Ook schande!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam gister tot de ontdekking dat Nick Cave er ook niet in staat
Schande!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam gister tot de ontdekking dat Nick Cave er ook niet in staat
like Sand on a beachquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:08 schreef Homdeck het volgende:
Wisselvallig uurtje variërend met goede muziek maar ook enkele dieptepunten (BZN, Dion/StreiSAND)
Dat is het ook, ben ik met jullie mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef Dylanesque het volgende:
beetje matig uurtje als je het mij vraagt
Ook minimaal top-50 waard als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef peaceman het volgende:
444James Taylor - You've got a friend (1971)![]()
Volgens mij heeft Claudia gisteren helemaal niemand overtuigd met haar praatje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:08 schreef Homdeck het volgende:
Wisselvallig uurtje variërend met goede muziek maar ook enkele dieptepunten (BZN, Dion/StreiSAND)
We beginnen er aan te wennenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:10 schreef Homdeck het volgende:
jeetje wat een kromme zinnen maak ik. en ik heb niet eens gezopen gisteren.
Jeugdsentiment voor mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is een leuk liedje.
The Clientele. Er zijn volgens mij niet eens 2000 mensen in Nederland die dat kennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef peaceman het volgende:
Maar ja, deze platen zijn stuk voor stuk beter dan Nick Cave, Radiohead, Tom McRae, Ane Brun, The Clientele, Smiths, 16 Horsepower, Joy Division, Jeff Buckely en vooral natuurlijk Pearl Jam....
Nou, dan heb ik toch gelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Clientele. Er zijn volgens mij niet eens 2000 mensen in Nederland die dat kennen.![]()
* steekt vinger op, ik ken zequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Clientele. Er zijn volgens mij niet eens 2000 mensen in Nederland die dat kennen.![]()
Die eer wilden we bewaren voor jou.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
waarom noemt niemand The Velvet Underground als ontbrekende band?
Ja ik wel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet eens geboren![]()
Die mogen er ook wel in van mij ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
waarom noemt niemand The Velvet Underground als ontbrekende band?
nah ik ben niet echt een liefhebber, maar ze werden wel vaak genomineerd bij het 60's toernooi.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die eer wilden we bewaren voor jou.....
Heeft nog lang geduurd trouwens...
Nee als ik toen niet was kon het geen jeugdsentiment zijn..kloptquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
anders kon het geen jeugdsentiment zijn, alhoewel....
mooier dan de versie uit het vorige uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Even genieten..........
Als je maar zorgt dat Like A Rolling Stone doorgaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog even gaan tellen![]()
wordt spannend denk ik. A day in the life is geen kinderachtige tegenstander.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat Like A Rolling Stone doorgaat
Ik ben er daarom ook niet helemaal gerust opquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt spannend denk ik. A day in the life is geen kinderachtige tegenstander.
Top nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Tralalalaa...by a moonlight shadow....tralalalalaaaa![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef nipeng het volgende:
Op welke plek staat Vanilla Ice eigenlijk?
2001, net boven The Smithsquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef nipeng het volgende:
Op welke plek staat Vanilla Ice eigenlijk?
Ik hoop dat je op James Taylor doelt en niet op BZNquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:29 schreef nipeng het volgende:
Damn net het beste nummer van de top2000 gemist.
Niet weer he?quote:
En Pearl Jam dan?quote:
koffie bijna tegen monitor spuugtquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:36 schreef nipeng het volgende:
Jeroen werd zeker gecremeerd.
Shelter from the Storm ook wel eigenlijk. Stuck inside of Mobile, Don't think twice, it's allright.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
Nog wat nummers van Bob Dylan die erin hadden moeten staan:
Tangled Up In Blue, Idiot Wind of IETS van Blood on the Tracks
Misschien moet ik maar een toernooi Het Ultieme Bob Dylan nummer beginnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Shelter from the Storm ook wel eigenlijk. Stuck inside of Mobile, Don't think twice, it's allright.
En ik kan nog wel 100 nummers van andere artiesten verzinnen die erin zouden moeten staan, maar daar hebben we het nu niet over
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een toernooi Het Ultieme Bob Dylan nummer beginnen
Blijft prachtig inderdaad. Jammer dat ik nog steeds geen leuke cd 'om af en toe eens te draaien' heb gevonden waar het op staat. Zou trouwens leuk zijn als ze vanavond ook een stukje daarvan laten horen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef 4-elements het volgende:
Moonlight shadow![]()
Had toch eigenlijk in mijn top tien moeten staan, vind het een schitterend nummer.
Op Pearl Jam na wel jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef peaceman het volgende:
Maar ja, deze platen zijn stuk voor stuk beter dan Nick Cave, Radiohead, Tom McRae, Ane Brun, The Clientele, Smiths, 16 Horsepower, Joy Division, Jeff Buckely en vooral natuurlijk Pearl Jam....
like sand on the beachquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
StreiSAND
Was een waardige finale geweest...quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt spannend denk ik. A day in the life is geen kinderachtige tegenstander.
Wanneer komt Friesland?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Homdeck het volgende:
Het volgende uur is drenthe 2 keer vertegenwoordigd![]()
![]()
Met 1 goed en 1 geweldig nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Homdeck het volgende:
Het volgende uur is drenthe 2 keer vertegenwoordigd![]()
![]()
tussen 6 en 7 vanavondquote:
Ik vind op fietse echt geweldig. vooral ook omdat ik alle plekken ken die in het nummer bezongen worden.quote:
Op Fietse is ook wel stoer ja. Maar Appleknockersflophousequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik vind op fietse echt geweldig. vooral ook omdat ik alle plekken ken die in het nummer bezongen worden.
Dan zet je toch een andere zender opquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:03 schreef DrMarten het volgende:
Als ik vanavond in de auto zit komt Hazes 2x voorbij
echniequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zet je toch een andere zender op
Niet op Appleknockers gestemd. Maar da's wel een goed nummer.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:58 schreef Neleos het volgende:
Cure – A Forest (1980)
Love – You Set The Scene (1967)
Joy Division – Love Will Tear Us Apart (1980)
Beatles – Norwegian Wood (1965)
Byrds – Eight Miles High (1966)
Mo – Fred Astaire (1981)
Johnny Cash – Hurt (2003)
Depeche Mode – Enjoy The Silence (1990)
Gorki – Mia (1999)
Jeff Buckley – Grace (1994)
Eigen keuze:
Grauzone – Eisbär (1981)
volgens mij hebben maar 3 nummers uit jouw lijstje de lijst gehaald.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet op Appleknockers gestemd. Maar da's wel een goed nummer.![]()
Ja, inderdaad 3 maarquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij hebben maar 3 nummers uit jouw lijstje de lijst gehaald.
Het ontbreken van Grauzone is natuurlijk een grote schande![]()
5 nummers d'r in lijkt mij zo. Nog een redelijke score.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef peaceman het volgende:
Dit was mijn lijstje....
Top2000 stemlijst
Artiest Titel
Marvin Gaye What's going on
Radiohead Fake plastic trees
Smiths Bigmouth strikes again
Deep Purple Child in time
Johnny Cash Hurt
John Lennon Imagine
Moody Blues Ride my see-saw
Crowded House Into temptation
Talking Heads Psycho killer
Jeff Buckley Hallelujah
Eigen keuze Artiest Titel
Pearl Jam Jeremy
Nou ja, dat lijstje was de volgende dag ongetwijfeld weer anders geworden... Maar het kan er mee door ja... 10 is gewoon te weinigquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
5 nummers d'r in lijkt mij zo. Nog een redelijke score.
En mooi lijstje verder.![]()
Zitten helemaal geen vrouwen bij...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef peaceman het volgende:
Dit was mijn lijstje....
Top2000 stemlijst
Artiest Titel
Marvin Gaye What's going on
Radiohead Fake plastic trees
Smiths Bigmouth strikes again
Deep Purple Child in time
Johnny Cash Hurt
John Lennon Imagine
Moody Blues Ride my see-saw
Crowded House Into temptation
Talking Heads Psycho killer
Jeff Buckley Hallelujah
Eigen keuze Artiest Titel
Pearl Jam Jeremy
Zong good old Bob niet: 'No woman no cry'?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zitten helemaal geen vrouwen bij...
De hoogst genoteerde vrouw is Katie Malua, op 32quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zitten helemaal geen vrouwen bij...
Waarmee precies gezegd is waarom ik NIET op een vrouw gestemd hebquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De hoogst genoteerde vrouw is Katie Malua, op 32
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemdquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De hoogst genoteerde vrouw is Katie Malua, op 32
(ik heb Liesbeth List niet meegerekend, die zingt samen met Ramses)
Dat is waar, maar daar heb ik ook niet op gestemd. Volgens mij op Redemption Song.... staat die er eigenlijk in?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zong good old Bob niet: 'No woman no cry'?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar heb ik ook niet op gestemd. Volgens mij op Redemption Song.... staat die er eigenlijk in?
Nr. 7 heeft nog wel een vrouw die mee mag zingen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemd![]()
Belachelijk trouwens dat Katie Melua op 32 de hoogstgenoteerde vrouw is... zou verboden moeten worden.
Verder staat alleen Bette Midler (op 34) in de top 100quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemd![]()
Belachelijk trouwens dat Katie Melua op 32 de hoogstgenoteerde vrouw is... zou verboden moeten worden.
Ik ben voor doodschieten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
There's a keeey....to open doorsquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:35 schreef Neleos het volgende:
Dit klinkt als een nummer van 2 Brothers On The Fourth Floor![]()
Die jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
There's a keeey....to open doors![]()
Komt dat plaatje maar uit 1989 ?? Dacht dat het veel ouder was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef nipeng het volgende:
John Hiatt - Have a little faith in me (1989)
Staat op m'n cassette-bandje "the tophits van '89"quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt dat plaatje maar uit 1989 ?? Dacht dat het veel ouder was . . .![]()
WIl je die van mij ook doen?quote:
En daarna weer Blof.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo Genesis met een heel fijn nummer![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
En daarna weer Blof.Wat doen die gasten uberhaupt in de Top 2000 ?
Onder de indruk ja...mooi nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef nipeng het volgende:
Zo iedereen is onderdruk van Genesis.
enjoyquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
Hmmm wij moeten nu weg.... voorlopig niet terug en we zullen dus helaas veel moeten missen... waar we naartoe gaan zijn muziekbarbaren....![]()
Laters
Goed nummer van Who dit welquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik kom weer op een mooi moment binnen![]()
The Boss is net al geweest, met 'My hometown'.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef I_doubt het volgende:
the Boss?? loop ik achter, voor?
quote:
Throwing Copper is voor mij nog steeds één van de beste albums ooit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
28 juni naar een concert van ze geweest in Ahoy...wat een wereldband is het toch!![]()
Kippevel...quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Throwing Copper is voor mij nog steeds één van de beste albums ooit.
Ik was fan tot Dolphins Cry. Daarna is het bagger met die band.
jammer
Ik duim duim duim voor jequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Na Live heb ik met mezelf afgesproken om even supersnel onder de douche door te rennen![]()
Als ik maar op tijd er onder weg ben voor nr. 406 en de daarna volgende nummers....
sentimentele baggerquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:11 schreef Djeez het volgende:
Dit nummer is wel fijn toch fanneke ? Terugdenkend aan die clip, de massale woede na de aanslagen...
Schoenen en sokken zijn al uit, des te sneller sta ik er onder zo meteenquote:
Ja lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:14 schreef Djeez het volgende:
Hé, is dit niet de tune van Topgear ?
Van één van de beste programma's op tv, Top Gearquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is dat dwerg ? Ik heb je link wel gekeken maar ken hem niet .
Dat is één van de presentatoren van Top Gear, en dit jaar was bijna zijn laatste jaar geweest. Hij reed een stukje met een heel snelle auto, en hij ontdekte dat je dan ook heel hard op je bek kan gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is dat dwerg ? Ik heb je link wel gekeken maar ken hem niet .
Boeit dit in dit Topic? Volgens mij niet hequote:
tenzij het de broer van albert isquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Boeit dit in dit Topic? Volgens mij niet he
Morgen voor een ultieme verbetering?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, persoonlijk douche-record van 2006 gebroken![]()
Nee, lijkt me niet dat dat mogelijk is...quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Morgen voor een ultieme verbetering?
Bedankt, maar ik kende hem niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is één van de presentatoren van Top Gear, en dit jaar was bijna zijn laatste jaar geweest. Hij reed een stukje met een heel snelle auto, en hij ontdekte dat je dan ook heel hard op je bek kan gaan.
bye bye zwaai zwaaiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef Djeez het volgende:
Ik ga in navolging van Ingetje79 ook maar es de douche opzoeken. Tot zo, in topic 30!
Women at work klinkt ook heel mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:25 schreef Radjesh het volgende:
Man at work!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |