van onze minister van Buitenlandse Zaken. Dat Balkenende een uitglijder maakte de vorige keer, zij hem vergeven, hij moest snel reageren en is daar niet zo handig in maar u bent diplomaat meneer Bot. U had beter moeten weten.
Jawel, want jij beweert dat elf uur geleden, daarmee doelend op de executie, gebleken is dat we achter Saddam Hoessein staan. Oftewel: sta je achter Saddam Hoessein als je het niet eens bent met zijn executie? Maar je geeft geen antwoord en je draait. Want nu opeens doet die vraag niet ter zake, terwijl je al enkele posts probeert te antwoorden. Deed het toen nog wel ter zake? En geef nou eens gewoon duidelijk antwoord, zonder te draaien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:04 schreef PJORourke het volgende:
Jouw vraag doet dus helemaal niet ter zake.
Nou goed, nou denk ik dat Monidique best voor zichzelf kan opkomen, maar vooruit. Een quote-je waaruit blijkt dat je je echt (weer) verschrikkelijk voor lul zet dan:quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:04 schreef PJORourke het volgende:
maar een groep mensen, waaronder jij, die systematisch voor Saddam opkomt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, ik zal geen traan laten om deze brute dictator. Hij is verantwoordelijk voor honderdduizenden doden, mensenrechten bestonden niet voor hem en politieke terreur regeerde in Irak. Ik begrijp dat veel Irakezen, maar ook Iraniërs en Koeweiti's, behoorlijk verheugd zullen zijn op het moment.
Jij accepteert het hele proces niet, dus levenslang is voor jou ook geen optie. Dat negeer je maar even.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:08 schreef Monidique het volgende:
Jawel, want jij beweert dat elf uur geleden, daarmee doelend op de executie, gebleken is dat we achter Saddam Hoessein staan. Oftewel: sta je achter Saddam Hoessein als je het niet eens bent met zijn executie? Maar je geeft geen antwoord en je draait. Want nu opeens doet die vraag niet ter zake, terwijl je al enkele posts probeert te antwoorden. Deed het toen nog wel ter zake? En geef nou eens gewoon duidelijk antwoord, zonder te draaien.
En dan nóg kun je tegen Saddam zijn. Maar dat komt in jouw zwart/wit wereldje vast niet voor, zoveel nuance.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:11 schreef PJORourke het volgende:
Maar er is een bepaalde groep, die zich stelselmatig tegen de bevrijdingsoorlog, tegen het proces, en nu tegen de executie gekeerd hebben.
Je antwoord zit er in man.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:12 schreef Monidique het volgende:
Draaien en weigeren te antwoorden dus. Oké.
Die nuance is er niet. Saddam was blijven zitten onder alle andere omstandigheden, behalve de bevrijdingsoorlog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:12 schreef Jarno het volgende:
En dan nóg kun je tegen Saddam zijn. Maar dat komt in jouw zwart/wit wereldje vast niet voor, zoveel nuance.
Neehoor. Het zal niet de eerste dictator zijn die met de hulp van de VS, zonder gelijk een complete oorlog te beginnen, in of uit het zadel 'geholpen' wordt. (Oh wacht! Dat hadden ze met deze al eens gedaan natuurlijk...)quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die nuance is er niet. Saddam was blijven zitten onder alle andere omstandigheden, behalve de bevrijdingsoorlog.
Mwah, Ik ben tegen de Amerikaanse inval in Irak. Niet omdat ik vind dat Irak c.q. de internationale gemeenschap Saddam en zijn regime met rust moet laten, maar omdat ik vind dat in ieder geval Amerika (met bijbehorende geallieerde landen) nimmer het recht of de bevoegdheid heeft gehad onder de gegeven omstandigheden Irak binnen te vallen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik geef aan dat een bepaalde groep mensen zich systematisch achter Saddam heeft opgesteld, weliswaar op zeer laffe, latente wijze, maar toch, en dat nu nog steeds doet. Jouw vraag doet dus helemaal niet ter zake.
Het gaat niet om het principe van de doodstraf, maar een groep mensen, waaronder jij, die systematisch voor Saddam opkomt. En dat wordt aangetoond door jouw post over het overwinnaarsproces. Dus voor jou zou levenslang ook onaanvaardbaar zijn.
quote:
Neuh...het punt dat strafmaten en -methodes uit het buitenland maar gerespecteerd dienen te worden staat dacht ik zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrijwel onvergelijkbaar...
Nuja, een (nietzo)oud-minister van Justitie stond ook niet geheel onontvankelijk tegenover de invoering van de sharia... Dus wat dat betreft, respect is er genoeg!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Neuh...het punt dat strafmaten en -methodes uit het buitenland maar gerespecteerd dienen te worden staat dacht ik zo.
Is dat dat lekker betrouwbare Lancetgetal?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:Die 670.000 doden sinds 2003 en hun nabestaanden zullen zich ook echt "bevrijd" voelen.
Het verhaal van Argento is te lastig voor je, begrijp ik uit deze oneliner.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat dat lekker betrouwbare Lancetgetal?
Sorry, dat onderzoek is onbetrouwbaar. Dat heeft Bush zelf gezegd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Die 670.000 doden sinds 2003 en hun nabestaanden zullen zich ook echt "bevrijd" voelen.
Zwakke persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat slaat Nederland ook. Maar dat zul jij niet begrijpen want jij denkt dat alles een spelletje is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |